Супер странен проблем- ОБОРОТИ-РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
ninja_pz84
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Супер странен проблем- ОБОРОТИ-РЕШЕНО

Мнениеот ninja_pz84 » Сря 13 фев 2008 9:47


Имах проблем с колата,оказа се че беше отказала свещ и кабел, оправих ги а и в същото време си почистих дроселовата клапа.....Сега вс е наред освен,като запаля на място колата даржи ормални обороти -950-1000 ,но като колата се движи и исключа от скорост дуржи 1500-1800 посточнно,оправя се едва когато спра на място исцяло и тогава стрелката си пада на нормалните,компа сам го рестартирвал няколко пати ама нестава,някой да даде савет

Последна промяна от ninja_pz84 на Вто 25 мар 2008 13:34, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Сря 13 фев 2008 9:56


Сама ще се оправи - това е нормално.


Потребителски аватар
ninja_pz84
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот ninja_pz84 » Сря 13 фев 2008 10:11


Но за колко време,аз мислех днес да е карам на диагностика


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Сря 13 фев 2008 11:08


Различно е - докато се адаптира. Дори и да отидеш на диагностика, нямаш гаранция, че всичко ще се оправи веднага. Моята точно след диагностика го правеше тоя номер около месец. Малко набутва с бензина, ама няма начин - казаха ми че така е нормално. Като за начало почни да помагаш в обучението - освобождавай от скорост в последния момент и то при обороти 900-1000.


Потребителски аватар
egoiZta
Мнения: 40
Регистриран на: Сря 09 яну 2008 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот egoiZta » Сря 13 фев 2008 15:01


Здравейте,
проблема го има и при мен. Ситуацията е същата ... ресетвах компа нскоро и започна да прави тези номера. И аз така съм чувал, че след есет има период на преобучаване, но не става ли за 20-50 км.?
Друго, което забелязах е, че когато е студена колата много по-рядко се проявява, отколкото когато вече загрее..


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 13 фев 2008 15:08


Като се адаптира (имай търпение),оборотите при движение на колата на свободна скорост винаги са по-високи от оборотите при работеща на место кола с около 150 оборота


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Сря 13 фев 2008 15:44


на новата ми служебна кордоба имах същия проблем - отидох в аутотехника и ми казаха "мръсна дроселова клапа" колкото и да не ми се вярваше, почистиха я и сега се оправи.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Пон 03 мар 2008 0:12


ами аз моита дроселка я изчистих и извадих клемата на акомулатора и стана със високи обороти във движение и нормални на спряло положение -казвате че ще се оправи сама така ли да я оставя и да чакам -АБЕ ЩТО НИКОИ НЕ СЕ ВРЪЩА ДА КАЖЕ КАК Е ОПРАВИЛ ЛИ Е ПРОБЛЕМА ДА ЗНАЕМ КО ДА ПРАИМ И НИИИИИИ


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Вто 18 мар 2008 1:27


адаптиране ето как
оправих оборотите вече не са високи. Ето как - след почистването на дросела оборотите се дигнаха на 1250 по инерциа и спадаха чак на светофара. проблема го оправих така .---

Рестарт на компа. Извадих миноса и плюса - кабелите и ги свързах един кам друг дадох на контакт и стояха така 20 мин изгасих контакта.
След това закачих акомулатора и смених сички вакумни маркучи. И гърлото на дросела го оплатних с малко навит излирбан около него че оплатнението на пласмасата на филтара кръглия гумен пръстен се бе поотпуснал затворих системата стегнах сичко и запалих .Оставих колата да работи 20 мин на миасто без да пипам нищо ни гас ни мас. След 20-те минути запалих климатика да поработи 6- минути спрях го. След това пуснах фаровете и пак пуснах климатика чуваше се едно чаткане вклучване на климатика което преди туи не сум чувал да щрака. се едно вклучва стара хладилна витрина поразходих колата 10 мин из града и на другиа ден Пак эагряване 10 минути всичко беше вече наред оботротките си спят като на нов автомобил - ТАКА ОПРАВИX ТОЭИ ГОЛЯМ ВЕЛИК ПРОБЛЕМ
ВАЖНОТО Е ЧЕ УСПЯX MОЙ СИ НАЧИН



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта