колеги кажете кво е комутатор и къде седи - моля - тия дни ще ходя да си взема неща за тва ми трябва малко повече инфо - тоците по колата са ми слабо познати ....
освен бобина, да си взема и комутатор - така ли? - кабели - ясно?
искри около бoбината, гасне и пали трудно - помощ
- dinko_bonev
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Пет 30 дек 2005 13:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- dinko_bonev
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Пет 30 дек 2005 13:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- kimbaten
- Мнения: 339
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
е аре, честито!
смених заедно с централния кабел, за сега всичко е ОК - да видим на първия дъжд
преди:
след:
тая е малко по различна, води се 880001 хваща се по-долу от оригиналната, съветвам колегите които си купят такава да си намерят по-къси болтове за монтаж
... старата явно беше оригинална пише "TELEFUNKEN Electronics"
смених заедно с централния кабел, за сега всичко е ОК - да видим на първия дъжд
преди:
след:
тая е малко по различна, води се 880001 хваща се по-долу от оригиналната, съветвам колегите които си купят такава да си намерят по-къси болтове за монтаж
... старата явно беше оригинална пише "TELEFUNKEN Electronics"
- kimbaten
- Мнения: 339
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ми тя старата си работи ако трябва да съм честен, смених я за собствено спокойствие пробивите - не знам как трябва да изглеждат - там където са били искрите има леко стопено - но то е като драскотина по-скоро не е нарушена цялостта на корпуса. Иначе новата бобина е марка ERA - италианска е аз понеже не знам каква марка трябва да е (предполагам най-добре е оригинална) - мойте хора в магазина казаха че била читава тая - дано да са прави. Тази беше около 95 лева, имаше и някаква по-евтина - но не ми я препоръчаха. Други впечатления за сега нямам мога да кажа само "колата пали и върви" хахахах
- MamaMy
- Мнения: 905
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Пробивите на високото напрежение представляват микро мълнии. На местото където са лазили се получава увъгляване на изолатора, което пък е проводник за високото напрежение. Ако се издълбае леко пластмасата на местата на пробивите и след това се залее с епоксидна смола, мисля, че ще държи. Номера е да се изчисти добре. За тези които ги заливат със силикон пробивите са някъде вътре и не е така добре видимо. Мисля, че при теб всичко е дошло от много мръсна бубина, окиси и влага.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта