От 1.0 към 1.4 16в
- Dido_Petrov
- Мнения: 400
- Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
- Автомобил: Polo 6N
- Двигател: 1.8 20VT
- Местоположение: Стара Загора
Re: От 1.0 към 1.4 16в
добре де ами на АЕЕ-то може ли да се пресади глава от AFH
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: От 1.0 към 1.4 16в
Едва ли.
- winstrol
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 16:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: От 1.0 към 1.4 16в
grishitu написа:ще е интересно да се проследи развитието извън форума в действие, а не само на думи.
Колеги сега имам малко финансови затруднения, иначе когато се започне обещавам да ви държа в течение на нещата

- suggar
- Мнения: 875
- Регистриран на: Нед 19 авг 2007 19:46
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: ASV
- Местоположение: Габрово
Re: От 1.0 към 1.4 16в
и на мен ми се струва че е по добър варианат да се смени колата, еи ся тъкмо гледах поло 98 1.4 16в за 3500,екстри мекстри..какво пък толкова си му правил на твойто че да не искаш да го смениш, раздувал си вежди?? правил си бадлук?? защото сичко друго можеш да си го щрехвърлиш в другата кола, но явно си решен да правиш суап, тогава мога да ти пожелая само...успех 

- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: От 1.0 към 1.4 16в
Ето за това тунинг-а в България опира главно до смяна на джанти и сини габарити... Малко са ентусиастите, а и дори да се появи някой другите го разубеждават.
Re: От 1.0 към 1.4 16в
suggar написа:и на мен ми се струва че е по добър варианат да се смени колата, еи ся тъкмо гледах поло 98 1.4 16в за 3500,екстри мекстри..какво пък толкова си му правил на твойто че да не искаш да го смениш, раздувал си вежди?? правил си бадлук?? защото сичко друго можеш да си го щрехвърлиш в другата кола, но явно си решен да правиш суап, тогава мога да ти пожелая само...успех
Наистина не разубеждавайте човека да си направи колата каквото иска ... а пък и за 3500 смятай в какво състояние е това поло

- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: От 1.0 към 1.4 16в
doc_j написа:Ето за това тунинг-а в България опира главно до смяна на джанти и сини габарити... Малко са ентусиастите, а и дори да се появи някой другите го разубеждават.
Ми малко са ентусиастите , щото човека си купил с последните парички един таралясник на 12-15 години, и мисли че кара совалка,слага сини крушки, облекла на седалките, и всякакви шукаритетки дето вдигат мощността на "автомобила" с некъде около 100-120 коня , но нейсе, качва се на магистралата нашия човечец, и на видиш ли , човека с ГТИ-то фърчи , пък нашия кошник неще...
Сагата продължава... след като старателно е обмислил вариантите с евентуална нитро система, и монтаж на турбина от некоя стара Алфа ромео, но е решил да не "прецаква" прекрасния мотор на 127 000 километра със сервизни документи купен от горубляне, идва брилянтната идея , да купи сток двигател (целта е да не преправя нищо, че да не скъси животеца на без това окотилия се мотор който ще купи от моргата на околовръстното) и да го монтира в собственото си купе, което вече е твърде фабрикирано за да замени с друг "автомобил".
НО, всичко това остава мечта и празни теми във форума, и размисли, понеже като се върнем в началото , човечеца е дал последните си 7-8000 лева събирани последните 4-5 години с адски мъки, и пазени парички от мама-тате, баба-дядо, и от каде какво може да измъкнем...
Ей за това колега темата с Тунинга в българия спира до сините габарити...
И ей затова мечтата на всеки полуидиот за "тунингован автомобил" се изчерпва с Голф ГТИ или калибра с голямо крило на багажника и пробито гърне...
Много малко хора познават смисъла на думата Тюнинг в българия........
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: От 1.0 към 1.4 16в
... а хора като теб се стремят с такива си изказвания да намалят бройката още повече...
П.П. към автора на темата: Сори колега, че цапам темата, ама сам виждаш как е...
П.П. към автора на темата: Сори колега, че цапам темата, ама сам виждаш как е...
- Blizzarder-VW
- Мнения: 196
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: От 1.0 към 1.4 16в
freestyler911
нищо лично, но съм много против твоето меко казано "тъпо мнение". Като си толкова напред с парите и можеш да хвърляш по 2-3 хиляди лева за истински тунинг части, е прав ти път някой да те спира ????? Кола може да се промени коренно само със "сините габарити и джантите" Всеки тука си прави колата, главно за да радва неговото око, за да се наслаждава че е променил тва и тва със собствения си труд и совствени пари. Остави ги ти тия западни коли дето ги гледаш тунинговани и направени, който имал пари, дал, тва е ! В България сме много зад тях, нормално е да нямаме чак такива коли. Но кво си тръгнал да убиваш желанието на хората ??? И сините габарити са нещо. Всеки който прибягва до оптичен тунинг, а не до силов, го прави, за да хваща окото колата му и да е различен, не разбирам какъв ти е проблема с човека. А ти съдейки от това което написа не си наясно какво е сменил колегата и колко му струва, може пък и да е дал цифра от свободното си време за тая кола и просто да не иска да я сменя а ?
нищо лично, но съм много против твоето меко казано "тъпо мнение". Като си толкова напред с парите и можеш да хвърляш по 2-3 хиляди лева за истински тунинг части, е прав ти път някой да те спира ????? Кола може да се промени коренно само със "сините габарити и джантите" Всеки тука си прави колата, главно за да радва неговото око, за да се наслаждава че е променил тва и тва със собствения си труд и совствени пари. Остави ги ти тия западни коли дето ги гледаш тунинговани и направени, който имал пари, дал, тва е ! В България сме много зад тях, нормално е да нямаме чак такива коли. Но кво си тръгнал да убиваш желанието на хората ??? И сините габарити са нещо. Всеки който прибягва до оптичен тунинг, а не до силов, го прави, за да хваща окото колата му и да е различен, не разбирам какъв ти е проблема с човека. А ти съдейки от това което написа не си наясно какво е сменил колегата и колко му струва, може пък и да е дал цифра от свободното си време за тая кола и просто да не иска да я сменя а ?
- winstrol
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 16:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: От 1.0 към 1.4 16в
freestyler911 написа:doc_j написа:Ето за това тунинг-а в България опира главно до смяна на джанти и сини габарити... Малко са ентусиастите, а и дори да се появи някой другите го разубеждават.
Ми малко са ентусиастите , щото човека си купил с последните парички един таралясник на 12-15 години, и мисли че кара совалка,слага сини крушки, облекла на седалките, и всякакви шукаритетки дето вдигат мощността на "автомобила" с некъде около 100-120 коня , но нейсе, качва се на магистралата нашия човечец, и на видиш ли , човека с ГТИ-то фърчи , пък нашия кошник неще...
Сагата продължава... след като старателно е обмислил вариантите с евентуална нитро система, и монтаж на турбина от некоя стара Алфа ромео, но е решил да не "прецаква" прекрасния мотор на 127 000 километра със сервизни документи купен от горубляне, идва брилянтната идея , да купи сток двигател (целта е да не преправя нищо, че да не скъси животеца на без това окотилия се мотор който ще купи от моргата на околовръстното) и да го монтира в собственото си купе, което вече е твърде фабрикирано за да замени с друг "автомобил".
НО, всичко това остава мечта и празни теми във форума, и размисли, понеже като се върнем в началото , човечеца е дал последните си 7-8000 лева събирани последните 4-5 години с адски мъки, и пазени парички от мама-тате, баба-дядо, и от каде какво може да измъкнем...
Ей за това колега темата с Тунинга в българия спира до сините габарити...
И ей затова мечтата на всеки полуидиот за "тунингован автомобил" се изчерпва с Голф ГТИ или калибра с голямо крило на багажника и пробито гърне...
Много малко хора познават смисъла на думата Тюнинг в българия........
Колега нещо не ми се виждаш много в час чесно казано
Имали смисъл да се обиждаме ? ,затова ли е тоя форум ? Няма кво да коментирам друго относно твойто ИЗКАЗВАНЕ !- Dido_Petrov
- Мнения: 400
- Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
- Автомобил: Polo 6N
- Двигател: 1.8 20VT
- Местоположение: Стара Загора
Re: От 1.0 към 1.4 16в
аз за това не се обаждам обикновено но сега не можах да се стърпя. Колега прави каквото и както намериш за добре и подкрепям идеята ти.
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: От 1.0 към 1.4 16в
.... за мен тая тема се изчерпа отдавна.... колегата вече написа че като пристъпи към конкретни действия ще пише...
до тогава всякакви други дразги са излишни!
... няколко колеги около мен които ме познават, знаят с какво съм се захванал, умишлено не споделям(във форума), но това че не се пускат теми незначи че нищо не се прави!
до тогава всякакви други дразги са излишни!

... няколко колеги около мен които ме познават, знаят с какво съм се захванал, умишлено не споделям(във форума), но това че не се пускат теми незначи че нищо не се прави!
- winstrol
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 16:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: От 1.0 към 1.4 16в
Volkov написа:.... за мен тая тема се изчерпа отдавна.... колегата вече написа че като пристъпи към конкретни действия ще пише...
до тогава всякакви други дразги са излишни!
... няколко колеги около мен които ме познават, знаят с какво съм се захванал, умишлено не споделям(във форума), но това че не се пускат теми незначи че нищо не се прави!
Колега сигурно не споделяш точно заради това ,което става......Успех в начинанието ти

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта
