Нов дросел на АЕЕ-двигател.Сам ли се адаптира?
- Каспър
- Мнения: 2218
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Нов дросел на АЕЕ-двигател.Сам ли се адаптира?
Колеги днес си купих нова дроселова клапа за Голфа.Той е с АЕЕ мотор.Проблема беше,че преди два месеца ми почистиха старата клапа и ми я адаптираха.От няколко дни обаче клапата се "разадаптира" и оборотите почнаха да играят и на ПХ да държи около 1000.Затова реших,че е време за смяна.Монтирах новата,никаква промяна.Ресетнах компа,пак така.Трябва ли да ходя на диагностика за да ми адаптират новата клапа или да покарам 100-200км. и тя сама ще се адаптира?Или при поставянето на нова клапа тя е заводски настроена?Нека пишат хората които са сменяли дросел.
- BastunSelski
- Мнения: 600
- Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
- Контакти:
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Нов дросел на АЕЕ-двигател.Сам ли се адаптира?
Каспър написа:Колеги днес си купих нова дроселова клапа за Голфа.Той е с АЕЕ мотор.Проблема беше,че преди два месеца ми почистиха старата клапа и ми я адаптираха.От няколко дни обаче клапата се "разадаптира" и оборотите почнаха да играят и на ПХ да държи около 1000.Затова реших,че е време за смяна.Монтирах новата,никаква промяна.Ресетнах компа,пак така.Трябва ли да ходя на диагностика за да ми адаптират новата клапа или да покарам 100-200км. и тя сама ще се адаптира?Или при поставянето на нова клапа тя е заводски настроена?Нека пишат хората които са сменяли дросел.
Не ,има си нужда от адаптация ,ако след 200-300 км няма промяна я води на диагностика да я вкарат в правият път
Каспър написа:От няколко дни обаче клапата се "разадаптира" и оборотите почнаха да играят и на ПХ да държи около 1000.Затова реших,че е време за смяна.
това без да ти я закачат на компютър, който да е дал грешка единствено в работата на дросела ли го направи?
- spidergb
- Мнения: 200
- Регистриран на: Вто 24 юли 2007 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Каспър написа:flameman5 написа:Колега сигурен ли си, че 650 са нормалните обороти. Аз си мисля, че са прекалено ниски, защото моето Поло е със същия мотор и ги държи около 950
Да сигурен съм.За Голф са толкова,за поло незнам.
Хм че каква разлика има между Поло и Голф нали са с един и същ мотор, имаш един тампон повече ли?
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
- Каспър
- Мнения: 2218
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Нов дросел на АЕЕ-двигател.Сам ли се адаптира?
това без да ти я закачат на компютър, който да е дал грешка единствено в работата на дросела ли го направи?[/quote]
Когато си купих колата преди година дросела беше мръсен,даваше грешка и колата гаснеше.След почистване и адаптация нещата се закрепиха за известно време.След 6 месеца пак същото-гаснене.почистване.След това почистване и ресетване на компа колата държеше около 1000 оборота като ги колебаеше.Отидох на адаптация-оправиха я и казаха,че всички други неща са ОК.Естествено грешка"дроселова клапа" нямаше заради ресета .Сега след два месеца клапата изведнъж изгуби памет и почна да държи високи обороти като след ресет на компа.Затова реших,че проблема е в нея.Не съжалявам,че я смених,защото вероятността да е била читава е 1/10000....
Когато си купих колата преди година дросела беше мръсен,даваше грешка и колата гаснеше.След почистване и адаптация нещата се закрепиха за известно време.След 6 месеца пак същото-гаснене.почистване.След това почистване и ресетване на компа колата държеше около 1000 оборота като ги колебаеше.Отидох на адаптация-оправиха я и казаха,че всички други неща са ОК.Естествено грешка"дроселова клапа" нямаше заради ресета .Сега след два месеца клапата изведнъж изгуби памет и почна да държи високи обороти като след ресет на компа.Затова реших,че проблема е в нея.Не съжалявам,че я смених,защото вероятността да е била читава е 1/10000....
- Каспър
- Мнения: 2218
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
spidergb написа:Каспър написа:flameman5 написа:Колега сигурен ли си, че 650 са нормалните обороти. Аз си мисля, че са прекалено ниски, защото моето Поло е със същия мотор и ги държи около 950
Да сигурен съм.За Голф са толкова,за поло незнам.
Хм че каква разлика има между Поло и Голф нали са с един и същ мотор, имаш един тампон повече ли?И аз съм с АЕЕ и ниските сами 800.
По прочетох малко и се оказва,че този мотор при различните модели на VAG държи различни обороти.
- BastunSelski
- Мнения: 600
- Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
- Контакти:
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта