Привет колеги!
През 2012 г,си закупих съклокерамичен плот и фурна за вграждане AEG.С плота нямам никакви ядове,но с фурната...Ето я и нея:
http://www.technopolis.bg/b2c/details/707080/P11110101/Furna-za-vgrazhdane-AEG-BP-5013021M
След 20 пъти употреба на фурната,се получи неприятен дефект-долу на дъното й,на две места се излющи емайла във вид на две симетрични петна.
Миналата година предявих претенции в сервиза,и след консултация с производителя,ми бе издаден протокол и фурната бе заменена с нова,същия модел.На новата фурна,не бе удължена гаранцията.
Да,но сега отново се появява същия дефект!На абсолютно същото място!От сервиза ще издадат протокол за смяна на електроуреда.
Ето го и проблема ми-дали ще мога да си взема друг модел фурна и гаранцията му да бъде удължена?
От сервиза казаха,че те нямат отношение към тези ми въпроси,а да се обърна към персонала в магазина.
Някой запознат ли е с гаранционните условия и дали съм в правото си да искам друг модел и удължаване на гаранцията?
Благодаря предварително!
Гаранционни условия на електроуред
- stefan4o
- Мнения: 19293
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Гаранционни условия на електроуред
Да ти кажа, че според мен не се удължава гаранцията на подменен уред. То по тая логика ще си заменяш фурната доживот
Прочети си гаранционните условия.

Прочети си гаранционните условия.

- келеш
- Мнения: 180
- Регистриран на: Сря 21 окт 2009 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Стамболийски
Re: Гаранционни условия на електроуред
Съгласен съм,но аз нямам вина за фабричния дефект.
Пък и едва ли има нормален човек,който ще губи нерви,време и пари за да ходи и да сменя постоянно!
Идеята ми е,ако трябва да доплатя и да взема друг модел.
Пък и едва ли има нормален човек,който ще губи нерви,време и пари за да ходи и да сменя постоянно!
Идеята ми е,ако трябва да доплатя и да взема друг модел.
- tdi fen
- Мнения: 4677
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Гаранционни условия на електроуред
правил съм доста рекламации и мога да кажа че всичко е въпрос на договорка искай да говориш управителя според мен не би имало проблем да ти я заменят с друг модел на същата или по-висока с цена с доплащане от твоя страна на по-ниска ако трябва да ти връщат пари няма да се навият правил съм смяна дори и в техномаркет на новият уред пишат нова гаранция !
- келеш
- Мнения: 180
- Регистриран на: Сря 21 окт 2009 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Стамболийски
Re: Гаранционни условия на електроуред
Прегледал съм всички фурни за вграждане в този ценови клас и малко по-високи,но точно този модел си ми е на сърце.А,и сме доволни от работата й.Не ми се иска да сменям с друг модел,но ще видим как ще се развие "пазарлъка"
Уреда е купуван от Технополис.

Уреда е купуван от Технополис.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20236
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Гаранционни условия на електроуред
Какво стана със фурната колега? До колкото ми е известно ако се появи един дефект 3 пъти са длъжни да ти върнат парите.
При мен ситуацията е следната: Закупен хладилник от Техномаркет
юли 2010 с 55 месеца гаранция до 02.2015 г.
Миналата седмица в петък дефектира и в събота се обадих в сервиза. В понеделник 16.07.2014 дойде техник и установи, че не подлежи на ремонт, за което каза, че ще ми бъде издаден протокол. Техномаркет почти сигурно нямат същия модел хладилник. По думите на техника ще ми предложат замяна с друг срещу доплащане.
В момента чакам протокола и си търся нов хладилник. Техниците казаха, че са пратили мейл до производителя, с което го уведомяват за повредата и изчакват отговор.
Звъннах в КЗП и от там ми казаха, че ако не могат да ремонтират хладилника или да го заменят със същия, имам право да си получа обратно парите и не съм длъжен да приема замяна, ако не ми харесва.
В момента не мога да си купя нов хладилник, защото все пак има някакъв шанс Техномаркет да ми възстановят стария и чакам... Голяма драма в тязи жега всичко се разваля моментално.
При мен ситуацията е следната: Закупен хладилник от Техномаркет

Миналата седмица в петък дефектира и в събота се обадих в сервиза. В понеделник 16.07.2014 дойде техник и установи, че не подлежи на ремонт, за което каза, че ще ми бъде издаден протокол. Техномаркет почти сигурно нямат същия модел хладилник. По думите на техника ще ми предложат замяна с друг срещу доплащане.
В момента чакам протокола и си търся нов хладилник. Техниците казаха, че са пратили мейл до производителя, с което го уведомяват за повредата и изчакват отговор.
Звъннах в КЗП и от там ми казаха, че ако не могат да ремонтират хладилника или да го заменят със същия, имам право да си получа обратно парите и не съм длъжен да приема замяна, ако не ми харесва.
В момента не мога да си купя нов хладилник, защото все пак има някакъв шанс Техномаркет да ми възстановят стария и чакам... Голяма драма в тязи жега всичко се разваля моментално.

Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта