Обобщено аз ОБОРОТИ и ДИАГНОСТИКАТА
- ninja_pz84
 - Мнения: 143
 - Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Пазарджик
 
Обобщено аз ОБОРОТИ и ДИАГНОСТИКАТА
Значи всички мнго лесно веднага казват диагностика.....При мен вс беше ок само ми гаснеше отвреме навреме....само почистих дросела и спря да гасне но както вече сам писал.. на инерция даржи 1300-1400 оборота...ходих на прословутата ДИАГНОСТИКА.. казаха всичко е ОК- настроиваха компютърно дросела....че даже ми бара делкото и аз му викам то делкото никва роля не играе тука...май искаше повече пари да ми вземе...та така, каза покарай трябва да се оправи само....нарочно исключвам в последнив момент от скорост за да обучавам не6то ,да ама не......а има и моменти когато се оправя и после пак така.....да омотвам изолирблан около дросела ли......едва ли са ми маркучите за вакуум но все пак каде са те?
			
									
									- ninja_pz84
 - Мнения: 143
 - Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Пазарджик
 
- maslinkov
 - Мнения: 1700
 - Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Сливен
 - Контакти:
 
ninja_pz84 написа:Аз оттогава съм изминал към 1000 км и отгоре даже
Само един съвет: Ако искаш да си сигурен в почистването на дросела и не ти се кисне в корисилин механичната част по стария Жигулски метод за карбуратори, при почистването, показано от колегата Анбух използвай тънка дунапренена гъбичка, а не парцал /от него могат да останат власинки, невидими с просто око, които да станат ядра за ново зацапване. Да не говорим че дунапренът почиства в пъти по - добре/
И вече като си сигурен в горното, едно по едно отстранявай другите възможни причини в следния ред:
1. Диагностика за грешки с изчистване /ако всичко е ОК, оборотите са нормални на празен ход - вакуумното мъркуче към дросела е отворено при диагностиката/Дотук с диагностиката. Ако има проблем той е механичен, което не изключва износена дроселова клапа и читаво стъпково моторче, но с вероятност под 1%/
2. Проверка на вакуума при натиснат докрай педал на спирачките - дали се влияят оборотите при закачено мъркуче за вакуума към дросела /ако да - имаш проблем със сервото на спирачките, но ако е поносимо - оставяй го така. Ако не - търси причина в други мъркучета на системата/
3. Ако всичко това не помогне /имаш нормален празен ход, а ти поддържа високи обороти при смяна на различните режими на двг. /те са 3/не прави нищо повече от обучение на дроселната клапа - рано или късно тя ще се адаптира /по - точно адаптира се компа към нормален режим/
4. Това е моят опит и не претендирам, че е универсален за всички модели двг. на Поло - не може да няма изключения, но като допълнителни мерки и причини.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта