Уреди Миле (Miele) - измама

Компютри и интернет, аудио и видео, GSM, електроуреди и всяка друга техника, различна от автомобилната, обзавеждане
Потребителски аватар
plamikcho
Мнения: 775
Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: BLS 2007
Местоположение: Sofia

Re: Уреди Миле (Miele) - измама

Мнениеот plamikcho » Нед 19 юни 2022 14:34


По-горе съм написал защо смятам, че и двете фирми са измамници - защото тази, от която съм купил уредите и имам договор, не ми ги достави, блокира всякакви комуникационни канали, отказа да ми върне парите, а след това и затвори магазините си. Другата - Миле България, е виновна, тъй като тя е инициатора на случващото се със свои планирани действия - едностранно прекратяване на договорите за диструбиция със Миле Център Макс и отказване да доставя уреди. Освен това, Миле България като официален представител на марката за България, оторизиран от Миле Германия, носи отговорност за своите дистрибутори и договори. В продължение на 2 месеца от Миле България обещават, че "търсят възможни и законни начини" да доставят уредите на клиентите на Миле Център Макс. Реално, печелят време и търсят начини да се измъкнат. Много интересен факт - в кратък срок след затварянето на мазагините на Миле Център, се отвориха нови такива, брандирани с Miele, само че на Техномаркет - друг техен дистрибутор. Тук следва въпроса - как се създава мрежа за дистрибуция, отваряне на магазини, наемане на персонал и т.н. за по-малко от месец? Простата логика сочи, че е по-вероятно да е било предварително подготвено.
Липсата на договор директно към Миле България не ги прави невинни - те го знаят и затова всяко тяхно изявление натрапливо съдържа фрази от сорта на "ние не сме страна в отношенията между МЦМ и клиентите на МЦМ".

Становището на МЦМ: https://mielecenter-max.bg/info-miele (копирам го в поста, защото може да го махнат)
Уважаеми, клиенти,

Както вече ви уведомихме, на 18.04.2022 г. „Миле България“ ЕООД едностранно ни уведоми за желанието си да прекрати съществуващите договори за дистрибуция на продукти с марката Miele с „Миле Център Макс Груп“ ЕООД , като считано от тази дата на „Миле Център Макс Груп“ ЕООД е отказано от доставчика да закупува от „Миле България“ ЕООД и доставя на клиентите си продукти с марката Miele. „Миле Център Макс Груп“ ЕООД счита, че прекратяването на съществуващите договори е извършено в нарушение на клаузите им и приложимото законодателство, като незабавно уведоми „Миле България“ ЕООД за тази своя позиция, както и предприе всички допустими правни и фактически действия за защита правата и законните си интереси, съответно правата и законните интереси на своите клиенти. За съжаление, приключването на съдебните и административни процедури зависи от съответните органи. До приключване на производствата, „Миле Център Макс Груп“ ЕООД e в обективна невъзможност да извършва доставки на продукти от марката Miele, включително заявени и предплатени от клиентите му преди 18.04.2022 г., поради неправомерния отказ на „Миле България“ ЕООД да извършва доставка на продукти съгласно условията на договорите между „Миле България“ ЕООД и „Миле Център Макс Груп“ .
Поради обективната невъзможност „Миле Център Макс Груп“ ЕООД самостоятелно да достави продуктите по сключените с негови клиенти договори, със съобщение от 13.05.2022 г. „Миле Център Макс Груп“ ЕООД уведоми клиентите си, че не може да достави заявените продукти. Позовавайки се на информация предоставена на интернет страницата на „Миле България“ ЕООД, че дружеството създава организация, така че да бъдат изпълнени всички договори между „Миле Център Макс Груп“ ЕООД и крайни клиенти, по които има предплатени и недоставени продукти с марката Miele, „Миле Център Макс Груп“ ЕООД кани клиентите си да отправят исканията си с предоставяне на необходимата информация, съгласно съобщението публикувано на интернет страницата на „Миле България“ ЕООД в срок до 31.05.2022г..
„Миле Център Макс Груп“ ЕООД се извинява на всичките си клиенти, за които възникналия спор между двете търговски дружества създава неудобства и проблеми, но следва да се посочи, че създалата се ситуация се дължи единствено на едностранното и внезапно спиране на доставките и уведомление за прекратяване от страна на „Миле България“ ЕООД на съществуващите договори за дистрибуция. „Миле Център Макс Груп“ ЕООД полага всички усилия за защита на правата и законните интереси на клиентите си, но в качеството на дистрибутор, то няма възможност да достави продукти без съгласието на „Миле България“ ЕООД, което е единственият доставчик на продукти с марката Meile за територията на България.
„Миле Център Макс Груп“ ЕООД отново потвърждава, че остава на разположение на всичките си клиенти за оказване на съдействие във връзка с отправянето на техни исканията до „Миле България“ ЕООД до фиксираната по-горе от „Миле България“ ЕООД дата, а именно: 31.05.2022г. .


Отговора на Миле България (последния): https://shop.miele.bg/content/uvedomlen ... ariya.html
Уважаеми, клиенти,

В три последователни съобщения, качени на сайта на Миле България ви информирахме, за действията, които предприемаме във връзка неизпълнените от Миле Център Макс Груп поръчки към клиенти, по които Миле Център Макс Груп е получило авансово плащане.

Както ви информирахме със съобщението от 14.05.22 г. отношенията между Миле Център Макс Груп и крайните клиенти са самостоятелни икономически и правни отношения и Миле България не е страна по тях и няма нито правното, нито данъчното основание да осъществява доставки, договорени с и предплатени на Миле Център Макс Груп. Поради това, както ви информирахме със съобщението от 14.05.22 г, Миле България предложи да продаде на Миле Център Макс Груп по преференциални цени продуктите, продадени на крайни клиенти и предплатени от тях на Миле Център Макс Груп на базата на приложени доказателства за реализираната продажба. Така Миле Център Макс Груп би могло да изпълни договорните си задължение към крайните клиенти, но Миле Център Макс Груп не отговори на предложението на Миле България, като очевидно реши да задържи изцяло авансово платените суми и да не достави на клиентите продадените продукти. Независимо от това, както ви информирахме със съобщението от 14.05.22 г, Миле България продължава усилията си да подкрепи клиентите на марката Miele.

На 31.05.2022 г. изтече срокът за предоставяне на информация и доказателствата от клиенти на Миле Център Макс Груп за поръчки за недоставени уреди, заплатени авансово 100% или частично. Както ви информирахме със съобщението от 01.06.2022 г. обемът от информация е много голям. Освен това дублирането на подадена информация и доказателства допълнително усложнява процеса на нейната систематизация. Отделно от това се натъкваме на случаи, при които предплатени и недоставени от Миле Център Макс Груп продукти не са били потърсени от клиентите с години, което налага въвеждането на обективни критерии, за да бъде преценен всеки индивидуален случай. Отделно следва да бъдат въведени критерии, базирани на Закона за защита на потребителите, за да се изведат приоритетно клиентите, които са закриляни от този закон. Към момента броят на клиентите на Миле Център Макс Груп, които са заплатили авансово продукти и не са ги получили e 290, между които и 30 фирми. Общия брой на предплатените и недоставени уреди от Миле Център Макс Груп е 930 на стойност над 1 600 000 лева с ДДС. Отделно Миле Център Макс Груп дължи на Миле България сумата от 129 000 лв.

Както ви информирахме със съобщението от 01.06.2022 г. при тази ситуация Миле България се нуждае от време за детайлен анализ на финансовите, данъчните и правните последици на решенията, които фирмата ще вземе, за да подкрепи ощетените от Миле Център Макс Груп клиенти на марката Miele. Такъв анализ изисква:

1. Да се обоснове правно пряко облигационно правоотношение между клиента на Миле Център Макс Груп с Миле България;

2. Това облигационно правоотношение да бъде детайлно съобразено с изискванията на Закона за защита на конкуренцията и Закона за защита на потребителите;

3. Правната конструкция да съобрази дължимият от Миле България данък върху добавената стойност по всяка доставка, който следва да се начисли върху определена данъчна основа независимо от стойността на доставката;

4. Да се съобрази крайният данъчен резултат по Закона за корпоративното данъчно облагане;

Ние разбираме, че всички ощетени клиенти на Миле Център Макс Груп са изнервени от създалата се ситуация и искат бързо решение. За Миле България решенията не са леки, защото, освен всичко друго и финансовото натоварване върху фирмата би било огромно. Независимо от това екипът на Миле България е твърдо решен да подкрепи ощетените от Миле Център Макс Груп клиенти на марката Miele, като намери законово обосновано решение до края на месец юни‘2022 г. След изготвяне на нужните за това документи ще се свържем с всеки от ощетените клиенти.

Още веднъж с цялото си уважение благодарим за разбирането !


От екипа на Миле България


Ако проблема се разреши (доставят уредите или ми върнат парите), ще променя заглавието на темата и ще премахна думата ИЗМАМНИЦИ. Правил съм консултация с адвокат и неговото мнение беше, че Миле България могат да бъдат съдени, тъй като техните действия са причина за сегашната ситуация.

Последна промяна от plamikcho на Нед 19 юни 2022 14:52, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
baracuda681
Мнения: 574
Регистриран на: Съб 27 дек 2008 0:28
Автомобил:
Двигател:

Re: Уреди Миле (Miele) - измама

Мнениеот baracuda681 » Нед 19 юни 2022 14:48


Единствено виждам набеждаване на икономически субект за действията на друг такъв. Наистина, ако бяхме нормална държава, фирмата можеше да си търси правата по законен път и да търси отговорност за подобни публикации.
Имате отношения с другата фирма, не разбирам защо Миле България трябва да Ви достави уреди, капарирани на друга фирма.


Потребителски аватар
plamikcho
Мнения: 775
Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: BLS 2007
Местоположение: Sofia

Re: Уреди Миле (Miele) - измама

Мнениеот plamikcho » Нед 19 юни 2022 15:08


Чета и не вярвам на очите си - аз съм бил уронвал престижа на горката невинна фирма Миле България??? Можело да бъда съден за подобна публикация от фирмата??? Колега - по-горе написах защо според мен и двете фирми могат да бъдат наречени ИЗМАМНИЦИ - защото и двете съзнателно и планирано ощетиха своите клиенти, играейки своите игрички и схеми. Аз като краен клиент не се интересувам какви договори и отношения има между двете фирми, нито кой е крив и кой - прав. Двете фирми могат да си изясняват отношенията по какъвто искат начин, в съда и на друго място, но не и за сметка на клиентите на марката.
Горките фирми - само ги клеветят и обиждат по форумите и социалните медии. Колко несправедливо! Миле има право да прекратява договор и да отказва доставка на дистрибутора си, което го предизвиква да открадне парите от своите клиенти, обаче потърпевшия - няма право да назове с истинското му име това действие. Дори не е ясно в коя от двете фирми са парите


Потребителски аватар
baracuda681
Мнения: 574
Регистриран на: Съб 27 дек 2008 0:28
Автомобил:
Двигател:

Re: Уреди Миле (Miele) - измама

Мнениеот baracuda681 » Нед 19 юни 2022 15:43


Простете, явно съм се объркал. Щом не е уронване на престижа, какво е?
Точно затова съществуват правила и закони, както и институции, които да съблюдават тяхното спазване.


Потребителски аватар
plamikcho
Мнения: 775
Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: BLS 2007
Местоположение: Sofia

Re: Уреди Миле (Miele) - измама

Мнениеот plamikcho » Нед 19 юни 2022 16:00


При решение на проблема по някакъв начин в интерес на клиента - доставка на уреди, връщане на сумата (дори и частична) - каквото и да е реално действие, което да компенсира по някакъв начин тази щета, ще изтрия думата ИЗМАМНИЦИ и ще коригирам постовете така, че да отразяват само фактологично случката. Също така форумът има администратори, модератори, както и хора, компетентни в областта на правото. Ако те сметнат, че темата наистина уронва престижа на Миле България - моля да изтрият постовете или да редактират. Последно - още едно нещо, което доказва измамата. След прекратяването на договора с МЦМ, Миле България назначи 3-ма от своите хора, които да поемат ощетените клиенти на МЦМ. С един от тях разговарях многократно - Виктор Куцаров с тел. 0884468848. Същият човек ми каза многократно, че уредите ще ми бъдат доставени със сигурност. Цитирам " Уредите ще Ви бъдат доставени...", "Ще си получите уредите...". Естествено, без уточняване кога ще се случи това. Тъй като изминаха 2 месеца, към момента това обещание е ЛЪЖА и съответно фирмата, която го е дала чрез своя служител, ЛЪЖЕ и може да бъде категоризирана като измамник.

Ще се опитам да съм още по-коректен, за да не уронвам престижа на Миле България - към момента фирмата НЕ ИЗПЪЛНЯВА поетия от нея ангажимент за доставка на уредите, закупени от Миле Център Макс. Моля, заменете думата ИЗМАМНИЦИ във всички мои по-горни постове с НЕ ИЗПЪЛНЯВА ПОЕТИЯ АНГАЖИМЕНТ ЗА ДОСТАВКА НА УРЕДИТЕ.


Потребителски аватар
plamikcho
Мнения: 775
Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: BLS 2007
Местоположение: Sofia

Re: Уреди Миле (Miele) - измама

Мнениеот plamikcho » Нед 19 юни 2022 19:29


Това е налично на сайта на МЦМ, но нека да се вижда и тук.
Screenshot 2022-06-19 at 20.10.34.png

И няколко отговора на въпроси, които изникваха от колеги в предни мнения.
Въпрос: Защо търсите уредите си от друга фирма (Миле България), след като сте ги закупили от МЦМ?

Отговор: Преди покупката на уредите дори не знаех, че магазин Миле няма нищо общо с Миле, а е просто търговец - фирмата МЦМ, а официалният представител е Миле България. Бях пренасочен към Миле България от сайта на МЦМ, като Миле България бяха написали в съобщение на сайта си, че те са прекратили едностранно договора за дистрибуция с МЦМ и отнемат правото на МЦМ да продава марката на територията на България. Миле България беше предоставило контакти на 3-ма свои служители, които да обработят информацията за платените, но неполучени уреди към МЦМ. Миле България оповести, че ще поеме доставката на платените на МЦМ, но неполучени уреди и създава организация за това.

Въпрос: Защо наричате Миле България "ИЗМАМНИК", след като нямате отношения с тази фирма и тя не ви е измамила с нищо, напротив - даже предлага доставка на уреди, без да за заплатени.
Отговор: Моля, прегледайте предният ми пост, в който уточнявам какво точно се е случило и каква е ролята на всяка една от 2-те фирми, боравейки с конкретни факти. В него заменям думата ИЗМАМНИК с по-точното определение, основано само на факти - НЕ ИЗПЪЛНЯВА ПОЕТИЯ АНГАЖИМЕНТ ЗА ДОСТАВКА НА УРЕДИТЕ. Последното не уронва престижа на Миле България.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19688
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Уреди Миле (Miele) - измама

Мнениеот Vlad777 » Нед 19 юни 2022 20:38


Гледам тук спор се е заформил. Аз нямам никаква техника Миле, но съдейки по факта, че фирмата е прехвърлена на случан човек, това означава, че Управителят и собственикът за мен са измамници.

А вече едни измамници как са обяснили случая на собствения си сайт не смятам, че е меродавно. Те могат да напишат, че папата ги е прецакал - и той ли става измамник? Не вярвам и 1 дума на хора, които са прибрали едни пари и са хвърлили фирмата на някакъв вероятно социално слаб бушон.

Има КЗП, полиция, прокуратура, които могат да установят какви са отношенията между фирмите, но видимо измамниците са хората, които източили парите и са оставили една куха фирма. Подобни случаи - с лопата да ги ринеш.


Потребителски аватар
plamikcho
Мнения: 775
Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: BLS 2007
Местоположение: Sofia

Re: Уреди Миле (Miele) - измама

Мнениеот plamikcho » Нед 19 юни 2022 20:55


Да, Миле Център Макс Груп са доказано измамници - защото не изпълниха своя договор, покриха се, прехвърлиха централата на фирмата си в Бургас и прехвърлиха самата фирма на случаен човек. Отказаха да ми върнат парите - и то след дълга разправия в самия магазин, със същата продавачка, която ми продаде уредите. Това се случи седмица, преди да затворят магазините. Продавачката явно беше инструктирана да казва едно и също - как те не били виновни, Миле България им спряло доставките, били им платили и т.н. Отново съжалявам, че тогава не взех един робот прахосмукачка - и да им го върна, като ми доставят уредите или ми върнат парите. В началото се доверих на Миле България, предоставих им документите си за покупката, попълних декларация за обработка на лични данни. Но мина време и плочата започна да се повтаря - едни и същи фрази и уклончиви отговори, които започнаха да стават все по-абстрактни и далечни от физическото доставяне на уредите. При първите ми разговори с техния служител, той повтаряше постоянно "ще си получите уредите, бъдете сигурен". След месец вече фразата се смени с "правим всичко възможно да си получите уредите" и "търсим начин да доставим уредите".
Цялата ситуация е абсурдна и скандална и ние, крайните клиенти, се оказахме кредитори на спора между 2-те фирми. За мен марката е компрометирана в България - аз лично никога няма да си купя такъв уред. Ако някой друг иска да си купи, свободен е да го направи. Надявам се информацията от тази тема да бъде полезна, защото тя разкрива отношението, което показва официалния представител към крайния клиент. Официалния представител поема и гаранциите на уредите - в моите документи сервизните сертификати са на Миле България, а фактурите и поръчката са към Миле Център Макс.

Между другото, Миле Център Макс е по-старата фирма и продава уредите Миле поне от 15 години, докато Миле България съществува от 6 години (доколкото съм запознат). Преди 5 години си купих 2 уреда от МЦМ, в същия магазин в мола, от същата продавачка, която и сега ми взе парите за недоставените уреди. Тогава (2017), нямаше никакъв проблем, доставката беше навреме. Какво се е случило последните 2-3 години, за да тръгнат в такава посока нещата - не знам. Не знам и защо Миле България сами предложиха да доставят уредите - аз нямаше да се сетя да ги търся при тях, след като не съм ги купил от тях. Другото странно нещо е - защо МЦМ, която продава уреди Миле от 15 и повече години с милиони оборот годишно, ще реши да открадне оборот за 2-3 месеца и да закрие бизнеса?


Потребителски аватар
777
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2789
Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Уреди Миле (Miele) - измама

Мнениеот 777 » Нед 19 юни 2022 21:06


Няма да ти чета цялата тема, а само ще попитам - разкажи ни с 2 изречения отново, защо очакваш стока от Миле България? Защото някой ти е казал, че те ще я доставят ли? Все едно да платиш в Технополис телевизор Панасоник и после да недоволстваш срещу вносителя на Панасоник, че не ти е дал телевизора. Тия са решили, че така и така приключват бизнеса, поне да направят един финален удар стил "ужилване". Не разбрах защо трябва да даваш капаро или каквито и да е пари в магазин като я няма стоката? Или това е била поредната стъпка от измамата. Да не са станали дефицитни и да се купуват само с предплащане?


Потребителски аватар
plamikcho
Мнения: 775
Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: BLS 2007
Местоположение: Sofia

Re: Уреди Миле (Miele) - измама

Мнениеот plamikcho » Нед 19 юни 2022 21:17


Колега, ако не ти се чете - не чети. Много пъти повторих защо търся уредите от Миле България - защото те самите го предложиха на сайта си, където бяха оставили контакти на хора, които да поемат случаите като моя. След това, самите служители ме увериха, че ще ми доставят уредите. Едва ли сам бих се сетил да търся доставка от друга фирма, от която не съм купил нищо.

Темата е тук, за да помогне на други хора да не попаднат в ситуация, подобна на моята. Самият аз ако бях проучил повече, преди да поръчам уредите, нямаше да ги поръчам и съответно да бъда завлечен. Магазина в мол Сердика, откъдето поръчах въпросните уреди, съществува откакто го има мола. Пазарувал съм многократно от него - уреди и консумативи. Единият път беше уред за вграждане, платен на 100% предварително и доставен в срок. Дори продавачите бяха едни и същи и работеха от самото създаване на магазина. Правил съм десетки поръчки за различни неща, които съм плащал предварително - към малки и големи, български и чужди фирми и нямам нито един случай на измама за 20 години. Точно от марката Миле не очаквах подобно нещо.

Интересно - като е проблемен и некоректен дистрибутора МЦМ (така твърди Миле България), оторизиран и брандиран от Миле България - защото магазина е брандиран Miele и като влезете в него, вие си мислите, че купувате от самата марка, а не от някаква си фирма, която няма нищо общо с Миле, защо тогава Миле България не му отнеме бранда, не му затвори магазина, прати полиция, докладва в съответната комисия? Защо трябва точно това да избере - да прекрати доставките, с което да ощети клиентите? Защото, ако е ясно, че дистрибутора върши нередни неща и се планира неговото отстраняване, е логично да се очаква той да открадне пари от клиенти и да се покрие. Което и стана - само че, за решаването на проблема с некоректния дистрибутор МЦМ платихме ние - клиентите.

Последна промяна от plamikcho на Нед 19 юни 2022 21:26, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
777
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2789
Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Уреди Миле (Miele) - измама

Мнениеот 777 » Нед 19 юни 2022 21:22


Хубаво, ама заглавието "Уреди Миле (Miele) - измама" ми звучи сякаш по цял свят някой мами като уж продава такива уреди. По-правилно е да се каже "Измама с уреди Miele" (това Миле ми напомня Бай Миле дето го убиха).


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9873
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Уреди Миле (Miele) - измама

Мнениеот group® » Нед 19 юни 2022 21:29


Аз съм на мнение, че малко се избързва с обявяването на Миле България за измамници.
Два месеца не са много от корпоративна гледна точка. Възможно е да тече още комуникация с централата майка, юристи и т.н. как точно да се постъпи. Това е съвсем нормално с оглед сумата от над 1млн. лева. (предполагам реалната открадната сума е около половината от общата цена на продуктите).
Според мен все още има шанс да получите предложение за някакъв вид компенсация.
Видно е че тази фирма измамници са завлекли и Миле България с пари, освен имидж.

Не съм капацитет, но реалната претенция към Миле България може да бъде в посоката, че не е било ясен и виден факта, че се пазарува от дистрибутор, а не самата Миле. Тук Миле България, а и компанията майка носят отговорност за контрола над брандинга на самите магизини.
Аз ползвам доста магазини на Керхер. Там нещата са подобни на Миле - компания майка, представителство в Бг и дистрибутори. Но всеки дистрибутор има собствен бранд и не може да се нарече Керхер. Достатъчно ясно ти става, че имаш вземане-даване с друга фирма, а не със самите Керхер.
В тази насока виждам да имате претенции към Миле България.
Иначе изглежда, че не са част от самата измама, а също са потърпевши


Потребителски аватар
plamikcho
Мнения: 775
Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: BLS 2007
Местоположение: Sofia

Re: Уреди Миле (Miele) - измама

Мнениеот plamikcho » Нед 19 юни 2022 21:32


Защо избрах такова заглавие на темата - защото аз бях измамен от марката Миле. Поръчах уредите от брандиран техен магазин, а не от Техномаркет, Техномикс или някой друг, който продава уреди Миле, но не е брандиран с марката. Ако бях купил от Техномикс - тогава щеше да е измама с уреди Миле. Но когато си купите от магазин Миле - тогава сте измамен от марката, тъй като се доверявате на нейната репутация. И когато марката Миле си позволява чрез нейното име да бъдат откраднати над милион и половина лева - марката ще си понесе негатива и ще плати със своята репутация.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19688
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Уреди Миле (Miele) - измама

Мнениеот Vlad777 » Нед 19 юни 2022 22:51


Това последното според мен е безспорно. Проблемът е за всички по веригата, чак до централата на марката.

Миле България може наистина да доставят платените уреди, само че вероятно платените на тях, а какво и колко е платено от МЦМ към тях няма как да знаем. Отделно може и да са си мислили, че ще вземат парите за поръчаните и платени от клиенти уреди към МЦМ, обаче онези са решили да затрият фирмата и се е случил неочакван обрат. Всичко е в сферата на догадките. Все пак някой трябва да плати за производството и доставката на тези уреди и ако парите са изчезнали е кофти за всички, освен за тези, които са ги прибрали...


Потребителски аватар
777
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2789
Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Уреди Миле (Miele) - измама

Мнениеот 777 » Нед 19 юни 2022 23:08


plamikcho написа:Защо избрах такова заглавие на темата - защото аз бях измамен от марката Миле. Поръчах уредите от брандиран техен магазин, а не от Техномаркет, Техномикс или някой друг, който продава уреди Миле, но не е брандиран с марката. Ако бях купил от Техномикс - тогава щеше да е измама с уреди Миле. Но когато си купите от магазин Миле - тогава сте измамен от марката, тъй като се доверявате на нейната репутация. И когато марката Миле си позволява чрез нейното име да бъдат откраднати над милион и половина лева - марката ще си понесе негатива и ще плати със своята репутация.

И като е брандиран какво от това? Намираш се в България и не може да очакваш, че някой като подаде жалба всякакви полиции и митници хукват на другия ден да запечатват обекти. Кажи направо, че Miele Германия са те измамили. Самата схема с предварително плащане мирише на подготовка за подобна измама някой ден и не схващам какво оправдание има. Да предплатиш багер за 100 хиляди как да е, но някаква пералня за 2000лв ако е проблем за търговеца - по-добре да продава китайски стоки без име. Даже до КЗП не си писал с надеждата, че някой друг е свършил работата.



Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 152 госта