Студена-пъргава, топла-мудна
Да, моно е защото има само един инжектор под капака на филтъра. Тези дни като захладня един колега ми каза да си оправя скъсаната тръба за топлия въздух защото щяла много време да се държи на смукач. Оправих я но перката взе да ми включва през 5 минути и да държи 90 градуса. Когато е загряла продължава да си смуче топъл въздух, а маркуча за вакуума постоянно държи отворена клапата. Колеги, някой да знае къде е причината?

Това ли ти е устройството на горивовъздушната система?
Ако да-повярвай ми колега-нямаш смукач!Функцията на "смукач" изпълнява един датчик,един компютър и едно моторче за празен ход.И тая гофрирана тръба няма голямо значение в твоя случай....Карам си половера 4та година без нея-не съм забелязал някакви аномалии...
Обърни внимамие на втората снимка-позиция 5-втоя вакуумрегулатор влизат 2тънки пластмасови маркучета-дали не са се извадили или скъсали!
А...и какво е това Поло2ф което влк.толкова често перката?Нивото на анифриза нормално ли е?Да няма теч някъде?Защото по моите наблюдения върху няколко такива-и карб,и моно и пълна инжекция-супер рядко се вкл.перката.На мойто-за тея години-сигурно се е вкл. около 4-5 пъти...независимо от задръстванията, натовареността на колата и тем подобни предпоставки за загряване..
Благодаря за отговора колега.
Полото ми е 1.3 бензин мотроник 92-ра, ох не зая къде да го видя дали е 2ф. Значи предишния собсвеник ми каза че е сменил датчик за температура защото на студен двигател тресе и изка повече газ, тоест предполагам е нямала смукач защото е свалила разхода с един литър. Сега винаги работи добре, на студено и топло и без този маркуч към колекторите. Единствения проблем е че когато е добре загряла маркуча за вакума който влиза в клапъна за топлия въздух смуче постоянно и държи отволено топлото от колекторите. И без него работи, просто си помислих че ако си работи нормално ще ми дава икономия като изключва смукача малко по рано. Иначе сега не сам я включил към колекторите и си смуче студения въздух от там(нали е развалено).
Стогам до извода, поне така си мисля че е развален само вакуума който винаги държи клапъна отворен.
П.П. На студено с тази богата смес леко се дави и иска повече газ да тръгне, което вдига разхода драстично.
Полото ми е 1.3 бензин мотроник 92-ра, ох не зая къде да го видя дали е 2ф. Значи предишния собсвеник ми каза че е сменил датчик за температура защото на студен двигател тресе и изка повече газ, тоест предполагам е нямала смукач защото е свалила разхода с един литър. Сега винаги работи добре, на студено и топло и без този маркуч към колекторите. Единствения проблем е че когато е добре загряла маркуча за вакума който влиза в клапъна за топлия въздух смуче постоянно и държи отволено топлото от колекторите. И без него работи, просто си помислих че ако си работи нормално ще ми дава икономия като изключва смукача малко по рано. Иначе сега не сам я включил към колекторите и си смуче студения въздух от там(нали е развалено).
Стогам до извода, поне така си мисля че е развален само вакуума който винаги държи клапъна отворен.
П.П. На студено с тази богата смес леко се дави и иска повече газ да тръгне, което вдига разхода драстично.
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Polo
ей оттук ще си видиш полото-МК2Ф-
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=51505 ей оттук(макар че става въпрос за газови уредби)би могъл да вникнеш в устройството и работата на моноинжекционите(и на пълната инж.)Имам впредвид постнатото от Ваското1!!За "точка Ламбда",за комп,темп датчики темподобни-прочети внимателно-колегата много разбрано е обяснил всичко!
Кое според теб се е развалило-позиция 5 или поз.8 от втората снимка?
Ако искаш(аз лично не мисля че проблема е във филтърната система изобщо)защо не идеш до Италианеца и не си купиш цялата "тенджера"-едва ли ще иска повече от 10-15 кинта
Аз лично бих писал лично на Ваското1 за час да погледне колата....
ей оттук ще си видиш полото-МК2Ф-
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=51505 ей оттук(макар че става въпрос за газови уредби)би могъл да вникнеш в устройството и работата на моноинжекционите(и на пълната инж.)Имам впредвид постнатото от Ваското1!!За "точка Ламбда",за комп,темп датчики темподобни-прочети внимателно-колегата много разбрано е обяснил всичко!
Кое според теб се е развалило-позиция 5 или поз.8 от втората снимка?
Ако искаш(аз лично не мисля че проблема е във филтърната система изобщо)защо не идеш до Италианеца и не си купиш цялата "тенджера"-едва ли ще иска повече от 10-15 кинта
Аз лично бих писал лично на Ваското1 за час да погледне колата....
Да, на картинката е моето - Polo Mk2F (1990–94) хетчбека.
Мисля че позиция 5 от втората картинка е развалена защото като дръпна маркуча на вакуума клапъна прави 'клуп' , значи затваря. Веднъж го свалих и го разгледах че е здрав и си работи. А при загрял автомобил като пипна тръбичката на вакуума още смуче и не спира.
Проблема е вакуумен, бих я закарал за проверка само че с това учене и работа...
Иначе къде се намира Италианеца, ако го препоръчвате бих си купил ремъци, водна помпа, чудя се от къде са си ги взема.
. Вече са на 60 хил. и са за смяна.
Баща ми има форд фиеста 86-та и и е дал свободно и нищо не пипа по нея, казва че ангренажа не го е сменял 10 години. Като го отворих
и ремъка и ролката имат по един ръб.
Мисля че позиция 5 от втората картинка е развалена защото като дръпна маркуча на вакуума клапъна прави 'клуп' , значи затваря. Веднъж го свалих и го разгледах че е здрав и си работи. А при загрял автомобил като пипна тръбичката на вакуума още смуче и не спира.
Проблема е вакуумен, бих я закарал за проверка само че с това учене и работа...
Иначе къде се намира Италианеца, ако го препоръчвате бих си купил ремъци, водна помпа, чудя се от къде са си ги взема.
Баща ми има форд фиеста 86-та и и е дал свободно и нищо не пипа по нея, казва че ангренажа не го е сменял 10 години. Като го отворих
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта