теч на масло след "основен ремонт"!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
mirro_21
Мнения: 217
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

теч на масло след "основен ремонт"!

Мнениеот mirro_21 » Чет 25 юни 2009 15:07


значи на кратко историята е такава-гълташе ми антифрис през гарнитурата+запушени колектори и в следствие загуба на мощтност.та главата е изпилена,сменени са 2 водача и 1 клапан,гарнитурата на двг и на инж. също,масло.кат гледам щеката няма почти никаква разлика за 4000 км,но си сълзи(от страната на ангранажния капак).преди бях с 15-ка,сега с 10-ка масло,това е единствената разлика.от какво може да е според вас,колеги?поло 96 170 000км.АЕЕ 1.6 П.ИНЖ.




Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: теч на масло след "основен ремонт"!

Мнениеот maslinkov » Чет 25 юни 2009 15:25


Там имаш семеринг, който е следвало да смените, преди да поставите главата. :D


mirro_21
Мнения: 217
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: теч на масло след "основен ремонт"!

Мнениеот mirro_21 » Пон 29 юни 2009 14:29


е ако "маистора" не е сменил семеринга,това фатално ли е?а нскоро забелязах,че и от гарнитурата започна да сълзи,ма мн леко,а си личи че е нова и е сменяна?


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: теч на масло след "основен ремонт"!

Мнениеот freestyler911 » Пон 29 юни 2009 16:54


провери за донатягане на шпилките на главата, използвай търсачката, имаше писано , дали се донатягат и колко. Това ми дойде наум. Съмнявам се точно гарнитурата на главата да трябва да се закисне че да не сълзи...


Потребителски аватар
ONYX
Мнения: 137
Регистриран на: Чет 17 май 2007 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: теч на масло след "основен ремонт"!

Мнениеот ONYX » Пон 29 юни 2009 22:33


На мен ми сменяха гарнитурата скоро.Болтовете на главата се натягаха под определени градуси всеки различно.След 800-1000 км максимум се натягат пак по втората схема описана на упътването на самата гарнитура.Ако много ти сълзи от капака може да са ти обърнали гумената гарнитура.Изглежда еднаква и уж както я сложиш пасва но не е.


mirro_21
Мнения: 217
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: теч на масло след "основен ремонт"!

Мнениеот mirro_21 » Вто 30 юни 2009 13:12


е не сълзи кои знае колко много,не показва разлика на щеката,но си сълзи деба.наи добре е да отида и да го питам за тези процедури(за семеринга и болтовете),но чак след седмица ще имам некви парички,ако трябда да се отваря пак...масло,филтри,гарнитури,труд...не ми се мисли!
благодаря за отговорите колеги!!!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта