Здр,
Знам такива сравнения във форума водят към едната марка,ама все пак искам някакво мнение;
Отдавна търся възможно най-икономичната кола за транспорт и то до товар мах 50кг.казано няколко торби;
Спрял съм се на няколко автомобила които са с понижен разход на гориво;
VW LUpo 1997-2004g.{1.2TDI 1.4TDI 1.7SDI}
VW Polo 2002-2005g.{1.4TDI}
PEOGEOT 206 2002-2005g. {1.4HDI}
SEAT AROSA 2002-2004g {1.4TDI}
Citroen C2 {1.4HDI}
Citroen C3 {1.4HDI}
RENO Clio 2002-2005g. {1.5DCI 82p.s.}
Ford Fiesta 2002-2005 {1.4TDCI}
Ford Fusion 2003-2006 {1.4TDCI}
Toyota YAris 2000-2003g {1.4D4D}
Транспорта ми е извънградско, сериозна пресечена местност изкачвания спускания в рамките на 150км пробег.
Много се колебая кой от тези автомобили ще е най-подходящ;
В момента
разкарвам с голф 3 вр6 само удоволствие от тяга, но не и икономичност;
В момента имам две коли на разположение от тези изброените на добра цена,но се чудя това ли ще е най-подходящото;
VW polo 1.4TDI 75p.s 2003г. 5вр. в лош външен вид като за всеки нов внос;
Ford Fusion 1.4TDCI 2003g.70k.s. също лош вид
двете коли са доста различни като габарити;
цена за поло 4500лв.
цена фусион 4500лв.
Понеже постоянно гледам разходи в нета а те са за тези коли следните:
поло 3.9-4.8-5.5лтр./100 маса-1035кг.
фусион 3.9-4.4-5.2 лтр./100 маса-1105кг.
Отдавна си търся лупо 1.2ТДИ 3л на цена но не излиза такова;
А пак смятам да не инвестирам много пари за такава кола;
Държа автомобила да не е много трошлив както по мотор така и по ходова част.
Благодаря;
VW polo или
- galin_krastev
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 10 авг 2008 20:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- eradev
- Мнения: 257
- Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:43
- Автомобил: HR-V
- Двигател: D16W1
- Местоположение: Бургас
Re: VW polo или
от изброените препоръчвам Тойота, уникално икономична и много удобна количка. Най-добрия дизел е на малките жълти хора
.
.- mitko66
- Мнения: 429
- Регистриран на: Пет 18 юни 2004 15:25
- Автомобил: MK8 eTSI DSG
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW polo или
Яриса за мен е тесен, малък багажник и леко грозноват (субективно мнение).
Ако бях в твоето полоение бих избрал 1.4 ТДИ на ВАГ, независимо дали е в поло, фабия или ибиза.
Имам впечатления от форд фиеста 2005-120 000 км до момента (видях, че харесваш фюжън, който е повдигната фиеста)-въпреки лошия имидж на форд, мнението ми е изцяло положително, ако те интересува ще пиша повече за форда.
Ако бях в твоето полоение бих избрал 1.4 ТДИ на ВАГ, независимо дали е в поло, фабия или ибиза.
Имам впечатления от форд фиеста 2005-120 000 км до момента (видях, че харесваш фюжън, който е повдигната фиеста)-въпреки лошия имидж на форд, мнението ми е изцяло положително, ако те интересува ще пиша повече за форда.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: VW polo или
Lupo 1.7SDI 

- tisho_tch
- Мнения: 879
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *
Re: VW polo или
Транспорта ми е извънградско, сериозна пресечена местност изкачвания спускания в рамките на 150км пробег.
Ами според мен изборът не трябва да е от тези които си изброил, лично мнение!
Ами според мен изборът не трябва да е от тези които си изброил, лично мнение!
- galin_krastev
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 10 авг 2008 20:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
Re: VW polo или
Колега дайте малко повече инфо за форда;
Този модел не е лош според мен ако има нещо специфично;
Този фусион ми е цял ден пре очите;
Ако искате ми пишете на маил galin_krastev1@abv.bg
tenks
Този модел не е лош според мен ако има нещо специфично;
Този фусион ми е цял ден пре очите;
Ако искате ми пишете на маил galin_krastev1@abv.bg
tenks
- mitko66
- Мнения: 429
- Регистриран на: Пет 18 юни 2004 15:25
- Автомобил: MK8 eTSI DSG
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW polo или
Давам направо тук.
Фиестата която шофирам е служебна,но се грижа за нея като лична, направил съм и 120 000 от 2005 досега.
Впечатленията ми са следните:
+ безпроблемно окачване, трансмисия, двигател, ел. инсталации
+ много добро поведение на пътя, директно управление, много стабилна в завои.
+ ниски експлоатационни разходи:
Моделът който шофирам е бензинов 1.3 70 кс, обслужване на 20 000 км -около 200 лв в Мото пфое.
+ приличен багажник
+ красива на външен вид (субективно погледнато)
- ниско качество на пластмасите в интериора (подобрено при фейслифта 2006), което е леко дразнещо но не е фатално.
-слаба еластичност на мотора в моя случай, пробвал съм и дизела 1.4 тдси и останах приятно изненадан-двигателя е съвместна разработка с ПСА, и комбинира нисък разход и приятна динамика.
- забележки към обслужването във фирмения сервиз, но май навсякъде е така...
-често горят крушки, не знам дали само при мен е така?
На практика освен редовна смяна на консумативи единствения недостатък на колата са чупещи се пластмасови дръжки-веднъж на механизма за сваляне на задната седалка и два пъти на механизма за сгъване на предните седалки, просто са пластмасови и при продължителна употреба се износва зъбчето, по спомени първия път мина гарнционно и след това около 40-50 лева. Сменен и тампон на скоростна кутия - скърцаше - 150 лв.
И това е всичко за 4 г и 120 хил.км, за мен колата е солидна въпреки негативния имидж на производителя. Чел съм и доста тестове за модела и навсякъде отзивите са много добри, аз лично бих си купил такава и за лична...
Ако имаш още въпроси, не се колабай да пишеш, ако искаш мога да ти уредя и пробно кръгче
Фиестата която шофирам е служебна,но се грижа за нея като лична, направил съм и 120 000 от 2005 досега.
Впечатленията ми са следните:
+ безпроблемно окачване, трансмисия, двигател, ел. инсталации
+ много добро поведение на пътя, директно управление, много стабилна в завои.
+ ниски експлоатационни разходи:
Моделът който шофирам е бензинов 1.3 70 кс, обслужване на 20 000 км -около 200 лв в Мото пфое.
+ приличен багажник
+ красива на външен вид (субективно погледнато)
- ниско качество на пластмасите в интериора (подобрено при фейслифта 2006), което е леко дразнещо но не е фатално.
-слаба еластичност на мотора в моя случай, пробвал съм и дизела 1.4 тдси и останах приятно изненадан-двигателя е съвместна разработка с ПСА, и комбинира нисък разход и приятна динамика.
- забележки към обслужването във фирмения сервиз, но май навсякъде е така...
-често горят крушки, не знам дали само при мен е така?
На практика освен редовна смяна на консумативи единствения недостатък на колата са чупещи се пластмасови дръжки-веднъж на механизма за сваляне на задната седалка и два пъти на механизма за сгъване на предните седалки, просто са пластмасови и при продължителна употреба се износва зъбчето, по спомени първия път мина гарнционно и след това около 40-50 лева. Сменен и тампон на скоростна кутия - скърцаше - 150 лв.
И това е всичко за 4 г и 120 хил.км, за мен колата е солидна въпреки негативния имидж на производителя. Чел съм и доста тестове за модела и навсякъде отзивите са много добри, аз лично бих си купил такава и за лична...
Ако имаш още въпроси, не се колабай да пишеш, ако искаш мога да ти уредя и пробно кръгче
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 48 госта