Бензинова резачка за дърва- не пали
- stefarata
- Мнения: 1893
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Seat Alhambra 7M
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Карнобат
Бензинова резачка за дърва- не пали
каква би могла да бъде причината да няма ток до свещта?
- dalgia-73
- Мнения: 416
- Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BKC
- Местоположение: Силистра
Re: Бензинова резачка за дърва- не пали
Най вероятно електрониката е заминала.Трябва да се пробва.
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Бензинова резачка за дърва- не пали
Mахни свещта,пробвай с друга,ако не е от нея,махни лулата и доближи кабела до цилиндъра и дърпай стартера,ако няма искра -смени кабела.В по-лошия случай може и да излезе бобина,но не вярвам...Ама все пак уточни за каква резачка става въпрос-Штилка ли е ,Райдър ли е и т.н.
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Бензинова резачка за дърва- не пали
Кажи точно модела на машинката, малко имам допир до такава техника.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Бензинова резачка за дърва- не пали
Моята щилка мс270 я угасих в събота работеща след 10 кубика дърва който нарязах. Във вторник, други дърва, скъсах се от дърпане и не пали, няма искра на свещта, нова свещ, същата история. Отидохме на бобина, имало вероятност да се разхлабят болтовете и да мръдне с което променя центровката. Точно това се беше случило. Оправихме разстоянието с луфтомер и запали от раз
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Бензинова резачка за дърва- не пали
Намаза ли с лак за нокти главите на болчетата :)
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Бензинова резачка за дърва- не пали
....samo_pechka написа:малко имам допир до такава техника.
Стига скромничи,кажи му на човека как да си оправи машинката макс. бързо..
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Бензинова резачка за дърва- не пали
Е аз се презастраховам малко, все пак не мога да знам всичко . Ако е нещо от свястен производител , може и да ударя рамо с някой съвет, ама за райдър и ко. там съм много "зле" избягвам дори и да ги погледна
П.п. напоследък от марковите клас "градински" , големи пласмасарки избълваха с множество конструктивни недомислици , но по профи класа не смеят да "барат' много много, там се прилагат други "трикове".. Прогрес, ценова политика и планирано остаряване...нищо общо със старото производство ...за жалост.
П.п. напоследък от марковите клас "градински" , големи пласмасарки избълваха с множество конструктивни недомислици , но по профи класа не смеят да "барат' много много, там се прилагат други "трикове".. Прогрес, ценова политика и планирано остаряване...нищо общо със старото производство ...за жалост.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Бензинова резачка за дърва- не пали
samo_pechka написа:Намаза ли с лак за нокти главите на болчетата :)
Не съм, с каква цел се прави това?
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Бензинова резачка за дърва- не пали
По пътя на логиката-да не се разхлабват.
- stefarata
- Мнения: 1893
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Seat Alhambra 7M
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Карнобат
Re: Бензинова резачка за дърва- не пали
Резачката е някаква марка raptor. На около 6-7 години е и е свършила много работа. Не сме я палили цяла зима и сега дори не припалва. Пробвах свещ да сменя-без резултат. Няма ток до свещта.
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Бензинова резачка за дърва- не пали
По принцип когато си купувах бензиновия тример ,хвърлих едно око на страницата поддръжка и имам спомен че имаше една табличка-кой консуматив на какъв период от време се подменя.Консумативи за подмяна се водят:свещи.лули.кабели,маркучета на бензина. Мисля че ако от 6-7години не си пипал нищо по машинката ,време е да и направиш една такава профилактика.Иначе тези машинки ако не се лъжа не са като двутактовите мотоциклети-с чукчета наковални,динамо магнети и тем подобни.Мисля че кондензатор трябва да има.Но според мен почни от кабели лули и т.н.
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Бензинова резачка за дърва- не пали
stefarata написа:Резачката е някаква марка raptor.
Мдам ... имат бая роднини тая резачка Fuxtec CS 3.0, CS 3.6, Boomag-Germany 5200, 5800, Horn 5200, McDillen 5200, 5800, Rotfuchs RS5200, RS5800 Aram-Trade 5200, 5800, Tarus 5200, 5800, Timbertech KS5200, KS5800, Raptor 245, Helo HKS58 5200.
Аз бих добавил и Вики 5200 http://rezachki.com/rezachka-za-darva-m ... -viki-5200
Разликите м/у описаните модели са най-вече козметични . И реално са 1:1 . Ако няма искра , има два варианта : ключето старт-стоп не работи коректно и/или бобина омасена ( много калпава изработка и изолация на навивките , ако е стояла на влажно място машинката-пробива е гарантиран ) , друго няма какво да е.
Аз лично не бих вложил и 50 стинки в нея . Директно го казвам- боклук на N-та степен . Не си давайте парите за такива!
А ако има купили такива : 15 мин работа и минимум 15 мин почивка. Максимална работа за ден- кубик и половина не по-дебели от педя ! Да не се работи при температура над 25 градуса околна!
Маслото да е качествено ( пълна синтетика за двутактови ДВГ с въздушно охлаждане) и да е поне 40 гр. на литър бензин . Да стои на сухо и проветриво място при неползване.
Много слаб елемент - бутало и сегменти. Препоръка за удължаване живота на буталото : да се извади от мотора и да се вари два часа във вода, да се остави да се охлади на стайна температура, да не се потапя в студена вода за ускоряване на охлаждането! . А сегментите да се сменят с маркови.
А най-добре една щилка или хъски/ йонсеред над 45куб.см
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Бензинова резачка за дърва- не пали
Имам такъв боклук (Viki) . Моят баща, доста възрастен човек я купил от улични търговци (мангустери), защото била напълно оригинална, пишело на нея STHIL , няма да кажа за колко пари, на мен ми се подгънаха краката като чух .
Имам непрекъснати проблеми с паленето. От първото палене до сега. А иначе съм я разработвал както трябва, нищо че ме беше яд че е боклук, но е техника все пак, аз уважавам техниката.
При моята си има искра, има си и компресия, тя не е нарязала сумарно повече от 10 м3 дърва, нищо че е готова да се разпадне, тя си беше така от нова. Когато веднъж запали, след това си работи. Карбураторът е отвратителен. Много се занимавах да го регулирам и настройвам. Но когато машинката запали, всичко изглежда добре и се регулира нормално, сякаш няма проблем.
Имаше случай, така се бях ядосал и бързах, толкова се мъчих, не зная колко пъти съм дърпал въжето, но една седмица след това дясната ръка си я местех с помощта на лявата от болки. В моя случай се убедих, че карбуратора или тръбите от резервоарчето поемат въздух не достига гориво. Махам "въздушния филтър", впръсквам малко гориво директно в карбуратора и паля. Държа известно време на обороти и се оправя. Въобще ако има някакви признаци че ще огасне- пак изфорсирвам и така... Към автора на темата: ако си сигурен че няма искра (не зная как си пробвал), то работата е ясна, търси в посока, както казаха колегите. Но иначе може да пробваш по моя метод: "дайрект инжекшън" .
Имам непрекъснати проблеми с паленето. От първото палене до сега. А иначе съм я разработвал както трябва, нищо че ме беше яд че е боклук, но е техника все пак, аз уважавам техниката.
При моята си има искра, има си и компресия, тя не е нарязала сумарно повече от 10 м3 дърва, нищо че е готова да се разпадне, тя си беше така от нова. Когато веднъж запали, след това си работи. Карбураторът е отвратителен. Много се занимавах да го регулирам и настройвам. Но когато машинката запали, всичко изглежда добре и се регулира нормално, сякаш няма проблем.
Имаше случай, така се бях ядосал и бързах, толкова се мъчих, не зная колко пъти съм дърпал въжето, но една седмица след това дясната ръка си я местех с помощта на лявата от болки. В моя случай се убедих, че карбуратора или тръбите от резервоарчето поемат въздух не достига гориво. Махам "въздушния филтър", впръсквам малко гориво директно в карбуратора и паля. Държа известно време на обороти и се оправя. Въобще ако има някакви признаци че ще огасне- пак изфорсирвам и така... Към автора на темата: ако си сигурен че няма искра (не зная как си пробвал), то работата е ясна, търси в посока, както казаха колегите. Но иначе може да пробваш по моя метод: "дайрект инжекшън" .
- stefarata
- Мнения: 1893
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Seat Alhambra 7M
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Карнобат
Re: Бензинова резачка за дърва- не пали
дадох я на майстор, че щях да оплескам нещо най-вероятно. На пръв поглед каза че е бобина , ама ще я гледа по-обстойно. Иначе резачката не е лоша. Тъста ми я купил от Теско в чехия и хич не я жали. Сещам се преди две години как издъхна на една черница (по северозападно "дуд") направо изпуши черно като дизелак :D....бутала, сегменти в коша. Части поне се намират.
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта