Здравейте,колеги пилоти на VW Smile ,аз карам Поло 3-ка и преди една седмица ми се скъса болта на оптегателната ролка на пистовия ремък.Смених болта и купих нов ремък смених и него,сглобих сичко полото трагна пак,но преди няколко дена усетих че не пали добре,измерих зарейдането и се уплаших 15,7Волта Shocked ,генератора е презарежда здражо акумолатора,та искам да ви помоля някои ако знае как да регулирам зареждането,да писше много ще съм му благодарен Laughing .Някои каза че може да е от релето,можете ли да ме упътите каде се намира то и как да жидя дали работи.Благодаря предварително на всички отзовали се. Smile
пилот на поло Стефан
Презареждане на акумулатор ПОЛО 3
-
Stef4oTheKid
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 05 сеп 2008 12:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
В тази тема можеш да видиш къде се намира :
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... f3f2060893
Аз като сменях четките на моят и после не го завих изглежда както трябва и напрежението ми беше много високо. Демонтирах го и отново го монтирах и тока нещата се отравиха. Честно казано нямам обяснение за случилото се на мен, защо се получава така от неточно поставяне на регулатора,но пробвай и при теб.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... f3f2060893
Аз като сменях четките на моят и после не го завих изглежда както трябва и напрежението ми беше много високо. Демонтирах го и отново го монтирах и тока нещата се отравиха. Честно казано нямам обяснение за случилото се на мен, защо се получава така от неточно поставяне на регулатора,но пробвай и при теб.
-
Stef4oTheKid
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 05 сеп 2008 12:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Благодаря на Anbuch
Едно голямо благодаря на Anbuch за съвета и снимките с перфектно описани,които ми даде.Точно това ми трябваше колега пилот на Поло
.Благодаря сащо и на misho_golfa.Благодаря приятели
.Ако мога и аз с нещо да бъда полезен само пишете.Сега е време да се залавям за работа с ремонта
Пилот на Поло Стефан
Пилот на Поло Стефан
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
По тази повод. И аз сменях скоро реле- регулатор и сега ми зарежда 14,2, независимо дали на високи, или ниски обороти, само дето се чудя защо, след като на него пише 14в. Но замерихме и на един случайно дошъл Голф- показваше същото. В руския сайт пише, че нормалният ток трябва да е 13,8в. и почвам да се съмнявам дали всичките мръсотии не ми ги прави акумулатора - минусовата клема. Миналата година се беше цялата окислила в бяло, сега уж не е, показва 12,5в при замерване, ама замасяването вътре ако не е много добро?
-
Stef4oTheKid
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 05 сеп 2008 12:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Много благодаря за съветите
Искам да благодаря за съветите и най-вече на Anbuch за детайлното описание придружено със снимки,което тои ми даде смених регулатора и напрежението се нормализира на 13,8-14.2В и вече всичко със е наред,ако се изключи че от презареждането ми е сваршил стария акумолатор
и сега си търся нов акумолатор на старо
,ако някои може да помогне и особенно ако е от Пловдив или региона(ако продава настаро) за да може по-лесно да си го взема взема(все пак не МП3 плеяр
),ако някой има нещо запазено втора ръка да пише,а за колегата който се притеснява за волтажа,да е споко той не може дас е фиксира на 14 и играе +/- 0,5 волта примерно значи всичко ти е ОК,пак за клемите наистина ги чисти това е важно за доброто заревдане на акумолатора.
Пилот на ПОЛО Стефчо
Пилот на ПОЛО Стефчо
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта