maslinkov написа:orelko написа:Добре, ама така не се ли променят заводски изчислените спирачни усилия отпред/отзад... Няма ли по-голям шанс да станеш шейна нейде ?
Ако ти заковат задните колела еднакво с предните си се завъртял...
Според мен няма такава опасност. Би се завъртял, ако ти заковат първо отзад спирачките, а на всички коли задния контур е по - дълъг, оттам се задейства по - късно, макар и минимално. При всички случаи са по - добри, ама аз се отказах да го правя този фокус - по -добре и за колата и за мен да си спазвам законната скорост.
има.. колата започва да се държи малко нетипично..
въпрос на свикване...
обикновенно VW упорито проявяват недозавиване /все пак са с предно/ при подобна миграция /поне при мен/ при завой.. и спирачки... с определено усилие, колата "трепва" леко тръгва задницата, след което се "окопитва" понякога е удобно.. понякога дразни.. но пак е въпрос на свикване..
дали при спирачки ще тръгне да изправя завоите.. или леко ще подмести задницата.. не е голяма разликата...
п.п. това са мои наблюдения.. но може би трябва да отида една геометрия.. и после да пиша пак
