Здравейте колеги,
Забелязах скоро странни "проблеми" около зверчето и реших да ви споделя да питам при вас как е! Значи от известно време, усещам много странно нещо когато ми е включен климатикът... духа си стеденичко и примерно съм го пуснал на 4 степен на вентилатора ... та когато дам газ на колата за да ускори(всеки път когато му стане зор на двигателя) някой все е дно ми върти копчето и намалява силата на вентилатора и в момента в който върна газта ... той отново започва да духа силно! Преди не съм го забелязвал и според мен е проблем!
Другото странно е че от скоро .... но след като забелязах това ... когато включа климатика .... той много осезаемо мъчи двигателя ... оборотите на празен ход падат до 500 и неможе да ги вдигне до 900 както обикновенно ... обаче в момента който изключа климатика ... о чудо ... моментално се вдигат на 900 ... оабче страннотот е че когато е включен и давам газ .... се чува оприощракване на реле .. но незнам кое от таблото с предпазителите под волана ... а понякога се чува и прещракване от съединителя на климатика отпред ... все едно го включва изключва! Има ли реле за ущравление или нещо такова ... което може да е изгоряло и затова да мъчи толкова моторчето?
Благодаря предварително на отзовалите с ена темата и моля за съвети и по двата въпроса!
Странни съвпадения или проблеми?!
Здрасти колеги,и на мен ми падаха оборотите като пусна климатика ама не е от фреона или от компресора,има нещо
което ограничава минималните обороти на двигателя,нещо такова
на мен ми падаха на 500 даже понякога ми светваше лампата на маслото,после ми ги напраиха като пусна климата и се качват автоматично на 1200-1300 ама незнам как... 
компа следи эа оборотите а това става чреэ следене на нивото на амперите ако се эададе друг консуматор и амперите паднат компа вдига эа да вастанови амперите -при теэи коли именно эа това има деление с релета волтове и ампери
термо блока ти може да се морафети контролния блок или реле неэнам при теб дали е отдолу до левия рог но колата е направена така че при натоварване или преэагряване на мотора да спира или намаля климатика автоматично няма ти каэвам че теэи коли имат сигурно 20 датчика эа мотора и климата въэможно е и эакърнял датчик на климата да обърква работата на тоэи блок който ту вклучва компресура ту го спира -между другото оборотите как са ти стабилни ли са беэ клима. термоблока се следи и от компа в общи линий голяма боэа нивото на фреона ако е паднало също дава анумалий понеже климатика има датчик эа високо нолягане ниско налягане на гаэа датчик эа температура на фреона много са нещата отиди на сервиэ эа климатици да эамерят фреона да смажат компресора и эамерят датчиците и релетата щом колата беэ него си варви добре има датчик эа натоварване на двигатела датчик эа прегряване на двигатела -лудница -успех и дано са кадърни момчетата може и реле да си еде майната в контролния блок
термо блока ти може да се морафети контролния блок или реле неэнам при теб дали е отдолу до левия рог но колата е направена така че при натоварване или преэагряване на мотора да спира или намаля климатика автоматично няма ти каэвам че теэи коли имат сигурно 20 датчика эа мотора и климата въэможно е и эакърнял датчик на климата да обърква работата на тоэи блок който ту вклучва компресура ту го спира -между другото оборотите как са ти стабилни ли са беэ клима. термоблока се следи и от компа в общи линий голяма боэа нивото на фреона ако е паднало също дава анумалий понеже климатика има датчик эа високо нолягане ниско налягане на гаэа датчик эа температура на фреона много са нещата отиди на сервиэ эа климатици да эамерят фреона да смажат компресора и эамерят датчиците и релетата щом колата беэ него си варви добре има датчик эа натоварване на двигатела датчик эа прегряване на двигатела -лудница -успех и дано са кадърни момчетата може и реле да си еде майната в контролния блок
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта