бетонобъркачка mtx СМ120

Компютри и интернет, аудио и видео, GSM, електроуреди и всяка друга техника, различна от автомобилната, обзавеждане
Потребителски аватар
Алекси Георгиев
Мнения: 350
Регистриран на: Пет 18 ное 2016 13:42
Автомобил: Skoda Octavia 1
Двигател: AGN 1998
Местоположение: под масата

Re: бетонобъркачка mtx СМ120

Мнениеот Алекси Георгиев » Пон 25 май 2020 21:21


vasko__2 написа:Пробвах за спорта дали тръгва под товар , не се замисля даже.

Моята е 120л с 450W мотор и също съм я пускал с материал в коша. Мотора е с бавни обороти и не го бърка наклона, инерцията или пуска. Тръгва си спокойно.




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4933
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: бетонобъркачка mtx СМ120

Мнениеот milmar » Вто 26 май 2020 12:39


Аз лично предпочитам да е с лят метален венец, а не с пластмасов. Металните много тракат, но според мен са по-сигурни. Моята е нещо подобно, но 190л, 850W. Този "литраж" не е ефектиния обем, обикновено се пълни максимум 2/3. Аз не съм пускал моята под товар никога. Моторът никога не е достатъчно мощен, така че и това е параметър при избор.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13429
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: бетонобъркачка mtx СМ120

Мнениеот kris11 » Вто 26 май 2020 16:51


Re5Pec7 написа:Май и на мен ще се наложи закупуване на бетонобъркачка. Мнение за тази?

Помисли , ако се наложи как ще я транспортираш без разглобяване.
Офф 120л влиза в Шарана без демонтаж и не опира в тавана. Избраната е висока.
Офф и която да купиш си смени винтовете с кръстата отвертка за закрепване на ел. двигателя с болтове със шестограмна глава - лесен и бърз демонтаж на ел. двигателя за 30 -тина ст. цена.
ОФФ 2 както е тръгнало скоро ще са и с пластмасово буре за икономия и с по макс. 300Вт ел. двигател/ :horror


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8375
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: бетонобъркачка mtx СМ120

Мнениеот samo_pechka » Вто 26 май 2020 17:03


То такива има вече ( с пласмасово буре )


Потребителски аватар
Re5Pec7
Мнения: 1290
Регистриран на: Чет 06 дек 2007 13:37
Автомобил: Passat B5 V6
Двигател: AQD
Местоположение: Варна

Re: бетонобъркачка mtx СМ120

Мнениеот Re5Pec7 » Вто 26 май 2020 17:25


Благодаря за съветите.

Гореспоменатата от мен вече е закупена. 750W, с метален венец, би трябвало да е ок за 330лв.

За транспортирането - няма да се налага често, така че, ако не се събира в багажника на пасата, няма да е проблем да се разглоби (в кашона е доста компактна :D ).


Потребителски аватар
Алекси Георгиев
Мнения: 350
Регистриран на: Пет 18 ное 2016 13:42
Автомобил: Skoda Octavia 1
Двигател: AGN 1998
Местоположение: под масата

Re: бетонобъркачка mtx СМ120

Мнениеот Алекси Георгиев » Вто 26 май 2020 21:07


kris11 написа:.
Офф и която да купиш си смени винтовете с кръстата отвертка за закрепване на ел. двигателя с болтове със шестограмна глава


Дано не се нагала след това да ходи по гаранция, че те само тва чакат. А те така или иначе тези, които крепят двигателя са с шестограм 8


Потребителски аватар
lub4eto
Мнения: 236
Регистриран на: Пон 11 мар 2013 9:12
Автомобил: Сеат Алхамбра 1
Двигател: ADY 1996г
Местоположение: Тетевен

Re: бетонобъркачка mtx СМ120

Мнениеот lub4eto » Вто 13 окт 2020 19:15


Мисля да купя една такава,моля ако някой има впечатления да пише https://www.onlinemashini.bg/betonobark ... 000w/55133


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4933
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: бетонобъркачка mtx СМ120

Мнениеот milmar » Сря 14 окт 2020 11:38


Маоята е тази:
https://www.onlinemashini.bg/betonobark ... asko/58056
Не се различава много от избраната.
Аз лично сложих допълнителен вентилатор, който да прави обмен навън и той работи постоянно. Преди, заради на пръв поглед логично затворената кутия, където е мотора, той загряваше много. Не смеех да претоварвам, след цикъл на бъркане спирах да се охлади, но пък тогава перката не се върти (тя е на вала на силовия мотор).
По-горе бях писал, че не я пускам под товар. Това лято след поставянето на вентилатора сме объркали близо 20т баластра с нея и я пускам всякак, няма проблем.



Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта