Проблем с хидравликата или...???

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Commander_Keen
Мнения: 519
Регистриран на: Съб 20 май 2006 1:24
Автомобил: Golf 2
Двигател: RH 88 Auto
Местоположение: София
Контакти:

Проблем с хидравликата или...???

Мнениеот Commander_Keen » Чет 31 юли 2008 16:39


Такам,проблема е следния: докато карам всичко си е ок,спирам на светофар и оборотите падат до 500 после се вдигат и се задържат на 750,а като загрее двигателя светва и лампата за маслото. Интересното е,че като завъртя повечко или докрай волана оборотите се вдигат (~900-950) и лампата изгасва....и така до следващия светофар. колата е Поло '97 1,4 AER. Какво ще да е и как ще се оправи....давайте инфо плс :?




Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Чет 31 юли 2008 17:32


Аз пък за пръв път чувам че има 1.4 AER и мисля, че дори с очите си да го видя, пак няма да повярвам.


Потребителски аватар
Commander_Keen
Мнения: 519
Регистриран на: Съб 20 май 2006 1:24
Автомобил: Golf 2
Двигател: RH 88 Auto
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Commander_Keen » Пет 01 авг 2008 9:13


Ами да като блеем някои от нас така става.... (Но хубаво спамим...някой да напише нещо по моя въпрос? ) :roll:


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Пет 01 авг 2008 9:22


Здравей колега. Ако беше използвал търсачката, щеше да видиш няколко теми за обороти на поло.
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 0%EE%F2%E8
Тази е конкретно за твоят двигател. Не съм я чел, но се надявам да ти е полезна и да ти помогне да си разрешиш проблема. :wink:
Напиши в Търсачката ,,Поло обороти" и излизатняколко теми. Дано съм ти бил от полза.
П.П. Чао, и успешен ден :wink:


Потребителски аватар
Commander_Keen
Мнения: 519
Регистриран на: Съб 20 май 2006 1:24
Автомобил: Golf 2
Двигател: RH 88 Auto
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Commander_Keen » Пет 01 авг 2008 11:18


Дам търсачката я използвах...намерих много такива теми за оборотите,но никоя не е за моя проблем...много близо,но не баш.... Благодаря за помоща,ще опитам повечето неща,но все пак се съмнявам.... Ок как хидравликата влияе на тия обороти...дам знам има хидравлична помпа и прочие...тва съм го завършил....идеята ми е по какъв начин си взимодействат,за да намеря проблема...може ли да е от липса на масло на хидравликата или нещо от тоя род....???


Потребителски аватар
pe_aps
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кн-Сф

Мнениеот pe_aps » Пет 01 авг 2008 20:15


ако имаш липса на масло при въртене на волана се чува неприятен звук откъм рейката,ако пък има достатъчно масло главният заподозрян е рейката :!:


Потребителски аватар
moni_barca
Мнения: 62
Регистриран на: Сря 04 юни 2008 22:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот moni_barca » Пет 01 авг 2008 22:55


Има вариант да имаш проблем с хидравличнатаа помпа!Ходи да ти я видят,защото аз имах такъв подобен проблем!Когато въртях волана имаше малко по-голямо напрежение и дори леко виене!Попринцип и на мене ми се вдигаха оборотите при въртене на волана на место,докато не оправих помпата,а и волана ми стана доста по-лек!
Според мене може да е от това,поне аз така се оправих!
Провери,дано да съм бил полезен!


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Съб 02 авг 2008 15:08


Друга възможна причина е да ти се е прецакало реле - регулатора на динамото, дори при замерване без форсаж да ти дава нормален ток. За да го разбереш - като ти светне лампата за маслото на празен ход, виж дали имаш вкл. консуматор, дори и само духалката, ако нямаш климатик като мене. Изгаси консуматора, или изчакай да ти спре перката на радиатора, щото може тя да се е включила и виж дали ти е изгаснала лампата за маслото. Ако е така - значи трябва да търсиш проблема в реле регулатора, или четките му. Ако не - отиди на комп. диагностика и виж за грешки - ако има грешка в горивната смес - дросел клапата ти се бъзика. Почистете я основно, адаптирайте я на външния комп. и ако пак не се получи, явно се е прецакала. Ако няма грешки на диагностиката, измери си налягането на маслото на датчика на главата. То и без друго не трябва да имаш друг, така че нямаш система за ранно предупреждение, пък и да има при някои коли, тя не се задейсва при обороти на празен ход, а над 2000. Затова мисля, че последния вариант е с най - малка вероятност. Успех!


Потребителски аватар
Commander_Keen
Мнения: 519
Регистриран на: Съб 20 май 2006 1:24
Автомобил: Golf 2
Двигател: RH 88 Auto
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Commander_Keen » Вто 05 авг 2008 9:50


Благодаря за съдействието...утре или вдругиден ще се заема като имам време и ще кажа резултат ;)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта