По закона на гадоста ми се случи в Скопие на връщане отзм докато разбера какво и е 2 часа на жега та седях рових релета бушони всичко здраво накрая пуснах една жица за 12в и запали като се прибрах пуснах си диагностика да вида за грешки
има няколко 00525 00537 00561
00771 01176 поначало се движи на метан колата
някои грешки може тя да ги прави имате ли идея каде се гуми тока
Polo 6N изгуби +12 в за бенз.помпа решено
Polo 6N изгуби +12 в за бенз.помпа решено
Последна промяна от mospec на Пет 05 юни 2009 21:28, променено общо 1 път.
- koby
- DarkSidE of The WorlD
- Мнения: 1054
- Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: елин пелин
- Контакти:
Re: Polo 6N изгуби +12 в за бенз.помпа
провери клемореда
Re: Polo 6N изгуби +12 в за бенз.помпа
на кое точно му викаш клеморед всички букси и наставки ги разкачих и закачих по едимпат тези които се стига до тех с просто око
ще го погледна там не сам се сетил
ще го погледна там не сам се сетил
Последна промяна от mospec на Пон 18 май 2009 9:34, променено общо 1 път.
- koby
- DarkSidE of The WorlD
- Мнения: 1054
- Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: елин пелин
- Контакти:
Re: Polo 6N изгуби +12 в за бенз.помпа
това е буксата с кабелите на контактния ключ
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Polo 6N изгуби +12 в за бенз.помпа
Предполагам метановата ти уредба е инжекциона (метанов инжекцион),при него бензиновата помпа може да се направи да се пуска и спира както се настрои от компютъра на метановия инжекцион.Може проблема да е в него
Ако си с обикновена метанова уредба,също може да и е сложено реле което да спира помпата когато работи на метан колата. При повреда на това реле.......
Ако си с обикновена метанова уредба,също може да и е сложено реле което да спира помпата когато работи на метан колата. При повреда на това реле.......
- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Polo 6N изгуби +12 в за бенз.помпа
Имобилайзер?
-
Marto_Polo
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Polo 6N изгуби +12 в за бенз.помпа
Мисля, че ако е имобилайзер дори да пусне 12В на помпата няма да запали.
- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Polo 6N изгуби +12 в за бенз.помпа
Marto_Polo написа:Мисля, че ако е имобилайзер дори да пусне 12В на помпата няма да запали.
И защо да не запали? Нали имобилайзерите основно се базират точно на този принцип (прекъсване на дадена верига). Изключваме разбира се по-новите автомобили и по-високият клас алармени системи.
Re: Polo 6N изгуби +12 в за бенз.помпа
Метанова пълна инжекция Bardolini скенирах е на Vag-com
има грешки в имобито http://media.snimka.bg/3081/012416800-big.jpg ключа ли прави номера или алармата метановата ли като му подадох оделно ток на помпата запали и без проблем мина на метан
има грешки в имобито http://media.snimka.bg/3081/012416800-big.jpg ключа ли прави номера или алармата метановата ли като му подадох оделно ток на помпата запали и без проблем мина на метан
-
Marto_Polo
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Polo 6N изгуби +12 в за бенз.помпа
groznika написа:Marto_Polo написа:Мисля, че ако е имобилайзер дори да пусне 12В на помпата няма да запали.
И защо да не запали? Нали имобилайзерите основно се базират точно на този принцип (прекъсване на дадена верига). Изключваме разбира се по-новите автомобили и по-високият клас алармени системи.
Ами специално за полото имобилайзера спира още в ЕКУ-то.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Polo 6N изгуби +12 в за бенз.помпа
Marto_Polo написа:Ами специално за полото имобилайзера спира още в ЕКУ-то.
То на всички е така,но ако му е слагана аларма така наречена : "аларма с имобилайзер" е възможножно той да прекъсва бензиновата помпа.
п.п. Малко вероятно като се има в предвид ,че колата е на метан
-
Marto_Polo
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Polo 6N изгуби +12 в за бенз.помпа
Anbuch написа:Marto_Polo написа:Ами специално за полото имобилайзера спира още в ЕКУ-то.
То на всички е така,но ако му е слагана аларма така наречена : "аларма с имобилайзер" е възможножно той да прекъсва бензиновата помпа.
п.п. Малко вероятно като се има в предвид ,че колата е на метан
Мда, аз имах предвид фабричния имобилайзер, но не уточних
Re: Polo 6N изгуби +12 в за бенз.помпа решено
Оказа се че алармаджията не е ползвал поялник и бяха нагорели кабелите които прекъсва бензиновата помпа този човек само с завъртане на кабелите и изолиране сичко ми е с такива снадки бел ден да не види
Re: Polo 6N изгуби +12 в за бенз.помпа решено
На скоро имах такъв проблем- изгуби ми се +12В на бензиновата помп на ПОЛО 3 6N 1.4. Пуснах един директен кабел и тя си запали и се прибрах. На следващият ден я закарах на сервиз и се оказа че релето което управлява помпата е заминало. Смениха го и сичко е точно. Взеха ми 30 лв. но до колкото знам само релето струва около 20 лв така че е нормално.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта
