проблем с VW Polo 1.9D 98г.
- danceboy
- Мнения: 19
- Регистриран на: Сря 28 яну 2009 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Petrich
проблем с VW Polo 1.9D 98г.
Здравейте... Искам да споделя с вас моя проблем и ако може да ми помогнете. Имам VW Polo 1.9D 98г. и значи парово когато ми купиха колата имаше много висок шум когато работи.Смених след това някакъв обтегач(дето струва около 150лв.) дето се намира на яко кофти място и колата намали шума,но пак си го има.Но напоследък почна много често да ми къса пистовия ремък.За 2 месеца смених 3 ремъка. Сега вече когато запаля колата първо ремъка почва яко да свири(да не говорим за шума) и обортомера ми е на 400....След като поработи малко колата се оправя и след известно време когато я покараш пак почва да свири и обортомера пак ми пада.Сега на тези дъждове и аз като другите пичове тук дето са писали за локвите .... и на мен се случва така....но и ми светва лампичката за акумолатора и маслото и почва да ми свири компютъра за няколко секунди и спира но лампичката за акумолатора си свети.... Пробвах как работи колата без пистовия ремък и ви казвам,че направо.... мърка.Но сложа ли ремъка и се почват мъките...Забравих да ви кажа че колата е с допълнително слаган климатик в Италия.Моля някой ако знае как мога да я оправя да ми каже,че направо вече откачих.... Ако ви е удобно може и на скайп да пишете ( dani_taskov (red_dog) )
Re: проблем с VW Polo 1.9D 98г.
за просвирването и падането на оборотомера единственото от което се получава е приплъзване на ремъка върху шайбата на генератора.А защо приплъзва-лошо обтегнат ремък,изгубено съосие на шайбите,затягане на генератора...
А шума за който говориш да не е от шайбата на климатика?
А шума за който говориш да не е от шайбата на климатика?
- eras3r
- Мнения: 763
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 22:13
- Автомобил: Citroen C5 2014г
- Двигател: 2 0hdi 163hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с VW Polo 1.9D 98г.
Напълно е възможно да е от шайбата на климатика...точно преди няма и седмица сменях лагера (голямо фучене, голямо свистене) не можех двигателя си да чуя от нея (ДИЗЕЛ). Сменихме я (70 лева - 40 лева лагер, 30 лева работа) и сега мърка, та гък не се чува.
- danceboy
- Мнения: 19
- Регистриран на: Сря 28 яну 2009 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Petrich
Re: проблем с VW Polo 1.9D 98г.
За свистенето дам може да се приплъзва ремъка и затова така да свири....но само не си го обяснявам това,че когато махна ремъка от всички ролки двигателя мърка ..но когато пак го закача и се почва...усилва шума и буквално все едно работи като трактор(е не чак толкова силно де) но си е така.
- danceboy
- Мнения: 19
- Регистриран на: Сря 28 яну 2009 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Petrich
Re: проблем с VW Polo 1.9D 98г.
този висок шум като трактор или както ние си го казваме нафтова печка дали е възможно да е от ролката на климатика?
Re: проблем с VW Polo 1.9D 98г.
опитай се да включиш климатика-ако е от ноговата шайба звука би трябвало да изчезне
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: проблем с VW Polo 1.9D 98г.
poni написа:опитай се да включиш климатика-ако е от ноговата шайба звука би трябвало да изчезне
По точно е макар и старо - да преслушяш всички места с отвертка, пъхната в ухото /с дебелия край де

- iavor84
- Мнения: 81
- Регистриран на: Нед 11 фев 2007 21:49
- Автомобил: VW BORA VW POLO
- Двигател: AJM 2000 AEF 1997
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
Re: проблем с VW Polo 1.9D 98г.
това с късането на ремъка и свирене на мен ми прилича на предишния ми проблем - ролка на алтернатора. Не е зле майстор да ти я погледна а може и сам да я провериш. В едната посока върти алтернатора а в другата трябва да пропуска все едно нищо не е закачено на нея. успех
Даже съм забелязал, че когато угася двигателя при по - високи обороти алтернатора спира да се върти след като двигателя вече е угаснал, т.е. получава се инерционно въртене благодарение на специалния механизъм на ролката
- pinsi
- Мнения: 245
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 23:47
- Автомобил: Polo 1.9D
- Двигател: AEF 99
- Местоположение: Габрово
Re: проблем с VW Polo 1.9D 98г.
Ролката на генератора е...смени я!150-170 лева струва!И за работа 100-тина лева,че му се маха предницата 
- mr_green
- Мнения: 32
- Регистриран на: Съб 01 дек 2007 23:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Троян
- Контакти:
Re: проблем с VW Polo 1.9D 98г.
Здрасти и аз имам същия проблем,като се скъса ремъка и мотора почва да работи много гладко.Та моя майстор ми каза че е или ролката на генератора или ролката която обтяга ремъка тя била на пружина и на втулки, та тези втулки като с износят и почва да трака като тактор и да бие на желязо утре ще му я крам да я оправи и ще пиша за резултта и цената 

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта