Значи колеги проблема е следния:като се кача в колата сутрин и започва да премигва лампичката за акомулатора(много странно защото в един сервиз ми казаха че презарежда!).Като я форсирам няма пробелем но като си махна крака от гаста проблема остава докато колата не загрее (или просто не поработи няколко минути!).Като загрее започва да презарежда ако не е включен някой консуматор на ток.Преди да е загряла имам чувство че няма мощност.
Благодаря!
Проблем със зареждането на акомулатора!
Re: Проблем със зареждането на акомулатора!
lodarski написа:Като загрее започва да презарежда ако не е включен някой консуматор на ток.
А това как го разбра?Извинявай колега ама не виждам логиката да презарежда само когато е загряла...Не ми се връзва просто....
имай впредвид че ако динамото презарежда-досега акумулатора щеше да прекипи...и щеше мнооооого гадно да смърди!!!
lodarski написа:Преди да е загряла имам чувство че няма мощност.
Това не прябва да е така-напротив-като е студена върви повече...
Ако ти е хлабав ремъка на динамото-нормално е да нямаш мощност,да примигват лампи да притриса....
Провери това и ако е хлабав-много лесно става...
обаче иди и на друго място да я видят тая работа....свали алтернатора и го занеси някъде-на стенда всичко ще си каже....
- lodarski
- Мнения: 184
- Регистриран на: Вто 04 дек 2007 20:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем със зареждането на акомулатора!
chy написа:lodarski написа:Като загрее започва да презарежда ако не е включен някой консуматор на ток.
А това как го разбра?Извинявай колега ама не виждам логиката да презарежда само когато е загряла...Не ми се връзва просто....
имай впредвид че ако динамото презарежда-досега акумулатора щеше да прекипи...и щеше мнооооого гадно да смърди!!!lodarski написа:Преди да е загряла имам чувство че няма мощност.
Това не прябва да е така-напротив-като е студена върви повече...
Ако ти е хлабав ремъка на динамото-нормално е да нямаш мощност,да примигват лампи да притриса....
Провери това и ако е хлабав-много лесно става...
обаче иди и на друго място да я видят тая работа....свали алтернатора и го занеси някъде-на стенда всичко ще си каже....
Мерси за помощта! Утре мисля ремъка да видя.Аз си знам че трябва алтернатора да ходи на ремонт, ама..... се няма време


- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
lodarski написа:За презареждането разбрах от акомулаторджията дето го замери( към 14.9 без консуматори).
Според мен ,регулатора на напрежението ти е заминал.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%F2%EE%F0
Не карай така дълго (особенно в жегите)- ще съсипеш акумулатора
- asengamalov
- Мнения: 285
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
На дали ще е от масло ама карай. Хахахаха (то не е смешно де ама...) мамка им и 1043 куб. Текне ли гарнитурата на главата винаги е от тоя край ,над алтернатора. Аз бях почистил хубаво с корселин тази част на двигателят и после на 5 пъти (чаках да изсърнат предходните слоеве за да нанеса следващият) нанасях червен силикон докато построих една преградка, която да отвежда маслото да не капе върху алтернатора (и да полепва мръсотия по него) ,а да отвежда маслото към изпускателните коектори и така ,маслото се стичаше около масленият филтър. "Силиконовият довар" който изградих беше около 5 см висок и така карах около 40 000 км докато дойде ред да сменя гарнитурата на главата ,а алтернатора ми се запази сухичък
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта