Съпротивление за обороти на вентилатор парно!
- ribara
- Мнения: 34
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 20:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Раднево
- Контакти:
Съпротивление за обороти на вентилатор парно!
Значи моя е прекъснат , интересува ме става ли от Г2 Г3 ? Сега е вързано дирекно и се върти моторчето, понеже не намерих тук в Стара Загора тая част , ме интересува дали ще стане от въпросните модели! Става въпрос за поло 1.1-93г.
аз съм с 2,5мм2 жичка...
принципно може да се сложи "термофуз-ка" от кафемашина-там също има подобна защита.Разликата е само в температурата при която се изкл. -140 градуса при кафемашината,на парното-незнам,но едва ли е толкоз...
Във всеки магазин или сервиз за такава техника(също и в магазини за елчасти) би могъл да питаш за тая термофуска...цената беше около левче-два...(по спомен)
принципно може да се сложи "термофуз-ка" от кафемашина-там също има подобна защита.Разликата е само в температурата при която се изкл. -140 градуса при кафемашината,на парното-незнам,но едва ли е толкоз...
Във всеки магазин или сервиз за такава техника(също и в магазини за елчасти) би могъл да питаш за тая термофуска...цената беше около левче-два...(по спомен)
брат-дай повече инфо.
Ако е изгоряла тая термофуска(изглеждаща като ...бушон на стар ТВ) моторчето така или иначе ще върти на макс.(тук може и да бъркам-не помня как беше при мен-близо 4,5 години откакто съм решил проблема)
Ако е прекъснато някъде по намотките(на тая керамична джаджа,която управлява степените)-тоже...тука съм се объркал-прости ми
Дефакто-моторчето(ако е здраво) без тея неща ще си върти с максималната си мощност.
Друг е въпроса ако са се разбили леглата на оста на ротора-те тогава перката се трие в кожуха,звъка е мегадразнещ,вибрациите-също...
Ех,ако не съм изхвърлил старото парно...и го намеря... ще снимам за кво иде реч
При нашия "италианец" си купих цялото,без радиатор за 45 кинта
В морга "Ричи" нямат ли тоя артикул?Преди време имаха сума неща за поло2ф
П.П.не мисля че ще стане от Г2,3
Ако е изгоряла тая термофуска(изглеждаща като ...бушон на стар ТВ) моторчето така или иначе ще върти на макс.(тук може и да бъркам-не помня как беше при мен-близо 4,5 години откакто съм решил проблема)
Ако е прекъснато някъде по намотките(на тая керамична джаджа,която управлява степените)-тоже...тука съм се объркал-прости ми
Дефакто-моторчето(ако е здраво) без тея неща ще си върти с максималната си мощност.
Друг е въпроса ако са се разбили леглата на оста на ротора-те тогава перката се трие в кожуха,звъка е мегадразнещ,вибрациите-също...
Ех,ако не съм изхвърлил старото парно...и го намеря... ще снимам за кво иде реч
При нашия "италианец" си купих цялото,без радиатор за 45 кинта
В морга "Ричи" нямат ли тоя артикул?Преди време имаха сума неща за поло2ф
П.П.не мисля че ще стане от Г2,3
Последна промяна от chy на Пон 15 дек 2008 18:01, променено общо 1 път.
- nosex
- Вечен БАН
- Мнения: 2416
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София (Волуяк/Бояна)
Колега, виж как си реших проблема аз: http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p= ... ht=#976665
(С една по-дебеличка жичка, директно запоена на мястото на термобушона - до момента работят безотказно и безпроблемно всички степени на пОрното)
(С една по-дебеличка жичка, директно запоена на мястото на термобушона - до момента работят безотказно и безпроблемно всички степени на пОрното)
ribara написа:Това е нещо с диаметър на цигара ,с две намотки , едната по тясна другата по широчка и с 4 извода , ясно се вижда как е прекъснат проводника, и това ме интересува - дали от друг фолксваген ще стане?
нямам никаква идея дали ще стане...
принципно можеш да превържеш скъсаното...ама не е много препоръчително
С частта-по моргите,а докато намериш-можеш да вържеш моторчето,без тоя резистор и да вее само на макс
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта