Позицията на дросел клапата най - основно, ако може да се каже така, зависи от показанията на Ламбдата /след70гр/, темп. датчика, датчика за движение и МАР сензора. Компа обобщава данните и задава позицията. Марелито е малко по - мудно, както писа колегата Анбух и ако ти е ленива Ламбдата, сигналът/времето на реакция се забавя, компа се шашка и гаси колата. Колегата Смаш /също с АЕЕ/ имаше игра на оборотите, смени клапа, но се оказа че е от Ламбдата. Това с чистенето е въпрос на чистота за мене, щото сме правили опити - без да чистиш откачаш масата на клапата и я държиш при запален двг. /проблемът също изчезва за известно време/
ПП С две думи като ти писне от външни адаптации /с почиствания на клапата, за което също вземат пари, като че ли оре тая клапа/, смени темп. датчика, щото е най - евтин в системата и би трябвало да получиш по - дълготраен ефект/ Но само при условие че Ламбдата си я проверил и не е ленива. Успех!