Проблем със зареждането на акомулатора!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
lodarski
Мнения: 184
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем със зареждането на акомулатора!

Мнениеот lodarski » Нед 06 апр 2008 19:45


Значи колеги проблема е следния:като се кача в колата сутрин и започва да премигва лампичката за акомулатора(много странно защото в един сервиз ми казаха че презарежда!).Като я форсирам няма пробелем но като си махна крака от гаста проблема остава докато колата не загрее (или просто не поработи няколко минути!).Като загрее започва да презарежда ако не е включен някой консуматор на ток.Преди да е загряла имам чувство че няма мощност.
Благодаря!




Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Нед 06 апр 2008 20:18


ремъка свири ли?
на мен когато ми беше хлабав се получаваше същото


Потребителски аватар
lodarski
Мнения: 184
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lodarski » Нед 06 апр 2008 20:21


Да ти кажа , преди няколко дена присвирваше ама от скоро не.


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем със зареждането на акомулатора!

Мнениеот chy » Нед 06 апр 2008 21:07


lodarski написа:Като загрее започва да презарежда ако не е включен някой консуматор на ток.

А това как го разбра?Извинявай колега ама не виждам логиката да презарежда само когато е загряла...Не ми се връзва просто....
имай впредвид че ако динамото презарежда-досега акумулатора щеше да прекипи...и щеше мнооооого гадно да смърди!!!

lodarski написа:Преди да е загряла имам чувство че няма мощност.

Това не прябва да е така-напротив-като е студена върви повече...
Ако ти е хлабав ремъка на динамото-нормално е да нямаш мощност,да примигват лампи да притриса....
Провери това и ако е хлабав-много лесно става...
обаче иди и на друго място да я видят тая работа....свали алтернатора и го занеси някъде-на стенда всичко ще си каже....


Потребителски аватар
lodarski
Мнения: 184
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lodarski » Нед 06 апр 2008 21:22


За презареждането разбрах от акомулаторджията дето го замери( към 14.9 без консуматори).


Потребителски аватар
lodarski
Мнения: 184
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем със зареждането на акомулатора!

Мнениеот lodarski » Нед 06 апр 2008 21:30


chy написа:
lodarski написа:Като загрее започва да презарежда ако не е включен някой консуматор на ток.

А това как го разбра?Извинявай колега ама не виждам логиката да презарежда само когато е загряла...Не ми се връзва просто....
имай впредвид че ако динамото презарежда-досега акумулатора щеше да прекипи...и щеше мнооооого гадно да смърди!!!

lodarski написа:Преди да е загряла имам чувство че няма мощност.

Това не прябва да е така-напротив-като е студена върви повече...
Ако ти е хлабав ремъка на динамото-нормално е да нямаш мощност,да примигват лампи да притриса....
Провери това и ако е хлабав-много лесно става...
обаче иди и на друго място да я видят тая работа....свали алтернатора и го занеси някъде-на стенда всичко ще си каже....


Мерси за помощта! Утре мисля ремъка да видя.Аз си знам че трябва алтернатора да ходи на ремонт, ама..... се няма време :) явно е от това.Веднъж вече сменях алтернатор, дано да не е пак. :cry:


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Нед 06 апр 2008 21:36


Пиши на лично от кой район си...на мен ремонта на алтернатора на астрата ми излезна 90 кинта...всичко се смени...от тогава нямам ядове


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Нед 06 апр 2008 22:19


lodarski написа:За презареждането разбрах от акомулаторджията дето го замери( към 14.9 без консуматори).


Според мен ,регулатора на напрежението ти е заминал.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%F2%EE%F0

Не карай така дълго (особенно в жегите)- ще съсипеш акумулатора


Потребителски аватар
asengamalov
Мнения: 285
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот asengamalov » Нед 06 апр 2008 22:49


а да не би да са ти ниски оборотите кога точно престава да свети малко след като подадеш газ или след като я изфорцираш.Може и от презареждане да ти премигва


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пон 07 апр 2008 16:06


Сваляш стария регулатор от алтернатора и с него в магазина, че са много видове - сваля се лесно - на 2 болта е хванат на динамото :wink:


Потребителски аватар
lodarski
Мнения: 184
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lodarski » Пон 07 апр 2008 17:21


Преди малко смених ремъка на динамото и беше яко зле! На места липсваха по 3,4 зъба и се беше закъсал от вътрешната страна.За сряда съм записал час при жичкаджии да погледнат алтернатора.Според това което ми казаха е или регулатора на напрежението или е паднало масло върху намотката.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 07 апр 2008 19:02


На дали ще е от масло ама карай. Хахахаха (то не е смешно де ама...) мамка им и 1043 куб. Текне ли гарнитурата на главата винаги е от тоя край ,над алтернатора. Аз бях почистил хубаво с корселин тази част на двигателят и после на 5 пъти (чаках да изсърнат предходните слоеве за да нанеса следващият) нанасях червен силикон докато построих една преградка, която да отвежда маслото да не капе върху алтернатора (и да полепва мръсотия по него) ,а да отвежда маслото към изпускателните коектори и така ,маслото се стичаше около масленият филтър. "Силиконовият довар" който изградих беше около 5 см висок и така карах около 40 000 км докато дойде ред да сменя гарнитурата на главата ,а алтернатора ми се запази сухичък


Потребителски аватар
lodarski
Мнения: 184
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lodarski » Сря 09 апр 2008 9:40


Майстора днес каза че е ок! Зарежда на 14.58 с новия ремък,натегна го хубаво и провери регулатора, който си вършеше работата.Обясни ми , че на карбураторджията,който ми каза,че зарежда на 15 му е отишла батерията на уреда за измерване :) .


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Сря 09 апр 2008 21:09


Колега нови четки цена в Авто + 15 лв.Четките са на 2-ве звезди и се сменя на 5 секунди
Успех с хилядите майстори


Потребителски аватар
lodarski
Мнения: 184
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lodarski » Чет 10 апр 2008 15:25


Днес вече смених намотки и лагери и заедно със сменените четки отпреди три месеца си имам рециклиран алтернатор. За удоволствието платих 70 лв и вече се надявам всичко да е наред! Проблема беше от маслото което е капало.Сега идва ред на отстраняването на теча на масло!!!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта