Разглабянето май няма да е лесно. Има винт за регулирането на това масло, ако го стегна докрай маслото няма ли да спре, ще налея малко масло да се маже помпичката, но се надявам да не изтича навън.
И как се маха съединителя, на резба ли е?
Бензинов верижен трион
Re: Бензинов верижен трион
Човек, ти си се вкарал във филм !
Има клипчета в нета как се разглобява съединителят.
Не знам твоя какъв е.
На Хуска е външен и е на резба-обратно на часовниковата се демонтира. НО за да го отвиеш -трябва да се блокира буталото през свеща и после биеш с чук и чрез отвертка по съединителя и си ти.
Тоя болт сигурно е направен да намаля количеството, не да го спира !
Има клипчета в нета как се разглобява съединителят.
Не знам твоя какъв е.
На Хуска е външен и е на резба-обратно на часовниковата се демонтира. НО за да го отвиеш -трябва да се блокира буталото през свеща и после биеш с чук и чрез отвертка по съединителя и си ти.
Тоя болт сигурно е направен да намаля количеството, не да го спира !
- ktamen
- Мнения: 6151
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Бензинов верижен трион
Аз се обадих на търговеца, от който я купих, за съжаление те са само търговци и май не разбират особено.
Съединителя наистина бил с лява резба, за контрата и те ми казаха същото, само че вместо чук се използвал ключ за флекс.
За маслото ще пробвам засега само със стягане на винта, пък после ще му мисля.
Ако някой се сети нещо по въпроса ще му бъда благодарен, ако пише.
Съединителя наистина бил с лява резба, за контрата и те ми казаха същото, само че вместо чук се използвал ключ за флекс.
За маслото ще пробвам засега само със стягане на винта, пък после ще му мисля.
Ако някой се сети нещо по въпроса ще му бъда благодарен, ако пише.
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
- Автомобил: Passat+T4
- Двигател: ABS+AAB
- Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин
Re: Бензинов верижен трион
разглабяш и вадиш червяка от оста ,тай върти помпата ,но има вариант да е месингов и да е на топло-студена сглобка ,тогава се вади цялата помпа,която така или иначе не е хич качествена и след кратко ползване спира да работи.Моя съвет е ако може да я извадиш или поне да извадиш червяка.
- ktamen
- Мнения: 6151
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Бензинов верижен трион
Като свалих съединителя под него имаше и едно капаче, свалих и него и помпичката беше там, свалих и червяка, пластмасов е. Аз се притеснявах, че може да е вътре в картера и ще се наложи да цепя двигателчето.
Още не съм го пробвал, чакам да ми пристигне ремъка.
Още не съм го пробвал, чакам да ми пристигне ремъка.
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
- Автомобил: Passat+T4
- Двигател: ABS+AAB
- Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин
Re: Бензинов верижен трион
на всички тая система е извън двигателя ,всепак това е консуматив(особено при,по-ефтините или хоби класа),като изключим някои машини ,които нямат помпа ,а ползват подкартерното наляране.
- ktamen
- Мнения: 6151
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Бензинов верижен трион
Его това измайсторих.
Идеята не беше особено добра и не препоръчвам на никой да я пробва. Първо трябваше да вържа алтернатора челно за коляновия вал и да избегна ремъка, който сега много вибрира заради вибрациите от самото двигателче. По-важния проблем обаче е много неустойчивата работа заради характеристиката на алтернатора, който изисква постоянна мощност независимо от оборотите и дори да наглася газта да поддържа постоянни обороти съвсем леко спадане на оборотите води до постепенно угасване защото алтернатора изисква по-голям въртящ момент при по-ниски обороти, а двигателчето не може да го осигури.
Освен това не препоръчвам на никой евтино китайче, констукцията е извънредно льолява и пластмасите вече започнаха да се разпадат.
Идеята не беше особено добра и не препоръчвам на никой да я пробва. Първо трябваше да вържа алтернатора челно за коляновия вал и да избегна ремъка, който сега много вибрира заради вибрациите от самото двигателче. По-важния проблем обаче е много неустойчивата работа заради характеристиката на алтернатора, който изисква постоянна мощност независимо от оборотите и дори да наглася газта да поддържа постоянни обороти съвсем леко спадане на оборотите води до постепенно угасване защото алтернатора изисква по-голям въртящ момент при по-ниски обороти, а двигателчето не може да го осигури.
Освен това не препоръчвам на никой евтино китайче, констукцията е извънредно льолява и пластмасите вече започнаха да се разпадат.
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
- Автомобил: Passat+T4
- Двигател: ABS+AAB
- Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин
Re: Бензинов верижен трион
бе ще стигнеш ти до нашите приказки ,ама защо ли всички трябва да изминат сами пътя по ,който им се казва ,че е трънлив.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Бензинов верижен трион
Липсва ти система за поддържане на обороти при различни натоварвания. Ако искаш да въртиш генератор, намери си двигател Briggs&Stratton. Te са с центробежен регулатор.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Бензинов верижен трион
kossis написа:Я кажете какво масло ползвате от посочените на Хускварна 3 вида, и защо ?
http://www.husqvarna.com/bg/accessories/-/,-xp-synthetic/
зеленото запечатано в щатна тубичка от 2 л.на Хукс. Трябва да погледна табелката.
В началото на лятото пуснаха наливно на Хукс, но нямам вяра на търговците.
Re: Бензинов верижен трион
Човек, всичките и 3-те са зелени на Хуска !
Аз питам HP,LS или XP ползвате ! Тоест минералното, полусинтетиката или синтетиката ???
Аз питам HP,LS или XP ползвате ! Тоест минералното, полусинтетиката или синтетиката ???
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Бензинов верижен трион
kossis написа:Човек, всичките и 3-те са зелени на Хуска !
Аз питам HP,LS или XP ползвате ! Тоест минералното, полусинтетиката или синтетиката ???
Взел съм го 2008г - отивам да търся опаковката
LS и опаковката е 1 л - заблудил съм се,че е 2л
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
- Автомобил: Passat+T4
- Двигател: ABS+AAB
- Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин
Re: Бензинов верижен трион
muns61 написа:Липсва ти система за поддържане на обороти при различни натоварвания. Ако искаш да въртиш генератор, намери си двигател Briggs&Stratton. Te са с центробежен регулатор.
--------------------------------
И китайчетата са с центробежен регулатор ,а цената им (185лв) за разлика от бригс-а е .........
Като продължителност на експлоатация са приблизително еднакви,сега ще викнат много хора ,че не е така ,но съм пробвал не веднъж ,имам мотокултиватор ,генератор и водна помпа все с китайски двигатели,само хубаво масло и смяна всяка година,твърдението ми се базира не само на придобивките ми ,но и на работата ми (ремонтирам и поддържам такава техника)
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Бензинов верижен трион
Последно време, моята щилка 181 се дръжи малко странно, не си изцоцва докрай бензина, и като останат 20-на грама, за почва да се лигави, губи мощност, после пак се форсира, и така поне 2-3-4 пъти, и накрая угасва сама. Не е чак толкова фатално, но преди си изпиваше всичкия бензин докрай, а сега остават около 10-20гр.
Крарбуратора ли е за профилактика? има ли помпичка, която изцоцва бензина?
Крарбуратора ли е за профилактика? има ли помпичка, която изцоцва бензина?
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Каспър и 42 госта