Най общо казано ситуацията в нашата мила родина е следната:
Vivacom! Банда некадърници*
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Vivacom! Банда некадърници*
Някой да има впечатления от оптичния интернет на Виваком
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Vivacom! Банда некадърници*
Да започнем оттам, че не е оптичен. В абонатите влиза ЛАН. Иначе до блок/вход действително си отива оптика или поне в Стара Загора е така.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Vivacom! Банда некадърници*
Може и ака да е. В моя случай кабела стига до входната врата. Като цяло ме интересува адли е добре. Сега ползвам 16 Mbps от друг доставчик и плащам 15лв. Виваком ми предлагат 20 Mbps за 9лв което като цена ме устройва, стига нета да не е по-зле от този който ползвам сега
- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: Vivacom! Банда некадърници*
Ето какво получавам аз срещу скромната сума от 10лв,оптиката е ей тук под краката ми.Резулата от теста е преди 1-2минути,в почивен ден.
Ето снимки до няколко сървъра
Ето снимки до няколко сървъра
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19688
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Vivacom! Банда некадърници*
Темата е "Виваком - банда некадърници", но предвид последните събития, май не е некадърност, а си е чиста проба измама! Явно всичко там се прави с умисъл, а не поради "технически грешки".
Та авторът може да я прекръсти на "Vivacom - Банда разбойници" - ще бъде по-точно.
Ето я и статията Източник OffNews:
Ето и един от коментарите под статията, който ме втрещи:
Та авторът може да я прекръсти на "Vivacom - Банда разбойници" - ще бъде по-точно.
Ето я и статията Източник OffNews:
Vivacom начислявала неустойки по несъществуващи договори
ВАС забрани сключването на договори по телефона
„БТК” АД (Vivacom) е начислявала неустойки за предсрочно прекратяване на несъществуващи договори, "сключени" по телефона.
Това съобщиха от Комисията за защита на потребителите, като цитират решение на Върховния административен съд. С него съдът потвъждава заповедта на КЗП за забрана на практиката на мобилни оператори да бъдат сключвани договори от разстояние.
С решението на ВАС забраната окончателно влиза в сила.
Забраната на КЗП е издадена заради практиката служители на Vivacom да се обаждат на потребители за сключване на договор от разстояние за предоставяне на услуга. Те не им предоставяли писмено договора и клиентът не можел да се запознае детайлно с условията. Така не разбирал и от кога договорът е в сила и съответно какъв е крайният срок, до който може да се откаже от договора без неустойки (в предишната редакция на Закона за защита на потребителите срокът беше 7 работни дни, а след изменението - 14 дни).
В повечето случаи потребителите дори не подозирали, че имат валидно сключен договор, тъй като не са полагали подписа си под такъв. В същото време отказ от него им струвал сумата от месечните такси до края на срока му, разясняват от Комисията.
Едва след жалби и намеса на КЗП телекомът се съгласявал да прекрати без неустойки така „сключените” договори и да върне на клиентите си внесените от тях суми, като посочвал, че наличието на договор се дължи на „техническа грешка” .
От КЗП описват и един фрапиращ случай.
Въпросният клиент два пъти търсил помощта на КЗП, за да реши проблема с мобилния оператор.
По неговите думи в телефонен разговор оператор на Vivacom му предложил да сключи сделка от разстояние. Той останал с впечатлението, че ще му бъде предоставен договор в писмена форма, който да подпише едва след като прочете условията по него. Клиентът обаче не получил писмена информация и така пропуснал срока за отказ от договора без неустойки.
При опит да закрие телефонния си пост от телекома му заявили, че има валидно сключен договор от разстояние за срок от 24 месеца при отказ, ще дължи неустойка в размер на оставащите месечни такси.
Човекът се обърнал към КЗП, чиято проверка показала, че няма валидно сключен договор. Операторът обяснил, че е станала „техническа грешка”, която щяла да бъде коригирана и да бъде предоставена услугата при условията на безсрочен договор, който може да се прекрати с едномесечно предизвестие.
Стигнало се обаче и до втора жалба в КЗП от същия потребител. Той прехвърлил телефонния си номер към друг оператор и получил сметка с начислена в нея неустойка в размер на 137 лв. заради предсрочното прекратяване на сключения договор от разстояние.
"Това е сума, която не би дължал, ако телекомът е изпълнил поетия при проверката на КЗП ангажимент да предоставя на клиента си услугата при условията на безсрочен договор", посочват от КЗП.
След като отишъл във Vivacom, за да се оплаче, от фирмата заявили, че сделката от разстояние е валидна и човекът трябва да плати неустойките. При повторната намеса на комисията операторът отново обявил, че е станала „техническа грешка” – този път при процедурата по закриване на телефонния номер при пренос към друг доставчик, поради което били начислени неустойки за предсрочно прекратяване на договора.
Едва тогава се стигнало до реално извършване на корекция и възстановяване на неправомерно изисканите от потребителя суми.
Тази практика е прилагана в периода, в който Законът за защита на потребителите (ЗЗП) даваше възможност за сключване на договори от разстояние без подпис на потребителя върху хартиен носител, уточняват от КЗП. Към настоящия момент устното приемане на предложение за сключване на договор не води до наличието на такъв. Необходимо е търговецът да предостави на клиента си пълната информация във връзка с отправеното предложение, заедно с договора и общите условия към него и едва след полагането на подпис от потребителя или изпращане на писмено съгласие за приемане на предложението, контрактът се счита за сключен.
Експертите на КЗП съветват клиентите да четат внимателно документите, преди да ги подпишат, както и да следят месечните си фактури. "Ако ви се стори, че има сериозно разминаване със сумите от предходни месеци, а сте ползвали услугата обичайно, поискайте справка", съветват от Комисията.
Ето и един от коментарите под статията, който ме втрещи:
Уникални мошеници. Точно това се опитаха да направят със съпругата ми-договор по телефона. Е, номерът не мина, естествено. Но за каква по принцип порочна практика иде реч!? От години, работим за себе си-всякакви договори, лични данни, подписи и пр., предоставяме само срещу надлежни документи, договори,в офис. ВИВАКОМ, просто надминаха себе си. Обръщам се и към трите оператора-много сте лъжливи и монополни! Надлъгвате се един друг, само по рекламите. Иначе, на практика, сте в тежки картелни споразумения. Целият ви менъджерски екип, работи само в една посока-как да излъже и окраде клиентелата. Пък и нали, всичко е доброволно - никого не сте заставили на сила, да сключва договори с вас. Абсолютна, долнопробна, тоталитарна "пазарна" практика.... която, у ви, минава само в скъпата ни България.
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Vivacom! Банда некадърници*
На 1-ви юни 2014 година ми изтича договора с Виваком. След 2 дни ми звъни някакъв непознат номер. Вдигам телефона, и се представят, че са от Виваком. Питам ги с какво мога да бъда полезен, и се почва якото зарибяване. На тарифата която съм, вече била стара, и трябвало да я сменя, или да преподпиша договора!
Казах им, че няма да преподписвам никакъв договор, защото нямам намерение, да робувам за момента на договори, а те започнаха да зарибяват с какви ли не глупости още. Слушах ги някъде 10 мин. и казах на служителката, да не се харчи, няма шанс да подписвам договор, а най-много да се отказа от тях! И стана най-интересното, почна да ми бълва глупости, че могло да остана на същата такса и същите минути, ама на договор 24 месеца! Казах и, че ще си помисля, защото съм на работа (не ми се занимаваше повече с тях) и разговора приключи. След това ми звъняха от различни номера, не вдигах. Почнаха да звънят някакви номера, със записано име, мислейки, че ще вдигна, но аз знам на кой как записвам имената. Пак не вдигнах, и след 2 седмици, опит да ме накарат да подпиша договор по телефона, за сега се отказаха. Даже един ден отидох да си платя таксата в друг офис, не в този които плащам всеки месец. И тази на касата ме пита, на кой номер ще плащам и като и дадох номера, след няма и няколко секунди ме пита! "Ма ти си на най-ниската тарифа" И аз отговорих "ДА" проблем ли е?? - Изгледа ме като младо прецицало яре! И си тръгнах. Просто напоследък са станали адски досадни, и доста нагли! Ще видим до кога ще ги търпя. То бива бива, ама такава нечовешка наглост не бива! Пазете се, и не вярвайте на думите "Вие сте наш редовен платец" дъра дъра, два чадъра! Всичко в крайна сметка идва пак до пари!
Казах им, че няма да преподписвам никакъв договор, защото нямам намерение, да робувам за момента на договори, а те започнаха да зарибяват с какви ли не глупости още. Слушах ги някъде 10 мин. и казах на служителката, да не се харчи, няма шанс да подписвам договор, а най-много да се отказа от тях! И стана най-интересното, почна да ми бълва глупости, че могло да остана на същата такса и същите минути, ама на договор 24 месеца! Казах и, че ще си помисля, защото съм на работа (не ми се занимаваше повече с тях) и разговора приключи. След това ми звъняха от различни номера, не вдигах. Почнаха да звънят някакви номера, със записано име, мислейки, че ще вдигна, но аз знам на кой как записвам имената. Пак не вдигнах, и след 2 седмици, опит да ме накарат да подпиша договор по телефона, за сега се отказаха. Даже един ден отидох да си платя таксата в друг офис, не в този които плащам всеки месец. И тази на касата ме пита, на кой номер ще плащам и като и дадох номера, след няма и няколко секунди ме пита! "Ма ти си на най-ниската тарифа" И аз отговорих "ДА" проблем ли е?? - Изгледа ме като младо прецицало яре! И си тръгнах. Просто напоследък са станали адски досадни, и доста нагли! Ще видим до кога ще ги търпя. То бива бива, ама такава нечовешка наглост не бива! Пазете се, и не вярвайте на думите "Вие сте наш редовен платец" дъра дъра, два чадъра! Всичко в крайна сметка идва пак до пари!
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Vivacom! Банда некадърници*
Техническа грешка, не веднъж а два пъти на един и същи човек, въпреки проверка от КЗП, верно са нагли здраво!
Аз съм подписвал договор за лизинг на телевизор купен през интернет по телефона, мацката отсреща изчете целия договор със запетайките, 6 пъти ме пита съгласен ли съм и за лични данни и за всичко, освен това въпреки че договора е подписан по телефона след 3 дни дойде на хартия с куриер, подписах го и единия екземпляр си се върна при тях.
Аз съм подписвал договор за лизинг на телевизор купен през интернет по телефона, мацката отсреща изчете целия договор със запетайките, 6 пъти ме пита съгласен ли съм и за лични данни и за всичко, освен това въпреки че договора е подписан по телефона след 3 дни дойде на хартия с куриер, подписах го и единия екземпляр си се върна при тях.
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Vivacom! Банда некадърници*
Договорите по телефона за забранени със закон. Няма ли подпис на хартиен носител - не важи вече. Понякога се мислят и закони в полза на потребителя, колкото и невероятно да звучи Иначе допреди няколко години си беше факт, но вече потребителят е предпазен от закон, така че в момента няма как да се случи. Има и други подробности относно договорните отношения, които допреди 2-3-4 години ги нямаше изобщо, а сега задължават операторите да ги споделят черно на бяло и съответно да са разписани двустранно
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Vivacom! Банда некадърници*
По- напред в темата бях попитал как е интернета на виваком
Обадиха ми се по телефона и ми предложиха изгодна оферта - съгласих се, като попитах дали може да ми изпратят договора на мейла или в техен магазин да го прочета преди да дойдат техниците. Отговориха че не можело. Като дойдат техниците, те щели да ми го донесат. Като ми го донесоха заедно с договора имаше едно допълнително споразумение за промяна на плана на една от картите(имам 3 карти на виваком) за срок от 24м, при което отказах да подписвам всякакви документи. Не знам дали е грешка или не ама се отказах да ползвам интернет от тях, защото начина по който искат да се абонирам нещо не ми харесва.
Сега ми е изтекъл договора на телефона и преди няколко дена ми звъни глобулски номер като обаждането беше от името на виваком Интересно дали са си наели външна фирма да им подновява договорите? Нещо не ми се връзва виваком да ми звънят от глобулски номер
Обадиха ми се по телефона и ми предложиха изгодна оферта - съгласих се, като попитах дали може да ми изпратят договора на мейла или в техен магазин да го прочета преди да дойдат техниците. Отговориха че не можело. Като дойдат техниците, те щели да ми го донесат. Като ми го донесоха заедно с договора имаше едно допълнително споразумение за промяна на плана на една от картите(имам 3 карти на виваком) за срок от 24м, при което отказах да подписвам всякакви документи. Не знам дали е грешка или не ама се отказах да ползвам интернет от тях, защото начина по който искат да се абонирам нещо не ми харесва.
Сега ми е изтекъл договора на телефона и преди няколко дена ми звъни глобулски номер като обаждането беше от името на виваком Интересно дали са си наели външна фирма да им подновява договорите? Нещо не ми се връзва виваком да ми звънят от глобулски номер
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Vivacom! Банда некадърници*
Колега, има доста номера, прехвърлени от Глобул на виваком. И те явно използват тях, за да може да им вдигат. Повечето абонати знаят, номерата на виваком, с обажданията и знаят кодовете. А това с глобулския номер, е доста хитро, сто процента ще вдигнеш, няма и да предположиш, че те ще те търсят от такъв номер. Ще го имам на предвид
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Vivacom! Банда некадърници*
Този номер съм убеден че не е прехвърлен
- Matematiks
- Мнения: 3168
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Vivacom! Банда некадърници*
Като ви се обадят за това им казвате:
-Какъв Виваком бре момиче, аз съм на Емтел (шах с пешка )
Виваком е единствената компания, която все още не позволява преминаването от абоинамент към предплатена услуга. ВИж обратното е възможно (кай честно)
Няма намаление за закупуване на телефон при преминаване от корпоративна с изтекъл договор, към предподписване и нова частна тарифа.
Какво проавите в случая?
Преминавате към предплатена услуга на глобъл(прехвърляте си номера) и после се връщате като "нов" клиент във рибаком
Няма само те да ни въртят я
-Какъв Виваком бре момиче, аз съм на Емтел (шах с пешка )
Виваком е единствената компания, която все още не позволява преминаването от абоинамент към предплатена услуга. ВИж обратното е възможно (кай честно)
Няма намаление за закупуване на телефон при преминаване от корпоративна с изтекъл договор, към предподписване и нова частна тарифа.
Какво проавите в случая?
Преминавате към предплатена услуга на глобъл(прехвърляте си номера) и после се връщате като "нов" клиент във рибаком
Няма само те да ни въртят я
- IceHeart
- Мнения: 369
- Регистриран на: Пон 28 мар 2011 20:43
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.8 AGN
- Местоположение: ๏̯͡๏
Re: Vivacom! Банда некадърници*
Вчера пак ми се обаждаха, да си подновя договора. Почнаха там да ми разясняват някакви тарифни планове (ама така прекъсваше връзката от страната на г-жата дето ми се баждаше) че за малко да и кажа, да вземе да си купи един телефон, а не да предлага на мен такъв. Направо ме разочароваха, искаха 2 годишен договор, да подпиша и подарък телефон с фенерче. Казах и, че не искам договор за 2 години, а за 1 година. Тая ми разправя "Е да ама няма да има подарък телефон" направо ми идваше да се изсмея. Казах и, че ще си помисля, ама все още не мисля да се занимавам с договори. Нямат никакви готини оферти, просто не ме кефят.
Но продължават да звънят, сега имали 5 годишнина и промоция имали на планове и телефони. Ташамънди! Не се лъжете, точно сега ако не направят пари, няма кога. Пак се обаждат, ама не вдигам.
Ако някой знае готин план на виваком до 10 лева да пише, че аз не откривам такъв! Все са чешалка работа. Трябва да изговори първо минутите къв всички оператори (които се харчат и в мрежата на виваком) и после като свършат, харчиш минутите на виваком. Това е много кофти и ме дразни!
Но продължават да звънят, сега имали 5 годишнина и промоция имали на планове и телефони. Ташамънди! Не се лъжете, точно сега ако не направят пари, няма кога. Пак се обаждат, ама не вдигам.
Ако някой знае готин план на виваком до 10 лева да пише, че аз не откривам такъв! Все са чешалка работа. Трябва да изговори първо минутите къв всички оператори (които се харчат и в мрежата на виваком) и после като свършат, харчиш минутите на виваком. Това е много кофти и ме дразни!
- Miki
- Мнения: 1031
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Vivacom! Банда некадърници*
IceHeart написа:... Трябва да изговори първо минутите къв всички оператори (които се харчат и в мрежата на виваком) и после като свършат, харчиш минутите на виваком...
Това пише ли го някъде, или предполагаш, че е така?
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Gazaro_wow и 169 госта