Здравейте,
Значи преди 2 дни получих едно поло, което ще карам известен период от време. Преди седмица то излезна от сервиз(беше на брат ми), където му казаха, че колата е супер и няма проблем. Оказа се, че термостата е паднал някъде и колата си караше без него. Това го оправих, след като след 30 км можех да пипам двигателя с гола ръка.... Супер, само че има и още някой проблем - колата губи обороти и гасне самосиндикално. Имам предвид, че при спиране на светофар или нещо подобно трябва да припомпваш газта, за да може да не угасне. Много неприятно! Също така при смяна на скоростите, когато е на по-ниски обороти също гасне между предавките и трябва да я палаш със съединителя. Също толкова непирятно. Погледнах, че въздушния филтър е фиктивна величина там, имайки се предвид, че е умрял мнооого отдавна. Прочетох, че хора с този проблем са се оправили като са почистили дроселовата клапа и аз ще направя същото утре. Имам и друг проблем - парното духа топло само на краката и стъклото. От други места не. Предполагам, че това ще е нещо дребно, което трябва да се настрои, но като не знам кое не ми се разглобява табло само, за да проверя. Та ще съм много радостен ако може да ми помогнете в тези ми проблеми.
Благодаря Ви предварително.
Някой и друг проблем с поло '91
- grinddisko
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 30 ное 2008 2:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив/Варна
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
сега , първо кажи с какъв двигател си 1.1 , 1.3 , карбуратор , моно , пълна инжекция, а това за оборотите...газова уредба имаш ли? трябва да се проверят: датчик на хол, свещи , кабели , бобина, капачка и палец на делкото, температурен датчик
а колкото до духалките на парното-те така са направени-нищо им няма, духа топло само на стъклото и краката
а колкото до духалките на парното-те така са направени-нищо им няма, духа топло само на стъклото и краката
- bbboiko2004
- Мнения: 4321
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
- grinddisko
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 30 ное 2008 2:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив/Варна
здравейте,
Значи колата е 91ва и е с двигател 1.05л. не съм напълно сигурен, но си мисля, че е с карбуратор. На бензин си е и не е била слагана газ никога, до колкото знам. Значи вчера успях без особени проблеми да стигна от Пловдив до Варна с колицата. Проблема обаче започна тази сутрин. Тотално отказване да седи запалена. А ако остане това ще е примерно на 300-400 оборота и двигателя се мъчи много. Почистих клапата на дросела, но забелязах друго нещо, че тя изобщо не се помръдва. Седи отворане нон стоп. Видях в някоя друга тема, че пише че са я навивали от някаква макара, но при мен изглежда, че е като капсолован механизма. Най-забавното е, че в момента съм и супер зле с парите, та ако може да ми кажете някакви съвети да погледна нещо сам или ако не поне някой добър сервиз, където си разбират от работата във варна. Благодаря Ви предварително момчета
Значи колата е 91ва и е с двигател 1.05л. не съм напълно сигурен, но си мисля, че е с карбуратор. На бензин си е и не е била слагана газ никога, до колкото знам. Значи вчера успях без особени проблеми да стигна от Пловдив до Варна с колицата. Проблема обаче започна тази сутрин. Тотално отказване да седи запалена. А ако остане това ще е примерно на 300-400 оборота и двигателя се мъчи много. Почистих клапата на дросела, но забелязах друго нещо, че тя изобщо не се помръдва. Седи отворане нон стоп. Видях в някоя друга тема, че пише че са я навивали от някаква макара, но при мен изглежда, че е като капсолован механизма. Най-забавното е, че в момента съм и супер зле с парите, та ако може да ми кажете някакви съвети да погледна нещо сам или ако не поне някой добър сервиз, където си разбират от работата във варна. Благодаря Ви предварително момчета
- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Това с гасненето е голяма мистерия. Имах подобен проблем и нищо не помагаше докато не смених свещите
Други пък след почистване на дросел се оправят. Трети са направо за нова клапа, на четвърти им играят номера датчиците, а има случаи и на вода в горивото...
Като цяло това е беля с много възможни причинители. Потърси компетентно мнение в сервиз за диагностика.
За парното мога само да ти кажа да не си го слагаш на сърцето
Този автомобил има топло духане само на краката и на стъклото. Големите правоъгълни духалки винаги си веят студено. Фабрично е и ще трябва да се примириш
Други пък след почистване на дросел се оправят. Трети са направо за нова клапа, на четвърти им играят номера датчиците, а има случаи и на вода в горивото...
Като цяло това е беля с много възможни причинители. Потърси компетентно мнение в сервиз за диагностика.
За парното мога само да ти кажа да не си го слагаш на сърцето
Този автомобил има топло духане само на краката и на стъклото. Големите правоъгълни духалки винаги си веят студено. Фабрично е и ще трябва да се примириш
- grinddisko
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 30 ное 2008 2:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив/Варна
- grinddisko
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 30 ное 2008 2:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив/Варна
grinddisko написа:....И като гледам форума доста често срещан. От това което прочетох обаче изгледа...
Едно съветче- в повечето случаи,това което четеш за проблеми с Поло...теб не те касае
Твойто е карбурация-няма датчици,комп,МПХ и темподобни скъпоструващи нововъведения
Ако не пали колата ти-или няма бенз,или няма ток
Дросели,мросели-не бараш...само караш и се кефиш....
Ти си щастливец
grinddisko написа:
Имам и друг проблем - парното духа топло само на краката и стъклото. От други места не.
ключа има три позиции-стъкло,под и "лице"
няма как да направиш нещо различно....
Както Вили98 писа-има нещо сбъркано в тея коли...
(като завъртиш ключа в третата позиция-мооооже и да усетиш лек топъл повей от страничните духалки...)
- M_POLO
- Мнения: 495
- Регистриран на: Сря 23 юли 2008 21:14
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBAB
- Местоположение: София
Re: Някой и друг проблем с поло '91
аз имам подобен проблем но при мен са температурни датчеци сутрин ми прекъсва леко докато загрее след 70 С работи перфектно
- bbboiko2004
- Мнения: 4321
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Някой и друг проблем с поло '91
ама вие не четете ли тои каза че след реглаж на карба се е оправил
, М_POLO ти с какъв двигател си ?
, М_POLO ти с какъв двигател си ?- M_POLO
- Мнения: 495
- Регистриран на: Сря 23 юли 2008 21:14
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBAB
- Местоположение: София
Re: Някой и друг проблем с поло '91
bbboiko2004 написа:ама вие не четете ли тои каза че след реглаж на карба се е оправил, М_POLO ти с какъв двигател си ?
1.043 mono
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта
