Проблем габарити на POLO
-
dj-milen
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 16:14
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател: 2.0 TDI
- Местоположение: Велинград
Проблем габарити на POLO
Вече два пъти сменям габаирите на полото щото все ми изгарят, а оригиналните са си обикновенни и не изгарят! Някой да даде мнение ако има по вапроса , защо изгарят ?
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: Проблем габарити на POLO
Провери си релето на алтернатора, при мен от това горяха (към 15-тина V беше).
Re: Проблем габарити на POLO
и при мен е така,в момента съм без габарити откакто сложих диодни и угаснаха без причина!,май ще се върна на стандартните крушки
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Проблем габарити на POLO
Щот са боклуци, за това горят
Сложи си оригиналните или намери от качествена марка
Сложи си оригиналните или намери от качествена марка
- Stefo`o
- Мнения: 88
- Регистриран на: Чет 23 окт 2008 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Проблем габарити на POLO
lrlmodo написа:Щот са боклуци, за това горят![]()
Сложи си оригиналните или намери от качествена марка
Напълно те подкрепям. Много си прав. Качествената марка му е мамата.-
dj-milen
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 16:14
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател: 2.0 TDI
- Местоположение: Велинград
Re: Проблем габарити на POLO
Дайте линк от някаде да си поръчам и готово! Кофтито е че сега сложих други, един пат работи след това не, а ся пък само единия свети ?
- Stefo`o
- Мнения: 88
- Регистриран на: Чет 23 окт 2008 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Проблем габарити на POLO
dj-milen написа:Дайте линк от някаде да си поръчам и готово! Кофтито е че сега сложих други, един пат работи след това не, а ся пък само единия свети ?
А защо не си вземеш от специализиран магазин за авточасти със сигурност ще има. Вземиси си 2, но такива каквито са ти дадени по каталог иначе няма да смисъла няма да е голям
- gh0stfac3
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пон 17 ное 2008 21:09
- Автомобил: VW Caddy 2 EcoFuel
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем габарити на POLO
колега свали си крушки от някоя кола от моргите защото те са западни а не такива квито се продават, а ако е алтернатора е проБлема ще ти горят и другите крушки - стопове, мегачи, арматура и др.
п.с. това го каза баща ми тои 32 години в сервиз на МВР и е ел.техник (командир екип)
п.с. това го каза баща ми тои 32 години в сервиз на МВР и е ел.техник (командир екип)
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: Проблем габарити на POLO
gh0stfac3 написа:колега свали си крушки от някоя кола от моргите защото те са западни а не такива квито се продават, а ако е алтернатора е проБлема ще ти горят и другите крушки - стопове, мегачи, арматура и др.
п.с. това го каза баща ми тои 32 години в сервиз на МВР и е ел.техник (командир екип)
Я пак го питай баща ти дали е абсолютно сигурен в това което казва... Пример: Защо толкова модерните диодни бяло/синьо/зелено/червено-светещи габаритни крушки изгарят винаги? Отговор: Защото не са добре изчислени. Конструкцията им представлява обикновен свето-диод, които стандартно работи при напрежение до МАКСИМУМ U=6V. За да не изгори при U=12V последователно се свързва резистор/съпротивление със стойност R=1kOhm. Това обаче при U=12V. Без да са включени множество консуматори в автомобила при работещ двигател колко е пада на напрежение на алтернатора? Среднa стойност 14V. Но с този резистор не изгаря при 12V. И какво, трябва да караме автомобилите си с включени всички възможни консуматори ли? НЕ! Просто трябва резистора да е с малко по-голяма стойност. Но тогава пък свето-диода ще свети по-слабо, но... всичко се гради на компромиси (сиреч - или често сменяме крушките или се "радваме" на по-слаба светлина). И извода... независимо дали става дума за диодни крушки или за такива с нажежаема жичка, щом са изчислени за 12V ще изгарят. Такаааа... знам, че веднага ще последва въпрос "Защо тогава не оставаме без къси или дълги толкова често?" Ами, оставаме, ако си купуваме крушки ментета. Не че всички тези които купуваме не са ментаци, даже 99% са изчислявани за работа при 12V, само че има голяма разлика в мощността, а при повече мощност се изисква по-издръжлива нажежаема жичка... и просто се оказва, че тя успява да издържи по-дълго (в случая пренебрегваме останалите фактори на износване). Доста още мога да напиша, тъй като тока и жиците са ми слабост...
На твое място бих изтрил мнението си, за да не срамя баща си и институцията...
- gh0stfac3
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пон 17 ное 2008 21:09
- Автомобил: VW Caddy 2 EcoFuel
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем габарити на POLO
doc_j написа:gh0stfac3 написа:колега свали си крушки от някоя кола от моргите защото те са западни а не такива квито се продават, а ако е алтернатора е проБлема ще ти горят и другите крушки - стопове, мегачи, арматура и др.
п.с. това го каза баща ми тои 32 години в сервиз на МВР и е ел.техник (командир екип)
Я пак го питай баща ти дали е абсолютно сигурен в това което казва... Пример: Защо толкова модерните диодни бяло/синьо/зелено/червено-светещи габаритни крушки изгарят винаги? Отговор: Защото не са добре изчислени. Конструкцията им представлява обикновен свето-диод, които стандартно работи при напрежение до МАКСИМУМ U=6V. За да не изгори при U=12V последователно се свързва резистор/съпротивление със стойност R=1kOhm. Това обаче при U=12V. Без да са включени множество консуматори в автомобила при работещ двигател колко е пада на напрежение на алтернатора? Среднa стойност 14V. Но с този резистор не изгаря при 12V. И какво, трябва да караме автомобилите си с включени всички възможни консуматори ли? НЕ! Просто трябва резистора да е с малко по-голяма стойност. Но тогава пък свето-диода ще свети по-слабо, но... всичко се гради на компромиси (сиреч - или често сменяме крушките или се "радваме" на по-слаба светлина). И извода... независимо дали става дума за диодни крушки или за такива с нажежаема жичка, щом са изчислени за 12V ще изгарят. Такаааа... знам, че веднага ще последва въпрос "Защо тогава не оставаме без къси или дълги толкова често?" Ами, оставаме, ако си купуваме крушки ментета. Не че всички тези които купуваме не са ментаци, даже 99% са изчислявани за работа при 12V, само че има голяма разлика в мощността, а при повече мощност се изисква по-издръжлива нажежаема жичка... и просто се оказва, че тя успява да издържи по-дълго (в случая пренебрегваме останалите фактори на износване). Доста още мога да напиша, тъй като тока и жиците са ми слабост...
На твое място бих изтрил мнението си, за да не срамя баща си и институцията...
след като го знаеш що не го написа на момчето и няма кво да го срамя той ми каза кво да напиша
- gh0stfac3
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пон 17 ное 2008 21:09
- Автомобил: VW Caddy 2 EcoFuel
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем габарити на POLO
разводняваме темата да показваме кои знае повече от другия братя
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: Проблем габарити на POLO
doc_j написа:Провери си релето на алтернатора, при мен от това горяха (към 15-тина V беше).
Написал съм го.
gh0stfac3 написа:разводняваме темата да показваме кои знае повече от другия братя
Владко, ский са, дал съм обяснение, което би помогнало на много хора да не тръгват веднага да купуват "оригинални крушки" както им казваш, а да спестят някой лев, като първо премерят напрежението на алтернатора. Нужен е само един мултиметър, дори някой да няма, аз бих му помогнал (а и не само аз, има много хора, разполагащи с прибора и само ако са некви е***и ще взимат пари за тази услуга).
- Stefo`o
- Мнения: 88
- Регистриран на: Чет 23 окт 2008 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Проблем габарити на POLO
doc_j
На мен като ми горяха бях при няколко майсторчета, но нито един не ми даде толкова ясен, подробен и разбираем отговор, направо си N1

На мен като ми горяха бях при няколко майсторчета, но нито един не ми даде толкова ясен, подробен и разбираем отговор, направо си N1

-
dj-milen
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 16:14
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател: 2.0 TDI
- Местоположение: Велинград
Re: Проблем габарити на POLO
Проблема е решен, оказа се, че проблема е от самите фасонки на габаритите, и сега ме е яд само така си изхвърлих другите габарити!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта