Нов дросел на АЕЕ-двигател.Сам ли се адаптира?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2218
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Нов дросел на АЕЕ-двигател.Сам ли се адаптира?

Мнениеот Каспър » Чет 21 фев 2008 15:44


Колеги днес си купих нова дроселова клапа за Голфа.Той е с АЕЕ мотор.Проблема беше,че преди два месеца ми почистиха старата клапа и ми я адаптираха.От няколко дни обаче клапата се "разадаптира" и оборотите почнаха да играят и на ПХ да държи около 1000.Затова реших,че е време за смяна.Монтирах новата,никаква промяна.Ресетнах компа,пак така.Трябва ли да ходя на диагностика за да ми адаптират новата клапа или да покарам 100-200км. и тя сама ще се адаптира?Или при поставянето на нова клапа тя е заводски настроена?Нека пишат хората които са сменяли дросел.




Потребителски аватар
orelko
Мнения: 177
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Мнениеот orelko » Чет 21 фев 2008 17:25


1000 постоянно или само като е студена ?


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2218
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Чет 21 фев 2008 18:17


И студена и топла все 1000 като ги колебае до 1400-1500.


Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Мнениеот Bahama man » Чет 21 фев 2008 18:18


Преди време като почиствах мойта 2-3 дни стоеше на 1000 оборота и после се нормализира и поддържаше 950..


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2218
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Чет 21 фев 2008 18:59


Bahama man написа:Преди време като почиствах мойта 2-3 дни стоеше на 1000 оборота и после се нормализира и поддържаше 950..


Да,но за АЕЕ нормалните са 650 :lol:


Потребителски аватар
BastunSelski
Мнения: 600
Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
Контакти:

Мнениеот BastunSelski » Чет 21 фев 2008 19:59


При мене бате Васил ми я настрои с компа за секунди.Умен,умен е Васил.
Става въпрос за ваското1(vaskoto1).


Потребителски аватар
flameman5
Мнения: 385
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
Автомобил: Polo + Leon TDI
Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
Местоположение: Варна

Мнениеот flameman5 » Чет 21 фев 2008 20:46


Колега сигурен ли си, че 650 са нормалните обороти. Аз си мисля, че са прекалено ниски, защото моето Поло е със същия мотор и ги държи около 950


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2218
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Чет 21 фев 2008 20:51


flameman5 написа:Колега сигурен ли си, че 650 са нормалните обороти. Аз си мисля, че са прекалено ниски, защото моето Поло е със същия мотор и ги държи около 950


Да сигурен съм.За Голф са толкова,за поло незнам.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Нов дросел на АЕЕ-двигател.Сам ли се адаптира?

Мнениеот Anbuch » Пет 22 фев 2008 1:07


Каспър написа:Колеги днес си купих нова дроселова клапа за Голфа.Той е с АЕЕ мотор.Проблема беше,че преди два месеца ми почистиха старата клапа и ми я адаптираха.От няколко дни обаче клапата се "разадаптира" и оборотите почнаха да играят и на ПХ да държи около 1000.Затова реших,че е време за смяна.Монтирах новата,никаква промяна.Ресетнах компа,пак така.Трябва ли да ходя на диагностика за да ми адаптират новата клапа или да покарам 100-200км. и тя сама ще се адаптира?Или при поставянето на нова клапа тя е заводски настроена?Нека пишат хората които са сменяли дросел.


Не ,има си нужда от адаптация ,ако след 200-300 км няма промяна я води на диагностика да я вкарат в правият път

Каспър написа:От няколко дни обаче клапата се "разадаптира" и оборотите почнаха да играят и на ПХ да държи около 1000.Затова реших,че е време за смяна.

това без да ти я закачат на компютър, който да е дал грешка единствено в работата на дросела ли го направи?


Потребителски аватар
spidergb
Мнения: 200
Регистриран на: Вто 24 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот spidergb » Пет 22 фев 2008 8:03


Каспър написа:
flameman5 написа:Колега сигурен ли си, че 650 са нормалните обороти. Аз си мисля, че са прекалено ниски, защото моето Поло е със същия мотор и ги държи около 950


Да сигурен съм.За Голф са толкова,за поло незнам.

Хм че каква разлика има между Поло и Голф нали са с един и същ мотор, имаш един тампон повече ли? :roll: И аз съм с АЕЕ и ниските сами 800.


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Prodriver » Пет 22 фев 2008 9:14


Трябва си адаптация,аз сменях дросел и ми я адаптираха при смяната.Оборотите на шразен ход са ми 850-900.


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2218
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: Нов дросел на АЕЕ-двигател.Сам ли се адаптира?

Мнениеот Каспър » Пет 22 фев 2008 9:48


това без да ти я закачат на компютър, който да е дал грешка единствено в работата на дросела ли го направи?[/quote]

Когато си купих колата преди година дросела беше мръсен,даваше грешка и колата гаснеше.След почистване и адаптация нещата се закрепиха за известно време.След 6 месеца пак същото-гаснене.почистване.След това почистване и ресетване на компа колата държеше около 1000 оборота като ги колебаеше.Отидох на адаптация-оправиха я и казаха,че всички други неща са ОК.Естествено грешка"дроселова клапа" нямаше заради ресета .Сега след два месеца клапата изведнъж изгуби памет и почна да държи високи обороти като след ресет на компа.Затова реших,че проблема е в нея.Не съжалявам,че я смених,защото вероятността да е била читава е 1/10000....


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2218
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Пет 22 фев 2008 9:51


spidergb написа:
Каспър написа:
flameman5 написа:Колега сигурен ли си, че 650 са нормалните обороти. Аз си мисля, че са прекалено ниски, защото моето Поло е със същия мотор и ги държи около 950


Да сигурен съм.За Голф са толкова,за поло незнам.

Хм че каква разлика има между Поло и Голф нали са с един и същ мотор, имаш един тампон повече ли? :roll: И аз съм с АЕЕ и ниските сами 800.


По прочетох малко и се оказва,че този мотор при различните модели на VAG държи различни обороти.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 22 фев 2008 10:52


Сега може да ти се стори невероятно ,но ,мой познат с голфче като твоето имаше проблем с оборотите на празен ход (пак АЕЕ беше),само ,че бяха твърде ниски. Смени дросела и пак същата работа. Много трудно му се адаптираше клапата. Оказа се проблем с компютъра :roll: .


Потребителски аватар
BastunSelski
Мнения: 600
Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
Контакти:

Мнениеот BastunSelski » Пет 22 фев 2008 11:43


Бях чел някъде,че АЕЕ моторът има италиански комп,а пък дросела е немски и нещо не се разбират...
Но все пак виж си кабелите за свещите и катализатора,ако имаш.
Успех!!!
А иначе най-добрият вариант е да не гледаш толкова в оборотомера :P



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта