ОБОРОТИ

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
golden5
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 02 яну 2009 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

ОБОРОТИ

Мнениеот golden5 » Чет 08 яну 2009 18:19


Здравейте на всички от форума,извинявам се предварително за негърския ми въпрос хихи,ама скоро ми чистиха дроселовата клапа,дотогава колата гаснеше,сега оборотите и са добре на скорост само че като спра се вдигат на 1200 после падат на 700 после пак се вдигат и накрая се стабилизирват на 900.Като са стабилни оборотите и дам леко гас отново същото,вдигат се падат и накрая се стабилизират.Колата сега не гасне но това ме дразни,от какво може да е?




Потребителски аватар
Bobi_S13
Der Polizist
Мнения: 6844
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София(Обеля)

Мнениеот Bobi_S13 » Чет 08 яну 2009 19:57


Оправи си заглавието да не е с големи букви!

махни + клема на акумолатора за около 2-3 минути, ако после продължава да го прави карай няма страшно. След около 100-200км. трябва да се оправи.


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот siso92 » Чет 08 яну 2009 21:06


:D Колега,свиквай с шаването на оборотите.И да рестнеш компа и да не го рестартираш-се тая.Всеки /повечето/ го има тоя проблем,ту се оправя,ту започва пак.


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Prodriver » Чет 08 яну 2009 21:30


Според мен не трябва да се маха клемата на акумолатора ако колегата е с АЕЕ мотор,защото после ще се наложи да ходи да му адаптират дросела.Поне при мен така стана де...нека знаещите да кажат :roll:


golden5
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 02 яну 2009 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот golden5 » Чет 08 яну 2009 21:42


двигателя е APQ,колеги!!!98г.1.4 60коня


Потребителски аватар
Bobi_S13
Der Polizist
Мнения: 6844
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София(Обеля)

Мнениеот Bobi_S13 » Чет 08 яну 2009 21:51


Prodriver написа:Според мен не трябва да се маха клемата на акумолатора ако колегата е с АЕЕ мотор,защото после ще се наложи да ходи да му адаптират дросела.Поне при мен така стана де...нека знаещите да кажат :roll:


е аз съм с АЕЕ мотор и проблеми като съм махал клемата, и не съм ходил да ми адаптират дросела. Сам си чистя дросела и като продължът да играят оборотите след това, изфорсирам няколко пъти. Ако не се оправи, наахам клемата.
Има страшно много изписано по-темата просто някой трябва да потърси и да прочете!


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 08 яну 2009 22:32


Правилата първо се четат и след това се спазват.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта