- Звъни ви операторка на домашния
- добър ден-добър ден, ако се съгласите да подишете двугодишен договор на 14 лв такса месечна ще ви дадем безплатен апарат
- Повече нормални хора в това число и аз разбира се казваме "НЕ"
- операторката казва "добре"
- след десетина дни ви идва писмо с които Виваком ви казва, че двугодишния договор влиза в сила след 7 дни, ако в рамките на тези 7 дни не се откажете
- вие си казвате "ама аз нали по телефона им казах НЕ егати"
- тръгвате да звъните пак на оператор, като всеки нормален човек да почнете да го псувате
- оператора ви казва "Честито ви сте на двугодишен договор"
- вие му казвате, че няма такова нещо и ще дойдете да му счупите зъбите
- той ви казва "има, има"
- оказва се,че 7 дневния срок в който можете да се откажете е минал, щото писмото се е забавило в пощата. За Виваком е важно кога е изпратено, а не кога е получено

- честито, имате двугодишен договор и единствения шанс да го прекратите е да си платите неустойката

Много яка схема са направили

Ето и какво представлява този договор от разстояние. На друг ужилен клиент от лятото. Адвокатското братство ще е супер ако го коментира има ли стойност:
http://blog.chiliev.com/?p=5895