Проблем с пусков ток на компресор за въздух
- ZEDYCUS
- Мнения: 326
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
- Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
- Двигател: AUY 2001
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Проблем с пусков ток на компресор за въздух
То от маслото надали е ръждясала вътре, онзи беше налял масло над окото поне два пръста до вала на двигателя. Вътре в бутилката майонеза, ще я мия. Вън е шупнала тук там боята, не са дълбоки язви. Купих клингерит и утре ще сглобявам обратно главата. Намерих инфо дават ги на 120 градуса да са отворите на сегментите.
- Gazaro_wow
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 25 юни 2009 19:44
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ 1990
- Местоположение: asdf
Re: Проблем с пусков ток на компресор за въздух
И така през уикенда пробвах следното:
1. Премахнах защитата за да съм сигурен, че проблема не е в нея, но пак не иска да развърти до 20 секунди чаках след което го спрях за да не стопи намотките в мотора.
2. Измерих стойностите и на двата кондензатори и са си в нормата
3. Пробвах с кондензатор с по голяма стойност (пусковия) но пак няма ефект. Днес върнах стабилизатора, че и с него пак не иска да развърти.
4. Занесох компресора на друго място за проба и си работи нормално.
Варианта сега ми е за го занеса на човек за 150-200лв ми каза, че може да го пренавие и да стане трифазен. То и без това съвсем рядко тръгва да работи при мен не мога да разчитам че ще ми върши работа, а вече съм се хванал на хорото...
1. Премахнах защитата за да съм сигурен, че проблема не е в нея, но пак не иска да развърти до 20 секунди чаках след което го спрях за да не стопи намотките в мотора.
2. Измерих стойностите и на двата кондензатори и са си в нормата
3. Пробвах с кондензатор с по голяма стойност (пусковия) но пак няма ефект. Днес върнах стабилизатора, че и с него пак не иска да развърти.
4. Занесох компресора на друго място за проба и си работи нормално.
Варианта сега ми е за го занеса на човек за 150-200лв ми каза, че може да го пренавие и да стане трифазен. То и без това съвсем рядко тръгва да работи при мен не мога да разчитам че ще ми върши работа, а вече съм се хванал на хорото...
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с пусков ток на компресор за въздух
ZEDYCUS написа: Купих клингерит и утре ще сглобявам обратно главата.
Какъв / Марка . -Питам заради раб. темература, налягане и маслоустойчивост.
От коя фирма - / на лични.
2 са вносители, др. прекупвачи. Едната на испански , но спира вноса заради високи цени, др. на турско китайски.
- ZEDYCUS
- Мнения: 326
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
- Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
- Двигател: AUY 2001
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Проблем с пусков ток на компресор за въздух
Oт прекупвач в Пловдив,много ясно. Магазин за лагери и ремъци.
Като си го взел прежали ги парите, един път ще ги дадеш. Най евтините трифазни почват 800лв или трябва да гледаш като мен втора употреба, но си е късмет. Тоя дето взех ако нямаше резервен цилиндър и бутало, щях да съм вътре.
С трифазните двигатели на вилата нямам проблем, само монофазните ме ядът. На един банциг изгорих 2 двигателя монофазни по 1,1 кв, после трифазния без проблем.
GFM 390 / Blue
Уплътнението GUFERO GFM 390 без азбест е водоустойчиво и маслоустойчиво и най-често се използва за ниски до средни натоварвания. Тези уплътнения са предназначени за ниско работно налягане, силови трансформатори, компресори, маслени тигани или горивни двигатели.
Експлоатационни свойства на уплътнението GUFERO GFM 390 без азбест:
Издържа на температури от 140 °C до 250 °C
На краткосрочна основа може да издържи температури от 210 °C до 450 °C
За пара от 120 °C до 200 °C.
Максимално налягане 40 - 130 бар.
[/quote]Gazaro_.....
Варианта сега ми е за го занеса на човек за 150-200лв ми каза, че може да го пренавие и да стане трифазен. То и без това съвсем рядко тръгва да работи при мен не мога да разчитам че ще ми върши работа, а вече съм се хванал на хорото...
Като си го взел прежали ги парите, един път ще ги дадеш. Най евтините трифазни почват 800лв или трябва да гледаш като мен втора употреба, но си е късмет. Тоя дето взех ако нямаше резервен цилиндър и бутало, щях да съм вътре.
С трифазните двигатели на вилата нямам проблем, само монофазните ме ядът. На един банциг изгорих 2 двигателя монофазни по 1,1 кв, после трифазния без проблем.
-
- Мнения: 905
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Проблем с пусков ток на компресор за въздух
За сведение....колко пари да дадеш за пренавиване. Тия са нови..и готови
https://www.eldvigateli.com/%D0%BD%D0%B ... 8-sliders2
https://www.eldvigateli.com/%D0%BD%D0%B ... 8-sliders2
- ZEDYCUS
- Мнения: 326
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
- Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
- Двигател: AUY 2001
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Проблем с пусков ток на компресор за въздух
Неговия двигател е вграден на моноблока, не е отделен двигател като на по скъпите компресори.
- ktamen
- Мнения: 6151
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем с пусков ток на компресор за въздух
muns61 написа:Не зная къде мериш напрежението при пуск, ала опитай да го премериш максимално близко до таблото, ако имаш достъп - и в него.
Това проверено ли е, шанса е малък, ама и проверката е проста. Възможно е да имаш лоша връзка или кабелът от таблото до компресора да е прекалено дълъг. Посред нощ пробвал ли си, тогава напрежението е по-високо.
Автотрансформатор ще е по-евтин и лесен от пренавиване. Сега е късно да ти звъня, не бързай да пренавиваш, ще се опитам утре да ти звънна по навреме и да го обсъдим още веднъж.
- ZEDYCUS
- Мнения: 326
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
- Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
- Двигател: AUY 2001
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Проблем с пусков ток на компресор за въздух
Сглобих компресора обратно с новия цилиндър и бутало без проблеми. Остава като ида на вилата да му налея компресорно масло и да го тествам в бойни условия дали няма да отърва въздух от някъде. Добавих кондензо уловител и регулатор, че го ползвам с такер и е необходим.
Спирам да спамя в темата на колегата, ще стискам палци и той да се оправи с неговия по един или друг начин.
Попаднах на едно клипче при руснаците, евентуално може да пробваш и това.
https://www.youtube.com/watch?v=DUW7ePI1pG8
Спирам да спамя в темата на колегата, ще стискам палци и той да се оправи с неговия по един или друг начин.
Попаднах на едно клипче при руснаците, евентуално може да пробваш и това.
https://www.youtube.com/watch?v=DUW7ePI1pG8
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта