колко волта (приблизително) трябва да показва като се замери, за да е сигурно че акумулатора се зарежда нормално
За алтернатора - въпросче?
- kimbaten
- Мнения: 339
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За алтернатора - въпросче?
При работещ двигател, пуснати доста консуматори (парно, чистачки, нагреватели на задното стъкло, къси светлини),
колко волта (приблизително) трябва да показва като се замери, за да е сигурно че акумулатора се зарежда нормално
колко волта (приблизително) трябва да показва като се замери, за да е сигурно че акумулатора се зарежда нормално
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: За алтернатора - въпросче?
kimbaten написа:При работещ двигател, пуснати доста консуматори (парно, чистачки, нагреватели на задното стъкло, къси светлини),
колко волта (приблизително) трябва да показва като се замери, за да е сигурно че акумулатора се зарежда нормално
Около 14V даже почти няма значение, колко консуматори си включил, динамото е изчислено, така че да може да храни всичко стандартно в колата.
Е разбира се ако си с 2х500 уредба, 2х100 фарове, може и да имаш ядове, но при нормална ситуация трябва да си 13.8 - 14.1 V
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Има да
Има ествествено, зависи колко ти е разреден акумулатора...
На практика може да покаже и пад в напрежението на някой уреди, но това идва, не толкова от повишената консумация, колкото до загуба на напрежение, през клемореда на конт. ключ да речем
На практика може да покаже и пад в напрежението на някой уреди, но това идва, не толкова от повишената консумация, колкото до загуба на напрежение, през клемореда на конт. ключ да речем
- brother_Tom
- Мнения: 166
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Не забравяй, че напрежението е право пропорционално на оборотите, все пак и обратно на консумираният ток.
При включени всички консуматори ще ти трябват малко повече обороти за да се "насити" и реле регулатора да "сработи".
Започни да подавш гаС постепенно и следи показанията на волтметъра. Гледай при какви обороти достигаш посочените от колегите по горе стойности на напрежението. ако въобще не ги достигаш или при повече от 2500 об. вероятно имаш някакъв бъг.
При включени всички консуматори ще ти трябват малко повече обороти за да се "насити" и реле регулатора да "сработи".
Започни да подавш гаС постепенно и следи показанията на волтметъра. Гледай при какви обороти достигаш посочените от колегите по горе стойности на напрежението. ако въобще не ги достигаш или при повече от 2500 об. вероятно имаш някакъв бъг.
- kimbaten
- Мнения: 339
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
brother_Tom написа:Не забравяй, че напрежението е право пропорционално на оборотите, все пак и обратно на консумираният ток.
При включени всички консуматори ще ти трябват малко повече обороти за да се "насити" и реле регулатора да "сработи".
Започни да подавш гаС постепенно и следи показанията на волтметъра. Гледай при какви обороти достигаш посочените от колегите по горе стойности на напрежението. ако въобще не ги достигаш или при повече от 2500 об. вероятно имаш някакъв бъг.
мерси - ще го пробвам още днес или утре и ще пиша после да обсъдиме кво е що е
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта