Здравейте,
преди 8 месеца си купих от технополис външна кутия за хард диск 40-50 лева, работеше си добре до Нова година. Започна да дава грешка при трансфер на файлове. Като сложа диска в компютъра няма този проблем. Кутийкатa си е с самостоятелно захранване , не се захранва от ЮСБ порта. Давах я веднъж за ремонт , чаках 20 дена - същата работа, додох я пак за ремонт чаках 20 дена и пак същото , сега каво да правя да я дам за 3 ти път ли ? Какво да направя за да ми я сменят или да ми върнат парите ?
Проблем с дефектна стока от Технополис
- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с дефектна стока от Технополис
Дай я пак и КЗП след това.С тях няма оправия....
Аз съм си патил така преди години и сега съжалявам, че не ги гоних до дупка... все пак имам едно домашно кино с неработещо дистанционно и неработещ буфер(тоест неизползваемо)
Аз съм си патил така преди години и сега съжалявам, че не ги гоних до дупка... все пак имам едно домашно кино с неработещо дистанционно и неработещ буфер(тоест неизползваемо)
- rosy
- Вечен БАН
- Мнения: 2055
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 15:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с дефектна стока от Технополис
Дай някакъв хонорар на Любо+стоката и той ще се оправи 

- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: Проблем с дефектна стока от Технополис
rosy написа:Дай някакъв хонорар на Любо+стоката и той ще се оправи
О да не би да имаме колега от форума да бачка в технополис ? Само това ще ми е спасението явно.
- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с дефектна стока от Технополис
Не, той по скоро е към КЗП хаха




- Exell
- Мнения: 2232
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Все НякъДе
Re: Проблем с дефектна стока от Технополис
Колега , ще ти ползвам темата отностно технополис.
На 7.02.09г. си закупих фотоапарат от там за не малко пари . Изпробвах го преди касата (само дали снима) , работеше си и го взех . Прибрах се вкъщи и му заредих батерията , понеже нямаше грам ток. След това се разбра , че е дефектен и не може да записва звук , само някакъв шум се чува . Веднага запалих колата и айде пак там (за технополис Младост става въпрос , купен е в 16:10 , а им го нося в 18:30) . Та отивам при Рекламациииии и младежа вика няма проблеми ще ви го сменим . Отиваме в магазина и се оказва , че не могат да ми го сменят , щото разбирате ли от канон българия искали да им се върне апарата за да го ИНСПЕКТИРАТ.> Казах им да си ми дадат парите или нов апарат и тоя да си го инспектират 6 години ако искат. Да ама не , не можело и понеже бях много убеден в правата си стана един скандал , като в крайна сметка го оставихме и младежчето беше убеден , че след 2 дни ще си го вземем . Същият ден се обадих на КЗП и казаха , че само ако магазина пожелае може да ми го смени с друг и сега трябвало да чакам законният срок от 30 дни за гаранция (купих си счупен апарат , а на него пише made in Japan)
Днес сме 06.03.2009г. и няма обаждане . 2 седмици след като беше оставен в Технополис все още не беше пристигнал в Канон на Цариградско (бая далече си е) . Та такам , девойката от канон днес ми каза , че до понеделник щял да бъде готов , но ако не е опирам до КЗП.
Ииии тук апелирам kъм Любо
Драсни едно ЛС , ако имаш време какво и как ми трябва за КЗП
На 7.02.09г. си закупих фотоапарат от там за не малко пари . Изпробвах го преди касата (само дали снима) , работеше си и го взех . Прибрах се вкъщи и му заредих батерията , понеже нямаше грам ток. След това се разбра , че е дефектен и не може да записва звук , само някакъв шум се чува . Веднага запалих колата и айде пак там (за технополис Младост става въпрос , купен е в 16:10 , а им го нося в 18:30) . Та отивам при Рекламациииии и младежа вика няма проблеми ще ви го сменим . Отиваме в магазина и се оказва , че не могат да ми го сменят , щото разбирате ли от канон българия искали да им се върне апарата за да го ИНСПЕКТИРАТ.> Казах им да си ми дадат парите или нов апарат и тоя да си го инспектират 6 години ако искат. Да ама не , не можело и понеже бях много убеден в правата си стана един скандал , като в крайна сметка го оставихме и младежчето беше убеден , че след 2 дни ще си го вземем . Същият ден се обадих на КЗП и казаха , че само ако магазина пожелае може да ми го смени с друг и сега трябвало да чакам законният срок от 30 дни за гаранция (купих си счупен апарат , а на него пише made in Japan)



Днес сме 06.03.2009г. и няма обаждане . 2 седмици след като беше оставен в Технополис все още не беше пристигнал в Канон на Цариградско (бая далече си е) . Та такам , девойката от канон днес ми каза , че до понеделник щял да бъде готов , но ако не е опирам до КЗП.
Ииии тук апелирам kъм Любо

Драсни едно ЛС , ако имаш време какво и как ми трябва за КЗП

- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с дефектна стока от Технополис
на сайта на фирмата имат маил за рекламации.Аз през него си взех парите за кафе машината.След 3 месеца лутане и разправии с КЗП.Работата стана за 2 дни 

- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Проблем с дефектна стока от Технополис
Exell написа:...
На 7.02.09г. си закупих фотоапарат ...
Днес сме 06.03.2009г. и няма обаждане ...
Законовия срок за удовлетворяване на рекламацията чрез ремонт изтича.
Утре отивай до Технополис, позови се на ЗЗП и изтеклия срок по чл. 113 от него и си искай парите, съгласно чл. 114
Код: Избери всички
Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
(2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.
Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:
1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;
2. намаляване на цената.
(2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.
(3) Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.
Ако все пак не се разбереш с Технополис, пускаш жалба в КЗП, прилагайки документите за покупка и акта за рекламация, който си получил когато си дал фотото за ремонт и казваш дали искаш ново фото или пари - на 100% ще получиш желаното от теб, дори и за забавянето да е виновен сервиза, а не Технополис. Закона е напълно ясен - минат ли 30 дни се подменя стоката или се връщат парите.
- Exell
- Мнения: 2232
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Все НякъДе
Re: Проблем с дефектна стока от Технополис
Sunny мерси
Мда , аз това и смятам да направя . Преди малко пратих един "хубав" мейл на технотртолис . По този начин ме отказват от магазина си , а и не само мен . Та по-добре да си купя нещо с международна гаранция от нет-а нали? .
С КЗП ги плаших и първият път , но явно младежчето в рекламациии беше запознат от това , че ако иска ще ми го сменят и не се трогна . Но сега аз съм си в правото
И ще се опитам да ги глобят заради това , защото само , ако ми го сменят не ме греее много , 1 месец съм си без новият счупен апарат , мога да изчакам още малко . Искам да имат наложена глоба . Ще пиша , ако има развитие 


Мда , аз това и смятам да направя . Преди малко пратих един "хубав" мейл на технотртолис . По този начин ме отказват от магазина си , а и не само мен . Та по-добре да си купя нещо с международна гаранция от нет-а нали? .
С КЗП ги плаших и първият път , но явно младежчето в рекламациии беше запознат от това , че ако иска ще ми го сменят и не се трогна . Но сега аз съм си в правото


- Exell
- Мнения: 2232
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Все НякъДе
Re: Проблем с дефектна стока от Технополис
И така днес бях при управител на Технно-Младост . На писмото не ми отговориха , а на място лично ме помолиха да изчакам до утре и ще ми се обади човека за да отида или за нов апарат или да ми върнат парите. Утре ще пиша какво и как , днес бях любезен и си промених малко мнението за човека от рекламациии , ама това е дълга история
Ще настоявам да ми върнат парите все пак 


- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: Проблем с дефектна стока от Технополис
Гледах сайта на Технополис, не видях майл за рекламации, ако някой го знае да ми го каже, моля.
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
Re: Проблем с дефектна стока от Технополис
kossel написа:Гледах сайта на Технополис, не видях майл за рекламации, ако някой го знае да ми го каже, моля.
С мейл нищо няма да стане. Отиди на място и искай да говориш с някой управител, или с мениджър някакъв на пичовете от рекламацията.. Кажи съвсем любезно, че гаранционното обслужване не е удовлетворяващо, че знаеш Закон за Защита на Потребителите, както и как да се свържеш с Комисията за Защита на Потребителите, но се надяваш да не се стига до там...
- Exell
- Мнения: 2232
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Все НякъДе
Re: Проблем с дефектна стока от Технополис
При мен за момента се приключи с Технополис . Няма да си купя в скоро време нищо от там , докато не ме нервират и от Техномаркет
. Та оказа се , че днес им изтича срока от 30 дни и ви е бедна фантазията колко бързо ми се обадиха , че апарата е при тях и да заповядам да си го взема . Значи можело и бързо да стане , ама като им се напече на г*за. Най-тъпото е , че е изпратен в КАНОН на 26-ти
(предполагам заради скандала с младежчето на рекламации) , а го дадох на технополис на 07-ми . Както и да е имам си апарат и го върнха в последния законов срок (кофти , защото не мога да претендирам за пари или нов апарат , но поне си имам работещ за момента)









- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с дефектна стока от Технополис
за кво ти е сега?Кво ще го правиш?Exell написа:... но поне си имам работещ за момента)![]()
![]()
Неможа ли да се покриеш и да мине днешния ден.Хем парички щеше да имаш,хем за нов апарат щеше да мислиш

- Exell
- Мнения: 2232
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Все НякъДе
Re: Проблем с дефектна стока от Технополис
Митак , работещ ми е апарата бре
П.С.
Ако искаш да дойда да ти заснема КИА-та ам?




П.С.
Ако искаш да дойда да ти заснема КИА-та ам?


Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 24 госта