Съпротивление за обороти на вентилатор парно!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
ribara
Мнения: 34
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 20:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево
Контакти:

Съпротивление за обороти на вентилатор парно!

Мнениеот ribara » Нед 14 дек 2008 14:23


Значи моя е прекъснат , интересува ме става ли от Г2 Г3 ? Сега е вързано дирекно и се върти моторчето, понеже не намерих тук в Стара Загора тая част , ме интересува дали ще стане от въпросните модели! Става въпрос за поло 1.1-93г.




Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Нед 14 дек 2008 17:45


Терморезистора ли ти е изгорял?
Ако да - връзвай директно без резистора - доста хора караме така


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот groznika » Нед 14 дек 2008 18:14


lrlmodo написа:Терморезистора ли ти е изгорял?
Ако да - връзвай директно без резистора - доста хора караме така


И аз карам така. И старото ми поло го карах така. Само не се изсилвай с някоя дебела жица за да няма "ооо пожар в инсталацията" :D


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Нед 14 дек 2008 18:25


аз съм с 2,5мм2 жичка...
принципно може да се сложи "термофуз-ка" от кафемашина-там също има подобна защита.Разликата е само в температурата при която се изкл. -140 градуса при кафемашината,на парното-незнам,но едва ли е толкоз...
Във всеки магазин или сервиз за такава техника(също и в магазини за елчасти) би могъл да питаш за тая термофуска...цената беше около левче-два...(по спомен)


Потребителски аватар
ribara
Мнения: 34
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 20:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево
Контакти:

Мнениеот ribara » Нед 14 дек 2008 22:27


Не мисля че е терморезистор , в момента вентилатора нема бавни обороти , вързан е директно и върти само на макс!


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Нед 14 дек 2008 23:30


брат-дай повече инфо.
Ако е изгоряла тая термофуска(изглеждаща като ...бушон на стар ТВ) моторчето така или иначе ще върти на макс.(тук може и да бъркам-не помня как беше при мен-близо 4,5 години откакто съм решил проблема)

Ако е прекъснато някъде по намотките(на тая керамична джаджа,която управлява степените)-тоже...тука съм се объркал-прости ми
Дефакто-моторчето(ако е здраво) без тея неща ще си върти с максималната си мощност.
Друг е въпроса ако са се разбили леглата на оста на ротора-те тогава перката се трие в кожуха,звъка е мегадразнещ,вибрациите-също...
Ех,ако не съм изхвърлил старото парно...и го намеря... ще снимам за кво иде реч
При нашия "италианец" си купих цялото,без радиатор за 45 кинта
В морга "Ричи" нямат ли тоя артикул?Преди време имаха сума неща за поло2ф
П.П.не мисля че ще стане от Г2,3 :roll:

Последна промяна от chy на Пон 15 дек 2008 18:01, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ribara
Мнения: 34
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 20:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево
Контакти:

Мнениеот ribara » Нед 14 дек 2008 23:35


Това е нещо с диаметър на цигара ,с две намотки , едната по тясна другата по широчка и с 4 извода , ясно се вижда как е прекъснат проводника, и това ме интересува - дали от друг фолксваген ще стане?


Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Мнениеот nosex » Пон 15 дек 2008 9:31


Колега, виж как си реших проблема аз: http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p= ... ht=#976665
(С една по-дебеличка жичка, директно запоена на мястото на термобушона - до момента работят безотказно и безпроблемно всички степени на пОрното) :D


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Пон 15 дек 2008 17:59


ribara написа:Това е нещо с диаметър на цигара ,с две намотки , едната по тясна другата по широчка и с 4 извода , ясно се вижда как е прекъснат проводника, и това ме интересува - дали от друг фолксваген ще стане?

нямам никаква идея дали ще стане...
принципно можеш да превържеш скъсаното...ама не е много препоръчително :roll:
С частта-по моргите,а докато намериш-можеш да вържеш моторчето,без тоя резистор и да вее само на макс



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта