спортен въздушен филтър

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
ALFONS_SS
Мнения: 59
Регистриран на: Пон 27 окт 2008 21:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

спортен въздушен филтър

Мнениеот ALFONS_SS » Пон 27 окт 2008 22:46


Взех си спортен филтър обаче не можах да измисля как да си варжа трабата за топлия въздух .Може ли някой да ми каже как да я вържа че много взе да гори а пак се чува много яко и не искам да го махам.Колата е POLO 1,4 i 1997г.
http://img.data.bg/i.php?id=1217559[/img]




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Пон 27 окт 2008 23:08


На времето и аз имах същата дилема :lol: Закърпих го с подръчни средства - навих дунапрен на тръбата да уплътни хубаво и яко с изолирбант-но не го препоръчвам :lol:


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Пон 27 окт 2008 23:19


Абе колега като си слагал тоя филтър , свалил ли си оригиналния който е в оная пластмасова кутия , така като гледам ми се чини да не си ....

относно топлия въздух :
1.Демонтирай цялата пластмасова кутия , после си купи алуминиеви траби и си изведи тръба от дросела до филтъра където се намира в момента , закачи си пак маркуча за картерните газове (не ми се спори , нужен ли е или не ....) и ПРЕДИ тоя спортен филтър си свържи трабата за топлия въздъх барабар с клапата , ако се затрудняваш с моите обяснения ще ти го нарисувам

п.п. продаваш ли кората на двигателя ???


Потребителски аватар
ALFONS_SS
Мнения: 59
Регистриран на: Пон 27 окт 2008 21:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Мнениеот ALFONS_SS » Пон 27 окт 2008 23:34


стария филтър сам го махнал и по една схема от форума доближих трабата до филтъра.ама нещо пак не загрява. вече незнам какво да го правя
http://img.data.bg/i.php?show=1217643&c ... 6k0w2y#img
кората не я давам sorry


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Вто 28 окт 2008 0:19


freestyler911 написа:, ако се затрудняваш с моите обяснения ще ти го нарисувам


Аз лично доста се затрудних :roll: ,да не би да искаш да кажеш ,че през трабата за топлия въздух ще влиза въздух в двигателят без да минава без абсолютно никакъв филтър?


ALFONS_SS , неможе да има и китки и фитки - само едното. Или спортен филтър или топъл въздух. Ако караш толкова малко ,че колата ти не ще да загрява (да приемем ,че си с изправен термостат) ,слагай спортния само лятото!


Потребителски аватар
ALFONS_SS
Мнения: 59
Регистриран на: Пон 27 окт 2008 21:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Мнениеот ALFONS_SS » Вто 28 окт 2008 17:16


ok благодаря за саветите, сигорно ше го махна за през зимата.Ако някой има други предложения може и да го сложа пак.Щото го взех преди седмица и още не мога да му се нарадвам


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Вто 28 окт 2008 20:02


Колега,извини ме за прямотата,но как можа така да си обезобразиш колата?!И какъв топъл въздух на спортен филтър :!: - проблемът при монтаж на конусен филтър е именно изолацията му от топлия въздух под капака.В твоя случай най-лесно и ефикасно е да сложиш панелен спортен филтър,тъй като само с едно просто удължение на гофрираната тръба ще осигуриш на двигателя колкото щеш пресен въздух.За изваждането на картерните газове в атмосферата още не сме стигнали до консенсус във форума :D , печелиш малка разлика във вървежа,губиш принудителното вентилиране на картера.Напиши в търсачката "спортен филтър" и ще видиш богат избор за решение.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта