Polo 6N изгуби +12 в за бенз.помпа решено

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
mospec
Мнения: 133
Регистриран на: Пет 23 фев 2007 11:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Polo 6N изгуби +12 в за бенз.помпа решено

Мнениеот mospec » Пон 18 май 2009 9:12


По закона на гадоста ми се случи в Скопие на връщане отзм докато разбера какво и е 2 часа на жега та седях рових релета бушони всичко здраво накрая пуснах една жица за 12в и запали като се прибрах пуснах си диагностика да вида за грешки

има няколко 00525 00537 00561

00771 01176 поначало се движи на метан колата

някои грешки може тя да ги прави имате ли идея каде се гуми тока

Последна промяна от mospec на Пет 05 юни 2009 21:28, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
koby
DarkSidE of The WorlD
Мнения: 1054
Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: елин пелин
Контакти:

Re: Polo 6N изгуби +12 в за бенз.помпа

Мнениеот koby » Пон 18 май 2009 9:17


провери клемореда


Потребителски аватар
mospec
Мнения: 133
Регистриран на: Пет 23 фев 2007 11:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo 6N изгуби +12 в за бенз.помпа

Мнениеот mospec » Пон 18 май 2009 9:24


на кое точно му викаш клеморед всички букси и наставки ги разкачих и закачих по едимпат тези които се стига до тех с просто око

ще го погледна там не сам се сетил

Последна промяна от mospec на Пон 18 май 2009 9:34, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
koby
DarkSidE of The WorlD
Мнения: 1054
Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: елин пелин
Контакти:

Re: Polo 6N изгуби +12 в за бенз.помпа

Мнениеот koby » Пон 18 май 2009 9:29


това е буксата с кабелите на контактния ключ


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Polo 6N изгуби +12 в за бенз.помпа

Мнениеот Anbuch » Чет 21 май 2009 13:30


Предполагам метановата ти уредба е инжекциона (метанов инжекцион),при него бензиновата помпа може да се направи да се пуска и спира както се настрои от компютъра на метановия инжекцион.Може проблема да е в него
Ако си с обикновена метанова уредба,също може да и е сложено реле което да спира помпата когато работи на метан колата. При повреда на това реле.......


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: Polo 6N изгуби +12 в за бенз.помпа

Мнениеот groznika » Чет 21 май 2009 15:14


Имобилайзер?


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Polo 6N изгуби +12 в за бенз.помпа

Мнениеот Marto_Polo » Чет 21 май 2009 15:29


Мисля, че ако е имобилайзер дори да пусне 12В на помпата няма да запали.


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: Polo 6N изгуби +12 в за бенз.помпа

Мнениеот groznika » Чет 21 май 2009 19:30


Marto_Polo написа:Мисля, че ако е имобилайзер дори да пусне 12В на помпата няма да запали.


И защо да не запали? Нали имобилайзерите основно се базират точно на този принцип (прекъсване на дадена верига). Изключваме разбира се по-новите автомобили и по-високият клас алармени системи.


Потребителски аватар
mospec
Мнения: 133
Регистриран на: Пет 23 фев 2007 11:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo 6N изгуби +12 в за бенз.помпа

Мнениеот mospec » Пет 22 май 2009 8:23


Метанова пълна инжекция Bardolini скенирах е на Vag-com

има грешки в имобито http://media.snimka.bg/3081/012416800-big.jpg ключа ли прави номера или алармата метановата ли като му подадох оделно ток на помпата запали и без проблем мина на метан


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Polo 6N изгуби +12 в за бенз.помпа

Мнениеот Marto_Polo » Пет 22 май 2009 8:44


groznika написа:
Marto_Polo написа:Мисля, че ако е имобилайзер дори да пусне 12В на помпата няма да запали.


И защо да не запали? Нали имобилайзерите основно се базират точно на този принцип (прекъсване на дадена верига). Изключваме разбира се по-новите автомобили и по-високият клас алармени системи.


Ами специално за полото имобилайзера спира още в ЕКУ-то.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Polo 6N изгуби +12 в за бенз.помпа

Мнениеот Anbuch » Пет 22 май 2009 11:12


Marto_Polo написа:Ами специално за полото имобилайзера спира още в ЕКУ-то.


То на всички е така,но ако му е слагана аларма така наречена : "аларма с имобилайзер" е възможножно той да прекъсва бензиновата помпа.

п.п. Малко вероятно като се има в предвид ,че колата е на метан


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Polo 6N изгуби +12 в за бенз.помпа

Мнениеот Marto_Polo » Пет 22 май 2009 13:50


Anbuch написа:
Marto_Polo написа:Ами специално за полото имобилайзера спира още в ЕКУ-то.


То на всички е така,но ако му е слагана аларма така наречена : "аларма с имобилайзер" е възможножно той да прекъсва бензиновата помпа.

п.п. Малко вероятно като се има в предвид ,че колата е на метан



Мда, аз имах предвид фабричния имобилайзер, но не уточних :)


Потребителски аватар
mospec
Мнения: 133
Регистриран на: Пет 23 фев 2007 11:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo 6N изгуби +12 в за бенз.помпа решено

Мнениеот mospec » Пет 05 юни 2009 21:27


Оказа се че алармаджията не е ползвал поялник и бяха нагорели кабелите които прекъсва бензиновата помпа този човек само с завъртане на кабелите и изолиране сичко ми е с такива снадки бел ден да не види


tweety88
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 18 ное 2008 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo 6N изгуби +12 в за бенз.помпа решено

Мнениеот tweety88 » Съб 27 юни 2009 12:55


На скоро имах такъв проблем- изгуби ми се +12В на бензиновата помп на ПОЛО 3 6N 1.4. Пуснах един директен кабел и тя си запали и се прибрах. На следващият ден я закарах на сервиз и се оказа че релето което управлява помпата е заминало. Смениха го и сичко е точно. Взеха ми 30 лв. но до колкото знам само релето струва около 20 лв така че е нормално.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта