Номер на релето ?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Номер на релето ?

Мнениеот One » Сря 10 сеп 2008 13:21


Някой знае ли номера на релето, което управлява инжекционната помпа на поло 6N - 1,4 AUD мотор
и ел схема ако има ще е супер ?




Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Сря 10 сеп 2008 13:57


6N0 906 383B
6N0 906 383A :wink:


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Сря 10 сеп 2008 14:23


За сериен номер или позиция в таблото питаш?


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Сря 10 сеп 2008 15:28


lrlmodo написа:6N0 906 383B
6N0 906 383A :wink:


мерси много
а идея това реле от какво се оправлява - кое му казва кога да нагнетява гориво - захранването от контактния ключ или компа ?
щот при мен при подаване на контакт един път се чува кратко жужене, друг път по-дълхо, а понякога никакво.....


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Сря 10 сеп 2008 15:51


One написа:
lrlmodo написа:6N0 906 383B
6N0 906 383A :wink:


мерси много
а идея това реле от какво се оправлява - кое му казва кога да нагнетява гориво - захранването от контактния ключ или компа ?
щот при мен при подаване на контакт един път се чува кратко жужене, друг път по-дълхо, а понякога никакво.....

По логично е на контакт да включва :wink: и бачка докато напълни горивопровода - нормално е да работи с различна продължителност - колкото по-малко -> толкова по-добре


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Сря 10 сеп 2008 16:14


lrlmodo написа: По логично е на контакт да включва :wink: и бачка докато напълни горивопровода - нормално е да работи с различна продължителност - колкото по-малко -> толкова по-добре


колкото по-малко -> толкова по-добре - казваш

по мои наблюдения, според това колко продължително работи колата пали по лесно или по-трудно,
на пасата ми продължителноста е абсолютно една и съща и пали от четвърт
предполагам и тук требе да е така

затова заключавам , че релето се бъзика - щом не го управлява комп дето да следи налягане и от там да определя продължителност на предварително нагнетяване и бла бла.....

дали съм прав ?



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта