Имат ли АЕЕ или АЕХ вентилация на капака на клапаните?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
gh0stfac3
Мнения: 142
Регистриран на: Пон 17 ное 2008 21:09
Автомобил: VW Caddy 2 EcoFuel
Двигател:
Местоположение: София

Re: Имат ли АЕЕ или АЕХ вентилация на капака на клапаните?

Мнениеот gh0stfac3 » Нед 25 яну 2009 20:57


добре океи извиняваи няма да пиша повече и ми казваш че датчиците не са обратни това не е вярно така ли ???




Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: Имат ли АЕЕ или АЕХ вентилация на капака на клапаните?

Мнениеот Каспър » Сря 28 яну 2009 13:47


Е колеги да разбирам ли, че никой не знае къде точно е белия датчик за високо налягане на маслото :?:


Потребителски аватар
gh0stfac3
Мнения: 142
Регистриран на: Пон 17 ное 2008 21:09
Автомобил: VW Caddy 2 EcoFuel
Двигател:
Местоположение: София

Re: Имат ли АЕЕ или АЕХ вентилация на капака на клапаните?

Мнениеот gh0stfac3 » Сря 28 яну 2009 16:59


ок


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Имат ли АЕЕ или АЕХ вентилация на капака на клапаните?

Мнениеот maslinkov » Сря 28 яну 2009 17:54


Каспър написа:Е колеги да разбирам ли, че никой не знае къде точно е белия датчик за високо налягане на маслото :?:

Теоретично трябва да ти е до масления филтър /аз нямам/


Потребителски аватар
hooligans
Модератор
Модератор
Мнения: 18738
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
Двигател: 1.6 AEE
Местоположение: София

Re: Имат ли АЕЕ или АЕХ вентилация на капака на клапаните?

Мнениеот hooligans » Чет 29 яну 2009 0:49


търси другаде проблема , аз съм с АЕЕ и лилавия маркуч дето си го нарисувал ми се скъса и го изхвърлих , не съм се занимавал да търся нов , а колата си върви идеално , и дросела не съм го чистил никога... поне от както е в мен колата :)


Потребителски аватар
gh0stfac3
Мнения: 142
Регистриран на: Пон 17 ное 2008 21:09
Автомобил: VW Caddy 2 EcoFuel
Двигател:
Местоположение: София

Re: Имат ли АЕЕ или АЕХ вентилация на капака на клапаните?

Мнениеот gh0stfac3 » Чет 29 яну 2009 1:29


е добре тоя маркуч ако не се лъжа влиза в тръбата за въздуха и като се затопли спира смукача и ни яде много гориво а тана се едно е студена без него и се е е отворен смукач ако не се лъжа де доколкото знам аз поне


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: Имат ли АЕЕ или АЕХ вентилация на капака на клапаните?

Мнениеот Каспър » Чет 29 яну 2009 6:59


hooligans написа:търси другаде проблема , аз съм с АЕЕ и лилавия маркуч дето си го нарисувал ми се скъса и го изхвърлих , не съм се занимавал да търся нов , а колата си върви идеално , и дросела не съм го чистил никога... поне от както е в мен колата :)

По-нагоре съм написал, че розовия маркуч не ме интересува, просто такава снимка имах :deal


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Имат ли АЕЕ или АЕХ вентилация на капака на клапаните?

Мнениеот maslinkov » Чет 29 яну 2009 7:44


hooligans написа:търси другаде проблема , аз съм с АЕЕ и лилавия маркуч дето си го нарисувал ми се скъса и го изхвърлих , не съм се занимавал да търся нов , а колата си върви идеално , и дросела не съм го чистил никога... поне от както е в мен колата :)

И аз вече съм се заклел че няма да чистя дросел никога, а и доколкото знам, колегата Каспър е с нов дросел и изкаран мъркуч на картерните газове. Ако бях на негово място бих проверил компресията на цилиндрите, маслени сегменти и центровка /в обратен ред де/ и преди това може би антидетонационният дагчик. :beer


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: Имат ли АЕЕ или АЕХ вентилация на капака на клапаните?

Мнениеот Каспър » Чет 29 яну 2009 10:18


Maslinkov смяташ, че маслото се качва горе поради не добре уплътняващи сегменти или детонации в двигателя причинени от лоша центровка :?:
Като нямаш датчик за високо налягане на маслото кое задейства зумера и системата за ранно предупреждение?


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Имат ли АЕЕ или АЕХ вентилация на капака на клапаните?

Мнениеот maslinkov » Чет 29 яну 2009 10:45


Аз нямам и зумер, само лампа за маслото /ако не достатъчно налягането на главата се включва/А детонациите също я задействат, но пак е свързано с налягането на маслото. Някои си разхлабват датчика за детонациите за да не ги тормози, ама то е като историята на щрауса.....и главата :lol: /затова те съветвам да го провериш/ Прочети и темата, или се свържи с колегата Смаш, който имаше проблем с мощността и проверяваше колко му са зъбите на колелото на газоразпределителя /АЕЕ също/ и ако и при тебе е така просто предварението ти е много голямо и двг. работи с детонации, които сензорът не улавя, но бягането е добро. Успех! :beer


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Имат ли АЕЕ или АЕХ вентилация на капака на клапаните?

Мнениеот Anbuch » Пет 30 яну 2009 18:57


Каспър написа:Е колеги да разбирам ли, че никой не знае къде точно е белия датчик за високо налягане на маслото :?:


Ровете , търсете колкото си искате....
Инфото което намерих аз и то от няколко места е ,че :

голф3 АЕЕ :
има бял датчик който се включва на 1.8 бара с номер 056 919 081 E (за високо налягане)

има и светло син който се включва на 0.3 бара (тоя е ясно ,че е за ниското налягане)с номер 028 919 081 D

има и бял температурен датчик на маслото с номер 1H0 919 563 (тип термо-резистор)

А, поло АЕЕ (както и АЕХ и АЕR) :
до шаси : 6N-V-350 000 има само единият от гореупоменатите датчици ,а именно този с номер 028 919 081 D дето сигнализира на 0.3 бара.

А от шаси 6N-W-000 001 ,датчика е зелен и е с VW номер 030 919 081 B. Той сигнализира при 0.5 бара. Това е хора по-нисък клас кола : по-малко датчици за маслото mhihi

п.п. Или с други думи...: Каспарче ,във полоподфорума не можем да кажем къде е белият датчик mhihi


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: Имат ли АЕЕ или АЕХ вентилация на капака на клапаните?

Мнениеот Каспър » Пет 30 яну 2009 20:33


Браво Anbuch, изчерпателен както винаги. Аз също намерих инфото за Голф което споменаваш преди да пусна темата, но да има такъв бял датчик и аз да не мога да видя(след като намерих дори антидетонациония датчик)е това вече е срам. Затова попитах, ако някой колега го е сменял да каже къде точно е. Мисля, че и при Голф с такъв мотор обаче има реално само син датчик и няма зумер. Или поне до номер шаси е така. Той задейства и лампата на таблото, която ми е святкала, но без зумер. Не ми се вярва другите два бели датчика да са забити така, че да не се виждат от никъде. Този бял, който е за Т на маслото сигурно се слага само на Голф с MFA (GT и GTI) иначе е безполезен.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Имат ли АЕЕ или АЕХ вентилация на капака на клапаните?

Мнениеот maslinkov » Пет 30 яну 2009 20:56


А нанво стана в края на краищата - оправи ли проблема с присвяткването?


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: Имат ли АЕЕ или АЕХ вентилация на капака на клапаните?

Мнениеот Каспър » Пет 30 яну 2009 21:11


maslinkov написа:А нанво стана в края на краищата - оправи ли проблема с присвяткването?

Да кофти масло (GM 10W-40) и не навременна смяна. Беше на 7к., но не го бях сменил след зимата. При продължително каране във високи обороти ставаше по-рядко (конденз и висока Т) и на ПХ помпата не го качваше до главата и светкаше лампата. След смяна на маслото няма ядове.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта