Полото загуби мощност, промени се звука на двигателя-РЕШЕНО!
- veselin111
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Полото загуби мощност, промени се звука на двигателя-РЕШЕНО!
Вчера всичко си беше наред, отидох си на работа и колата си беше съвсем нормално. Днес обаче като я запалих и веднага чух , че двигателя работи по различен начин. Звука е един тежък и колата малко като че ли глъхне, за да потегля трябва да натисна педала за газта докрая и като цяло стана бавна-загуби мощност и ускорение. оборотите си ги държи нормални, но колата се тресе при подаване на газ. Пали си без проблем , независимо дали е студена или загряла, и се държи еднакво на газ и на бензин. Утре ще я карам на сервиз някъде и ако може да ми дадете съвет за какво да гледам- кабели, свещи(ако са свещи това за което се ориентирах от форума е за NGK i BOSH, на цена около 10-15лв за брой), обаче за кабели незнам какви и колко пари и може ли да е нещо други-примерно дистрибуторна капачка или бобина!!!. Благодаря на отзовалите се?
Последна промяна от veselin111 на Съб 06 дек 2008 10:40, променено общо 1 път.
- veselin111
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
ОКАЗА СЕ, ЧЕ единия свещ е избил и беше пробил кабела, който се включва на него и понеже там има едни ламаринки даваше на късо с нея! Майстора махна ламарината и изолира кабела, сменихме всичките свещи и всичко се оправи. Взеха ми 25.00лв за свещи BRISK-чешки и 10.00лв за диагностиката, смяната и изчистване на грешките от компа!. дадох общо 35.00лв и много съм доволен, сега колата е пушка!!
- veselin111
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Да, точно лулата се беше пробила. кабелите са си оригинални на VW и така си я купих-да,кабелите са меки. Майстора също ми каза, че това може да се окаже временно решение. Каза ми-"от свещта е станал този пробив и сега ще го изолираме но имай в предвид , че ако пак започне да го прави трябва да се сменят кабелите", каза ми още, че едни кабели са около 80.00лв и да не бързам да купувам , защото с тези които са в момента мога да карам повече време отколкото с едни нови- не се знае на какви кабели ще попаднеш! 
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Седобед ще ти нащарам няколко снимки относно кабелите ,да видиш с очите си ,че майстора е бил прав. И сам ще вземеш решението да си купиш само лули (по 9 лв е бройката в АУТО+) и да смениш само тях(ако наистина си с оригиналните кабели). Сигурен ли си ,че са ти оригинални кабелите и на неоригиналните пише VW което означава ,че са за VW. Каква марка са? Някъде по тях има дата на производство (обикновенно по ламаринките и на гумата под ламаринките на лулите). Оригиналните не са много меки да знаеш и като ги пипнеш ,повече усещаш пластмаса ,а не гума.
- veselin111
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
с едната ръка държиш лулата ,а с другата кабела - с леко въртеливо движение (ако изобщо е нужно де) дърпаш кабела и тои излиза (нужната сила е толкова малка ,че дори е вероятно да измъкнеш кабела от лулата докато лулата е на двигателят и дърпаш не лулата ,а самият кабел ). Монтирването става по обратният път ...буташ кабела в лулата докато каже цък 
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Ето и снимките които обещах. Ще разгледаме 3 вида кабели: единият (най-левият) ще го наречем оригиналният (наистина е такъв), средният - средната хубост и дестният боклука
друга снимка на боклука в ляво и оригиналният в дястно
средната хубост
боклука е изцяло гумиран,вижда се как се е сплескала гумата му (изолацията).Оригиналният е изцяло твърд,а средната хубост се вижда ,че отгоре има слой гума ,а от долу е този материал дето е направен оригиналният кабел. С времето гумата се изпича от температурата на двигателят или просто с годините старее (всяка гума старее) и ще се втвърди, напука и орони. Това при оригиналният кабел няма как да стане
Кофтито е ,че лулите на оригиналните кабели с годините се прецакват ,ама не и самите кабели
Боклука е кабел от онези комплекти - 1 бр 10 лв ,комплект кабели 5 бр 45 лв (На Topran дето са 65 лв комплекта ,гумата е малко по-търдичка ,ама пак същата работа). Боклука е гъвкав като макарон
Средната хубост е Bremi (купувано в Швейцария)
Средната хубост, кабели дето ги има на пазара сега БЕРУ,НЖК,БОШ и т.н. са на цени от около 90 до 130 лв комплекта (цените са за кабели като за моето поло),кабела им е като на този средната хубост.
това пердполагам е нещото с което майстора ти е изолизвал
Нарича се самовулканизираща се изолационна лента. Купих я от един склад за 10.90лв.По-магазините ще е по-скъпичка. Като копувате такава , гледайте на нея (на това бялото) да не пише conduting ,че доста хора продават такава изолираща лента за изолация ,а тя си е просто един гумен проводник-слага се не за изолация ,а за по-добър контакт ,но някои от продавачите не го знаят
На снимката се вижда как съм изолирал една лула с такава лента.На опаковката на лентата пише ,че изолира до напрежение 63 кV (при свещите е някъде към 20-25 kV).Това много не го вярвам ,според мен е възможно само ако намотаеш цялото роло ,ама това е друга тема. Та с тази лента е добре да облепите горната част на лулата,там къдети влиза кабела в нея.Като дърпаш лентата ,тя става все по тънка и така тънка я навиваш.Колкото по-дебел слой - толкова по-добре
Само да обадя ,за един номер който се прави по магазините:
Отивам в един магазин на Ауто+ не в Хасково и искам комплект кабели BERU 5 бр , който много добре зная ,че струва 93 лв. Ако си взема една бройка...в зависимост от дължината най-скъпият кабел е 30 лв ,а най-евтиният 25 лв. Казват ми :
- Нямаме , ще проверим в София дали има
- Добре
- Нямат и там никакви комплекти ,ама имаме на бройка BERU и 5 кабела на бройка ще ти сглобим комплект , цената ще е 136 лв
-А ,ясно.....няма комплект за 90 лв и защото ще се прави комплект от 5 бр дето са еденични хоп 136 лв
Отивам в Ауто + в Хасково
- Нямаме в наличност .но ще поръчам от София и утре ще си ги вземеш
- Какви комплекти има цена?
-Специано беруто е 90 лв
Това става 2 часа по-къно ,а онзи тип наистина звъня в София (а може и изобщо да не е набрал номер
)
п.п. Хубавите лули в момента са към 10-14 лв ,а не 8 лв както ти казах
друга снимка на боклука в ляво и оригиналният в дястно
средната хубост
боклука е изцяло гумиран,вижда се как се е сплескала гумата му (изолацията).Оригиналният е изцяло твърд,а средната хубост се вижда ,че отгоре има слой гума ,а от долу е този материал дето е направен оригиналният кабел. С времето гумата се изпича от температурата на двигателят или просто с годините старее (всяка гума старее) и ще се втвърди, напука и орони. Това при оригиналният кабел няма как да стане
Боклука е кабел от онези комплекти - 1 бр 10 лв ,комплект кабели 5 бр 45 лв (На Topran дето са 65 лв комплекта ,гумата е малко по-търдичка ,ама пак същата работа). Боклука е гъвкав като макарон
Средната хубост е Bremi (купувано в Швейцария)
Средната хубост, кабели дето ги има на пазара сега БЕРУ,НЖК,БОШ и т.н. са на цени от около 90 до 130 лв комплекта (цените са за кабели като за моето поло),кабела им е като на този средната хубост.
това пердполагам е нещото с което майстора ти е изолизвал
Нарича се самовулканизираща се изолационна лента. Купих я от един склад за 10.90лв.По-магазините ще е по-скъпичка. Като копувате такава , гледайте на нея (на това бялото) да не пише conduting ,че доста хора продават такава изолираща лента за изолация ,а тя си е просто един гумен проводник-слага се не за изолация ,а за по-добър контакт ,но някои от продавачите не го знаят
Само да обадя ,за един номер който се прави по магазините:
Отивам в един магазин на Ауто+ не в Хасково и искам комплект кабели BERU 5 бр , който много добре зная ,че струва 93 лв. Ако си взема една бройка...в зависимост от дължината най-скъпият кабел е 30 лв ,а най-евтиният 25 лв. Казват ми :
- Нямаме , ще проверим в София дали има
- Добре
- Нямат и там никакви комплекти ,ама имаме на бройка BERU и 5 кабела на бройка ще ти сглобим комплект , цената ще е 136 лв
-А ,ясно.....няма комплект за 90 лв и защото ще се прави комплект от 5 бр дето са еденични хоп 136 лв
Отивам в Ауто + в Хасково
- Нямаме в наличност .но ще поръчам от София и утре ще си ги вземеш
- Какви комплекти има цена?
-Специано беруто е 90 лв
Това става 2 часа по-къно ,а онзи тип наистина звъня в София (а може и изобщо да не е набрал номер
п.п. Хубавите лули в момента са към 10-14 лв ,а не 8 лв както ти казах
- veselin111
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Колега "Anbuch", много ти благодаря за отговорите и съветите които даде. На кабелите пише следното: VW AUDI , BERU , GERMANY. Незнам дали такива слагат в завода, но по твоето мнение по горе разбирам че са хубави кабели вече ще знам че при проблем сменям или само лулите или целите кабели, но задължително марка BERU.
А може ли да те попитам още нещо: Днес имобилайзера ми направи проблем-все едно че не паля с оригинален ключ: паля и гасне. от както съм я купил колата досега два пъти ми е правила такъв проблем, но след няколко опита и около 10 минути потене у псуване колата си запалваше и след това нямаше проблем, но днес спрях за около 5 минути и след това няма запалване-около един час се мъчих и не можах да запаля. Ако може да ми дадеш някакъв съвет как се оправя този проблем(ако има възможност да се махне още по добре). До сега не съм забелязал някъде сервиз на който да пише че поправят имобилайзери. Ако пък някой знае къде в Пловдив могат да ми го оправят този проблем, още по добре. Сега като се прибера вкъщи сигурно ще си запали и всичко ще е ОК, но така не се знае човек кога и къде може да заседне!!!!
А може ли да те попитам още нещо: Днес имобилайзера ми направи проблем-все едно че не паля с оригинален ключ: паля и гасне. от както съм я купил колата досега два пъти ми е правила такъв проблем, но след няколко опита и около 10 минути потене у псуване колата си запалваше и след това нямаше проблем, но днес спрях за около 5 минути и след това няма запалване-около един час се мъчих и не можах да запаля. Ако може да ми дадеш някакъв съвет как се оправя този проблем(ако има възможност да се махне още по добре). До сега не съм забелязал някъде сервиз на който да пише че поправят имобилайзери. Ако пък някой знае къде в Пловдив могат да ми го оправят този проблем, още по добре. Сега като се прибера вкъщи сигурно ще си запали и всичко ще е ОК, но така не се знае човек кога и къде може да заседне!!!!
-
Marto_Polo
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Колеги бях аписали, че като размърдат конкретно реле при бушоните и се оправял проблема с имобилайзера. Пробвай също да извадиш чипа от ключа и да го позбършеш.
Сега ще потърся едно упътване за отстраняване на поблема.....
п.п.
Ето и решението http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=g3_immo
Сега ще потърся едно упътване за отстраняване на поблема.....
п.п.
Ето и решението http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=g3_immo
- veselin111
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта