Проблем с лампичката за маслото .
-
killerofdoom
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пет 28 мар 2008 15:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Проблем с лампичката за маслото .
Колеги светка ми лампичката за маслото от време на време , като спра за няколко минути и пак тръгна спира да свети . На какво може да се дължи това . След време пак започва да свети . Днес за 150 километра ми се случи 2 пъти и втория път , като го понастъпих малко се включи перката за охлаждането на мотора и спря да свети . Някакви идей ? Дали е от помпата ?
- Stefo`o
- Мнения: 88
- Регистриран на: Чет 23 окт 2008 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Проблем с лампичката за маслото .
Колега, кога за последно си провери новото на маслото? Може би имаш нужда от доливане или си за смяна на масло.
-
killerofdoom
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пет 28 мар 2008 15:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с лампичката за маслото .
Колега не съм чак толкова бос на тема автомобили,но понеже закупих колата наскоро,и понеже малко след въпроса ми в нета открих че хидравличното масло в хидравликата е на минимома.Възможно лие от това да свети лампата.


- 4i4o-dido
- Мнения: 829
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Проблем с лампичката за маслото .
Няма връзка между двете
-
killerofdoom
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пет 28 мар 2008 15:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с лампичката за маслото .
Това значи ли че се прецака маслената помра.Защото маслото си и точно на нормата.
- Peterman
- Мнения: 520
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с лампичката за маслото .
може да е и от масления датчик, при мен се беше скапал и си мигаше когато му скимне 
- bbboiko2004
- Мнения: 4314
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Проблем с лампичката за маслото .
има 3 възможности маслен датчик, маслена помпа и третия много много рядко задръстване на маслена магистрала. Свидетел съм на 2 запушвания (на дизели ,но понеже не си казъл каква е колата и мотора)от много лошо масло и от рядката му смяна характерно за италианските шофери. Като за начало отиди в някои сервиз да ти замерят налягането на маслото ако е добро значи е датчик
ако пък не е 1 во помпа щот е по лесено и на края е магистралата (което не ти пожелавам).
П.П бях забравил може и някой кабел да се бъзика да се е откачил или нещо такова.
дано съм бил полезен.
Поздрави Крис
ако пък не е 1 во помпа щот е по лесено и на края е магистралата (което не ти пожелавам).
П.П бях забравил може и някой кабел да се бъзика да се е откачил или нещо такова.
дано съм бил полезен.
Поздрави Крис

-
killerofdoom
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пет 28 мар 2008 15:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с лампичката за маслото .
Колата е Поло комби 1.4 инжекцион APQ 60к.с
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Проблем с лампичката за маслото .
Кога светка лампата - на празен ход или в обороти? Това след продължително каране ли се получава? Когато тръгнеш на студен мотор прави ли го? С какво масло караш (марка и вискозитет), на какъв пробег е и кога е сменено?
Колегите бързат да те плашат с помпи, магистрали и т.н. Според мен просто трябва да си смениш маслото с читаво. През зимния сезон маслото се разрежда доста вследствие на конденз. Това съчетано с пробег, марка и вискозитет на маслото могат да доведат до подобен проблем. При високи температури то става още по-рядко и при ниски обороти на мотора помпата не успява да създаде достатъчно налягане и присвятка лампата. След това, ако има проблем сменяш датчика и отиваш да мериш налягане на маслото. Ако няма добро налягане почваш да мислиш за помпа, запушени магистрали и т.н.
Колегите бързат да те плашат с помпи, магистрали и т.н. Според мен просто трябва да си смениш маслото с читаво. През зимния сезон маслото се разрежда доста вследствие на конденз. Това съчетано с пробег, марка и вискозитет на маслото могат да доведат до подобен проблем. При високи температури то става още по-рядко и при ниски обороти на мотора помпата не успява да създаде достатъчно налягане и присвятка лампата. След това, ако има проблем сменяш датчика и отиваш да мериш налягане на маслото. Ако няма добро налягане почваш да мислиш за помпа, запушени магистрали и т.н.
- 4i4o-dido
- Мнения: 829
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Проблем с лампичката за маслото .
За пресечено масло знам,но за разредено с конденз /нищо лично,но ми звучи глупаво/.През зимата е по-добре с по тънко масло-има доста писано за студен старт и т.н.Най-добре да измерят налягането на системата с манометър. Иначе и аз преди време имах подобен проблем-при запалване забелязах,че лампата гасне 1-2 сек. след заработване на мотора.А преди това гаснеше още по време на въртенето със стартера.Маслото беше КОФРАН 10-40 сменено преди 5000 км..В последствие започнаха да чукат и повдигачите.След смяна на маслото на 3та секунда двигателя утихна.От тогава 2 смяни на маслото след изминати по 10000 км. след всяка смяна,проблема не се е повторил.Не съм рекламен агент на КАСТРОЛ но карам вече само с такова и съм доволен.10-40 Магнатек.Скъпо е ,но и частите не са по-евтини.
Re: Проблем с лампичката за маслото .
колега и аз карах поло 1,4І и ми светваше лампичката на маслото и след близо 10хил. ту светва ту изгасва ту ми пишеше сервиз и накрая биелата излезе през блока и тогава се оказа, че блока е APQ и страшно трудно се намира. Не ти го пожелавам но при мен се оказа че грубия филтър на маслената помпа е бил натлачен и от там стегна лагер и изби биелата. Моя съвет е да ти свалят картера и да ти почистят филтрите на маслената помпа защото не си писал каква е колата но 99% е италианска.
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Проблем с лампичката за маслото .
4i4o-dido написа:....
Добре може би конденз не е точната дума, но за не ти звучи глупаво прочети това:
http://www.mari0-bg.com/latoto.php
Втория пасаж в който става дума за смяна на маслото след зимния сезон.
- 4i4o-dido
- Мнения: 829
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Проблем с лампичката за маслото .
ДА,прочетох и пак няма такова нещо,като разредено с конденз масло.Конденза е влага която се получава от бързото истиване на мотора през зимата и от взаимодействието с маслените пари образува кашата по капачката.Но това в никакъв случай не разрежда маслото.А за смяната след зимата въпрос на избор.Аз моето го сменям в началото на зимата за да съм със свежо масло през този по-тежък период.Но въпроса е не да спорим а ако можем да помогнем с нещо.
- benzino
- Мнения: 1037
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 15:42
- Автомобил: VW Polo 86c
- Двигател: mix
- Местоположение: Смолян
Re: Проблем с лампичката за маслото .
Оборотите играят ли понякога, разхода завишен ли е?
Ако го има т'ва може да е от ламбда сондата...
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта