maslinkov написа:Значи и моят съвет е същият като на колегата Вили98 - карай докато можеш, не се занимавай с глупости, доливай си масло до 400-500гр/1000км /нормално е/, следи за тропане на повдигачи, зумер, лампа /явяват се точно в тази последователност/ и като му дойде времето слагай АЕЕ 1,6 - бягай от този прокълнат от Бога двг. Влез ми в писанията/мненията и ще разбереш защо и какво съм изпатил, докато стигна до това заключение. А и да не забравя - ако си с метална гарнитура в момента - подмени я с гумена, докато не ти е прецакала двг. и маслените магистрали по - бързо от нормалното. Пък и ще използваш случая да си профилактираш овреме главата /гумички, клапани. Повдигачите ти едва ли са за смяна/ Тая гимнастика не може да ти седне повече от 200лв с труда, а и ще разбереш дали масло разхода ти е от нея, а не като при мене по обратния ред, че е много по - скъп. Тоя двг. ти дава икономии от гориво, които изхарчваш после да го кърпиш, ако решиш така - голям бирник е. Аз, ако прецакам и тоя блок слагам АЕЕ и ако имам пари - чисто нов за 4350лв. /колкото колата, но с нея не искам да се разделям/ Успех!
Колега малко съв в ОФФ ама откаде се поръчва чисто нов ДВГ за 4350 лв !?

