и щом гарнитурата е по дебела,щом мощността е падна, значи самата горивна камера е по голяма, оттам следва че компресията е по малка , оттам мисля удължаваш животеца на двг-то
А според мен за да е оптимален режима на работа, ако си шлайфал с 1 десета , слагаш гарнитура с 1 десета по дебела от оригиналната, за да се стремиш към заводските настройки.Въпреки че това е относително понеже гарнитурата се посмачква.
А я кажете мажете си гарнитурата с нещо като я слагате, преди мажехме с графитна грес на москвето , ама тва не е москве .... чувал съм и за блажна боя .... херметик и такива бабини деветини
Трябва ли да се шлайфа главата?
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Трябва ли да се шлайфа главата?
Правилно си разбрал мисълта ми и се радвам че и изводът ти е същият. Относно мазането, ако съдя по гарнитурата на картера се маже с бял силикон фабрично./вероянто е специален?/
Re: Трябва ли да се шлайфа главата?
С нищо не я мазаха гарнитурата.И като махаха старата нямаше следи от силикони и разни лепила.И аз мисля че трябва да се мажи с нещо но няма течове.Това което разбрах е че за да се свали или сложи ремъка се маха дясна предна гума
.Германеца е хитър.А относно металната гарнитура всички по нови модели излизат с такива.Имат много по дълъг живот.Главно това им е целта.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Трябва ли да се шлайфа главата?
Май се мажат само гумените, а металните не, а за мене е късно да минавам от гумена на метална, че прецаква такива алуминийчета като моя.... 
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Трябва ли да се шлайфа главата?
моята май също е метална, щото е доста тънка, по точно това което стърчи от нея , и все пак си мисля е е хубаво да се понамаже с нещо , поне с герс, че да си прилепне хубаво и да се напои , ама то като е метална какво да и се напоява, сякаш като е намазана ще е по добре уплътнена , аз така мисля , но пък трябва и да е нещо което лесно се сваля при евентуален ремонт, а блажната боя едва ли ще се свали лесно ...
Има и още един тънък момент, вие за изцяло метална гарнитура ли говорите или за такава с обков, аз тия гарнитури които съм виждал всички са с обков на цилиндрите ама на отворите за антифриза има и вариант да е без обков. Има ли такива клингеритови гарнитури без обков и ако има , защо не изгарят бързо ?
Има и още един тънък момент, вие за изцяло метална гарнитура ли говорите или за такава с обков, аз тия гарнитури които съм виждал всички са с обков на цилиндрите ама на отворите за антифриза има и вариант да е без обков. Има ли такива клингеритови гарнитури без обков и ако има , защо не изгарят бързо ?
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Трябва ли да се шлайфа главата?
Аз говоря за изцяло метална гарнитура - и макар че не съм я слагал аз, по некадърността й личеше че е слагана тук, щото стъчеше 3-4 мм. извън главата, а и ми бяха скъсани двете крайни колекторни шпилки. А бе ... приказка и кадърност.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта