Практикер - имайте едно на ум!

Компютри и интернет, аудио и видео, GSM, електроуреди и всяка друга техника, различна от автомобилната, обзавеждане
Georgi Vutov
Мнения: 248
Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Практикер - имайте едно на ум!

Мнениеот Georgi Vutov » Чет 14 ное 2019 11:21


Mishonti написа:Ти си я държал вкъщи 4 дена без да я пуснеш, така ли да разбирам?
На място тествахте ли уреда?


На място я пуснаха , за 10 секунди и видяха , че светна и се включи, това беше. И аз тогава не знаех , че трябва да се изчака 1-2 минути , за да се пусне компресора и да се разбере реално дали работи , но все пак "компетентните" им служители би трябвало да го знаят.
Да 3 дена я държах вкъщи и на 4тия я върнах.Пуснах я вечерта в дена в който я купих и установих дефекта. След това погледнах каранционната карта , на която изришни пише "Преди да се върне стоката в магазин или даде за ремонт да се свържа с гаранционния сервиз" и след това да се предприемат действия. Отдавам го на факта , че може някой да не знае как се работи с даден уред и да обяснят по телефона знам ли. 2 дена от гаранционния сервиз не отговарят и понеже телефона е с 0700 се включва там централа дето един робот говори и казва натисни еди какво си за еди какво си. На 4тия ден сутринта след като вече ми беше писнало да звъня и никой да не отговаря , звъннах за последно преди да отида директно в магазина и взеха че ми вдигнаха най накрая.След като им обясних проблема ми викат ами ние какво да направим занесете я в магазина?? Казвам им , че така е процедурата описана в гаранционната карта , те ми отговарят аа не не направо в магазина. Та това е причината да я върна на 4тия ден.




Georgi Vutov
Мнения: 248
Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Практикер - имайте едно на ум!

Мнениеот Georgi Vutov » Чет 14 ное 2019 11:24


MMX написа:"който след около 2 часа работа започнаха проблемите".


Реално 2 часа беше с опитите за последващо пускане след първата аларма.Но да и 2 часа да е работил без проблем не мисля че е нормално да изкара 2 часа само


Потребителски аватар
MMX
Мнения: 1626
Регистриран на: Пет 05 мар 2010 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Практикер - имайте едно на ум!

Мнениеот MMX » Чет 14 ное 2019 11:28


Аз го цитирах заради:
Mishonti написа:На място тествахте ли уреда?


Каква марка е все пак?


Georgi Vutov
Мнения: 248
Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Практикер - имайте едно на ум!

Мнениеот Georgi Vutov » Чет 14 ное 2019 11:35


Марката е Haier. Бях се насочил към Дженерал Електрик , но след като в магазина ме убедиха , че този е много по-добър , а и идвали от едно място/един завод , взех Haier. Мисля че беше с малко по голям резервоар хаиера , но ще те излъжа


Потребителски аватар
MMX
Мнения: 1626
Регистриран на: Пет 05 мар 2010 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Практикер - имайте едно на ум!

Мнениеот MMX » Чет 14 ное 2019 11:49


Като цяло т.нар. консултанти дават подвеждащи съвети в повечето случаи.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Практикер - имайте едно на ум!

Мнениеот Bai Sando » Чет 14 ное 2019 12:16


Аз ползвам вече 5-та година подобен,но от друга марка.Има 4 бутона и дисплей,когато съм го нагласил да работи до определена влажност на въздуха,той спира.Ако го наглася да работи нон-стоп,без да следи влажността на въздух си работи без проблем.
Ако не е затворен хубаво съда за събиране на водата,също не иска да тръгне и свети една червена лампа.Ако го изключа от контакта,не иска да тръгне 2-3 минути поне.
Провери хубаво да не е активирано нещо и от там да идва проблема.


Mishonti
Мнения: 1834
Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
Автомобил: C220
Двигател: CDI 2007
Местоположение: Бургассс

Re: Практикер - имайте едно на ум!

Мнениеот Mishonti » Чет 14 ное 2019 13:38


Georgi Vutov написа:
MMX написа:"който след около 2 часа работа започнаха проблемите".


Реално 2 часа беше с опитите за последващо пускане след първата аларма.Но да и 2 часа да е работил без проблем не мисля че е нормално да изкара 2 часа само


И точно затова имаш гаранция, която ще ти покрие ремонта на дефектният уред.
Пак казвам - разбирам, че си афектиран, но в случая се ядосваш излишно и се опитваш да вадиш доводи да се изкараш жертва.
Кофти е цялата занимавка, не го отричам - но понякога се случва - техника е все пак.
Сега разбирам да са ти отказали гаранцията..
И е трябвало още веднага да грабнеш уреда и да отидеш в Практикер.
Би ли снимал текста в гаранцията, където пише, че първо трябва да се обадиш на даденият номер?


Потребителски аватар
MMX
Мнения: 1626
Регистриран на: Пет 05 мар 2010 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Практикер - имайте едно на ум!

Мнениеот MMX » Чет 14 ное 2019 14:04


За по-дребни неща при проблем ги сменят. Това е по-скъпо и няма как да го подменят току така - после дефектното какво ще го правят? Целият проблем е, че за толкова ранно дефектиране би трябвало да има ускорен сервиз до 3 дни, а не стандартните 30.


masterixx
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 06 мар 2011 21:27
Автомобил: Touran
Двигател: BSX 2009
Местоположение: Sofia

Re: Практикер - имайте едно на ум!

Мнениеот masterixx » Чет 14 ное 2019 14:44


Аз пък имам друг опит с Практикер-Люлин.
Миналата година си купих греди за багажника 120лв, мисля че струваха. След като ги сложих на колата се оказа, че 110см е малко за Таурана и отидох да ми ги заменят с други или да ми върнат парите.
Нямаха по-голям размер и ми върнаха парите, а върнах стоката без опаковка и т.н.
Бях платил с карта и не бях запазил бележката от посттерминала. 20мин я търсиха при тях и след това ми върнаха парите по картата.


Georgi Vutov
Мнения: 248
Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Практикер - имайте едно на ум!

Мнениеот Georgi Vutov » Чет 14 ное 2019 16:26


Mishonti написа:Пак казвам - разбирам, че си афектиран, но в случая се ядосваш излишно и се опитваш да вадиш доводи да се изкараш жертва.
Би ли снимал текста в гаранцията, където пише, че първо трябва да се обадиш на даденият номер?


Мчи то съм си жертва направо хаха Дал съм една не малка сума пари за нещо което реално нямам и не мога да използвам вече 2ра седмица.
А относно текста в момента не мога да ти го снимам , защото взеха гаранционната карта заедно с влагоуловителя.


Mishonti
Мнения: 1834
Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
Автомобил: C220
Двигател: CDI 2007
Местоположение: Бургассс

Re: Практикер - имайте едно на ум!

Мнениеот Mishonti » Чет 14 ное 2019 16:32


Georgi Vutov написа:
Mishonti написа:Пак казвам - разбирам, че си афектиран, но в случая се ядосваш излишно и се опитваш да вадиш доводи да се изкараш жертва.
Би ли снимал текста в гаранцията, където пише, че първо трябва да се обадиш на даденият номер?


Мчи то съм си жертва направо хаха Дал съм една не малка сума пари за нещо което реално нямам и не мога да използвам вече 2ра седмица....


Явно изобщо не вникваш. :screwy
Нямам какво повече да кажа по темата, но Практикер със сигурност нямат никаква вина в даденият случай.


Потребителски аватар
Ivaile
Мнения: 552
Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
Автомобил: Touran
Двигател: BSE 2008
Местоположение: Пловдив

Re: Практикер - имайте едно на ум!

Мнениеот Ivaile » Чет 14 ное 2019 17:02


Всичко опира до човешко желание - връщали са ми стока и в Метро ( машинка за мелене, седмица след купуването й ), и в Практикер , стенен смесител, който бе с различно от моето разстояние м/у входовете за топла и студена вода.
А по наредба дефектиралата стока се връща в магазина, от който е купена; задължение на търговеца е да я предава на сервиз!


Вината е на тъй наречените ,,консултанти" там - винаги бързат да претупат изпробването...., а и често показвт некомпетентност.


Georgi Vutov
Мнения: 248
Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Практикер - имайте едно на ум!

Мнениеот Georgi Vutov » Чет 14 ное 2019 17:10


Ivaile написа:Всичко опира до човешко желание


Точно това имах впредвид.Не казвам , че съм прав просто изказвам моята гледна точка. А и както е написано в КЗП замяна на дефектирал уред е просто добра търговска практика , която Практикер нямат! Законово не са длъжни.
Както казах за мен тази случка е достатъчна да спра да пазаря от тази верига магазини.Другото което е както казах във фейсбук страницата им всички отзиви за веригата трябва първо да бъдат одобрени от модератор , може би и поради проради тази причина за последните 2-3-4години имат само 1-2 положителни коментара :mhihi И трето сутринта като предадох уреда в отдел рекламации и като видях за 10те максимум минути в които бях вътре , отвън каква опашка от 4-5 човека се бяха събрали с кашончетата за рекламация ме навежда и на мисълта , че само чакат някой да им купи боклуците и после да им ги връщат да ги носят по сервизите :mhihi :mhihi


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Практикер - имайте едно на ум!

Мнениеот инжектопляктор » Чет 14 ное 2019 17:38


Georgi Vutov написа: А и както е написано в КЗП замяна на дефектирал уред е просто добра търговска практика , която Практикер нямат! Законово не са длъжни.

Извинявам се за оффа. Относно Практикер. Купих от тях нещо заводски дефектно. Отидох за рекламация и поговорихме. Замениха ми го веднага с ново. Като цяло отзивите ми от Практикер са положителни, макар като цяло да е бакалия, а не железария. Доста неща са по-скъпи от специализирани магазини, но това е цената която се плаща, ако искаш всичко под един покрив да пазаруваш.


Потребителски аватар
tomata
Мнения: 483
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 18:21
Автомобил: VW Passat B5 Alhambra
Двигател: AWT AWC
Местоположение: Пазарджик

Re: Практикер - имайте едно на ум!

Мнениеот tomata » Чет 14 ное 2019 18:50


Аз си купих конвектор на промоция от там преди 10дни. 7г гаранция. Дори не го пробваха, а и аз ненастоях. Така си стои унас. Дано работи.
Септември имаше промоция на блаупункт тв в кауфлант, ходих с един пенсиониран колега да му купим. Купуваме, отваряме у тях...хоп неработи. Веднага го върнахме в магазина, от който го купихме и взехме нов. Нямаше проблеми. Преди години пак в кауфлант имаше промоция на делимано. Взехме си електрическа мелничка и се счупи. Чакахме 30дни да я ремонтират, нямаха налични да я сменят.



Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 202 госта