привет колеги
ето ме и мене,не закъсняха и при мен странните симптоми,
за колата от гаража,предпоследното и палене беше преди 2 дни(сутрешна температура),но днес на обяд 1вото запалване за деня беше кошмарно:колата не вдигна оборотите както обикновенно до към около 1300/500 а ми бяха под 1000 и варираха в диапазон 400-800,от двигателя се усещаха силни вибрации,на таблото мисля светеха лампите за маслото,акомулаторът и това за температурата вляво както при всяко палене,не беше никак гладко а по скоро палене когато нещо не е в норма,паленето беше с големи протести и така 2 или 3 пъти докато си запали най накрая и продължи да си работи както и предишни пъти-нормално,след като я подкарах си вървеше както предишни пъти нормално добре,
за първи път ми пали по този начин от както съм я взел:
мерих акомулатора: -неработещ двиг: 12.96v
-на контакт : 12.74v
-на запален двиг: 14.54/5
-динамото на незапален двиг: 0.57v
дайте съвет как се мери напрежението на динамото безопасно за колата стъпка по стъпка,щот неща да се пробвам като запаля колата и след това да разкачвам клемите на акомулатора и да им меря краищата-ако това е начина де
aкомулаторът е от тези с капачките за отвъртане,и като ги отвъртя течността е много близо до тези като висулки вътре дето показват нивото,мисля течността не ги допираше,а колата беше дори малко под наклон в посока акомулатора,
дали е достатъчно електролита?
въобще какво мислите че може да е?
проблемно първо палене ?
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Подобен проблем:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=107475
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=107475
така е сходна е но при мен не играят оборотите а само се колебаят до де да запали като хората,и на мен ми се стори че като я палех работи на 3 цилиндъра,по скоро на 2 ако съдим по вибрациите,щото сум я палил на 3 цилиндъра и не вибрира толко много както беше днес,
и си мисля може да температурен датчик,
колата след като запали работеше нормално,не съм я чакал да загрява,не е и нужно това е стар двигател пък и не беше толкоз студено,
не съм я и чакал на контакт обаче да подкачва бенз помпа,ами си завъртях направо и не стана,пробвах пак и май от 3я път запали и я оставих така и отидох да гледам умно под капака
,
следващите паления след това и работата на мотора си бяха нормални...
и си мисля може да температурен датчик,
колата след като запали работеше нормално,не съм я чакал да загрява,не е и нужно това е стар двигател пък и не беше толкоз студено,
не съм я и чакал на контакт обаче да подкачва бенз помпа,ами си завъртях направо и не стана,пробвах пак и май от 3я път запали и я оставих така и отидох да гледам умно под капака
следващите паления след това и работата на мотора си бяха нормални...
e до тук добре,значи исключвам за сега генератор/акомулатор,
остават датчици разни или пък...
утре ще пробвам да свалям свещи и да видя какво ще кажат те,
че като я палих проблемно усещането беше сякаш пали първите 2 пъти само на 2 цилиндъра (ако е възможно) абе доста истермозен звук се чу отпред с тресене при това
машини какво да правиш
остават датчици разни или пък...
утре ще пробвам да свалям свещи и да видя какво ще кажат те,
че като я палих проблемно усещането беше сякаш пали първите 2 пъти само на 2 цилиндъра (ако е възможно) абе доста истермозен звук се чу отпред с тресене при това
машини какво да правиш
чесно казано последните ми няколко зареждания са на лукойл само,дори спрях да зареждам на еко-знам ли колата си върви прилично добре,естествено най много когато съм само аз вътре и започва да се усеща натоварването когато сме 2-3...аз съдя по 1 изкачване преди кюстендил,на гърба на конявската планина,посока сф-кн,някои колеги го знаят,та без значение 1 или 2 в колата ако няма кой да ме забави нагоре мога да го кача на 5,като под 65км/ч не падам
свещите мисля скоро да ги развъртам-днес ако пасне ключа от руската гордост на баща ми на моите гнезда,че така и не купих за себе си ключ,
и кабелите и свещите съм ги замислил за смяна но ще почакат още мъничко да са посъвзема така..
свещите мисля скоро да ги развъртам-днес ако пасне ключа от руската гордост на баща ми на моите гнезда,че така и не купих за себе си ключ,
и кабелите и свещите съм ги замислил за смяна но ще почакат още мъничко да са посъвзема така..
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Аз вече избягах от Лукойл - от два месеца продават боклук, дето ми шашка компа. В резултат ми дава фалшиви различни грешки и колата не върви добре и гъгне на високи обороти- явно предварението й идва в повече, което означава, че горивото на октани е повече от обявеното, но е някаква мешавица и компа ми променя предварението на 1 от цилиндрите и работи с детонации, като на 3 цилиндъра. Като смених горивото, всичко засега спи - започни първо от там и след това, ако се налага, прави другите неща.
звучи разумно,аз пък последно време само там зареждам,
аз направих няколко фотоса на свещите и гнездата им,
свещите се оказаха NGK R bur6et и бяха в следния вид:
свещ на 1 цилиндър от към делкото
веднага след като я отвъртях:
гнездото и:
и след почистване:
свещ на 2 цилиндър:
свещ на 3 цилиндър:
свещ на 4 цилиндър:
като всяка от свещите беше със сух нагар бяло кремав на цвят,като на свещта на 2 цилиндър кадето преди време ми беше окислявал кабелът нагарът беше предимно с по-бял цвят,
мисля има още живот в тях
аз направих няколко фотоса на свещите и гнездата им,
свещите се оказаха NGK R bur6et и бяха в следния вид:
свещ на 1 цилиндър от към делкото
веднага след като я отвъртях:
гнездото и:
и след почистване:
свещ на 2 цилиндър:
свещ на 3 цилиндър:
свещ на 4 цилиндър:
като всяка от свещите беше със сух нагар бяло кремав на цвят,като на свещта на 2 цилиндър кадето преди време ми беше окислявал кабелът нагарът беше предимно с по-бял цвят,
мисля има още живот в тях
Последна промяна от pe_aps на Сря 24 сеп 2008 12:02, променено общо 1 път.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Според мен свещите ти са ОК, макар тази 4-та да изглежда малко по- опушена, което е в подкрепа на предния ми пост. Аз карам 8-и на Бош WR8LTCR+ и студения старт е добър, макар че и до сега се чудя коя е по- топла - моите или твоите. Четох една статия, че твоите би трябвало да са по - топлите, 6-ата де и това би обяснило по - трудния старт в студено време. На Жигулито бях купил на времето 9-и с 4 електрода на Магнет-Марели и ми правеше подобни истории със старта, а като й сложих 7-и на Бош се оправи. Та затова не зная дали топлинното число е така, както го смятахме на времето, или както пише в статията. Следващите свещи които ще сложа вече ще са 7-и-WR7LTCR+./както знаеш имах проблеми през лятото с оборотите на ПХ на загряла кола и пуснати фарове./Така поне няма да се чудя коя е по- топла, а ефектът ще покаже.
определено ще издирвам каде са ЕКО на около и само там,по задълбочено мнение за моделите на свещите уви още нямам
,тези са първите на 1вата ми бързина
,
но от четеното тука във форума за свещи съдя по цвета на централния ми електрод-светло-кафеникав че сместта не е нито твърде богата нито бедна,а и централният електрод все още е в прилична форма,също мисля не ми харчи повече от нормалното 6-7 на дълъг път,само градско незнам за сега,а и пушека не е бял отзад
няма кой знае колко масло по самата свещ и резбата и,което ще рече че имам още километри да мина докато им дойде времето на гумичките на клапаните,
само незнам нормални ли са всичките боклуци които бяха около свещите в гнездата им преди да ги извадя,имаше опасност да паднат в отвора
и включих в действие прахосмукачката
мерсажи за включванията и дано не ми се налага скоро да продължавам темата
но от четеното тука във форума за свещи съдя по цвета на централния ми електрод-светло-кафеникав че сместта не е нито твърде богата нито бедна,а и централният електрод все още е в прилична форма,също мисля не ми харчи повече от нормалното 6-7 на дълъг път,само градско незнам за сега,а и пушека не е бял отзад
няма кой знае колко масло по самата свещ и резбата и,което ще рече че имам още километри да мина докато им дойде времето на гумичките на клапаните,
само незнам нормални ли са всичките боклуци които бяха около свещите в гнездата им преди да ги извадя,имаше опасност да паднат в отвора
мерсажи за включванията и дано не ми се налага скоро да продължавам темата
нещо не можах да намеря отметка на сайта им за vw polo 96,но съм склонен да се доверя че има разминаване при ссвещите за двигателя ми,но докато всичко работи привидно добре май ще оставя така без промяна;)иначе като цяло съм ok за всякакви трампи за комфорт на возенето,около столицата ако минаваш лесно ще е
,и да сравниме машините.. 
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Благодаря за поканата, но на 15.09.08г. вече се разписах в Софето. На 13.10.08 имам ходене до Банкя, но е служебно и няма да ми остане време. Живот и здраве по - нататък може да се видим на някоя от сбирките на клуба. А иначе и аз имам някои неща за трампа- напр. тасове, железни 14", чисто нов термостат и старата ми клапа, на която ще й фиксираме оборотите.
Не вярвам да стане като с колегата Мазния - покри се и не си даде телефона да ми оправи Полото, както беше предложил /"да бръкне през ауспуха до клапата, но да го оправи"/, а аз току- що се върнах от Варна и можехме да се видим. Пък може и да не е в България - той оттогава не е влизал във форума.
Не вярвам да стане като с колегата Мазния - покри се и не си даде телефона да ми оправи Полото, както беше предложил /"да бръкне през ауспуха до клапата, но да го оправи"/, а аз току- що се върнах от Варна и можехме да се видим. Пък може и да не е в България - той оттогава не е влизал във форума.
мм май е истина че не е влизал,имаше някаква свада в някой от другите подфоруми-безмислена но..
,жалко ако е приел твърде навътре дразгите и няма да влиза повече,уви и аз не му знам координатите,сигурен съм не би ти отказал,още повече ако е имало и обещание
иначе за термостатчето може и да измислим нещичко ако не ми се е наложило да го сменя до тогава с тия студове че ми задържа в отворено положение моя,в градски трафик е на 90 градуса и то след няколко км, но на дълъг път е на около 80 майчем
иначе за термостатчето може и да измислим нещичко ако не ми се е наложило да го сменя до тогава с тия студове че ми задържа в отворено положение моя,в градски трафик е на 90 градуса и то след няколко км, но на дълъг път е на около 80 майчем
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта