.В момента на гаснене ми се нулира часовника и временния км.Направи ми впечатление,че като дам на контакт под въздушния филтър се чува странен звук(проверих на полото на един приятел-нямаше такъв звук).Мислех,че е акомулатора ама не е той.Моля ВИ за съвет какво да правя?Polo-проблем със запалването.
-
atliman1978
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 13:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Polo-проблем със запалването.
Здравеите.Имам Поло-97г;с двигател 1000куб-37kw(мисля,че е AER).От 2 дни ми прави номера при запалване:като тръгна да паля-стартера завърта и точно преди да запали изгасва
.В момента на гаснене ми се нулира часовника и временния км.Направи ми впечатление,че като дам на контакт под въздушния филтър се чува странен звук(проверих на полото на един приятел-нямаше такъв звук).Мислех,че е акомулатора ама не е той.Моля ВИ за съвет какво да правя?
.В момента на гаснене ми се нулира часовника и временния км.Направи ми впечатление,че като дам на контакт под въздушния филтър се чува странен звук(проверих на полото на един приятел-нямаше такъв звук).Мислех,че е акомулатора ама не е той.Моля ВИ за съвет какво да правя?- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Polo-проблем със запалването.
Когато напрежението (12-сетте волта образно казано)е ниско ,първото нещо което излиза от строя е точно зануляването на километража. Откъде си сигурен ,че не е акумулатора,провери си регулатора на напрежението.
viewtopic.php?f=7&t=108772&hilit=%D1%87%D0%B5%D1%82%D0%BA%D0%B8//url
Някой да ти мери напрежението на клеймите на акумулатора докато се опитваш да запалиш.Виж на местата дето масата е свързана с минуса на акумулатора да нямаш окисляване.
viewtopic.php?f=7&t=108772&hilit=%D1%87%D0%B5%D1%82%D0%BA%D0%B8//url
Някой да ти мери напрежението на клеймите на акумулатора докато се опитваш да запалиш.Виж на местата дето масата е свързана с минуса на акумулатора да нямаш окисляване.
-
atliman1978
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 13:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Polo-проблем със запалването.
Колега,зареждането съм го проверил и е ОК.Пробвах и с нов акомулатор-не запали.Замерих дали има напрежение към комутатора,а после и към дат.на Хол-имаше.Оказва се че при откачен куплонг на комутатора като се опитвам да запаля км и часовника не се нулират.Понеже под вуздуш. филтър има странен звук като дам на контакт,реших да го сваля.Звукът идва от у-вото с дроселната клапа(не знам как се казва,понеже е пълен инж.)При свален филтър пробвах и запали,но не знам от какво.Ако имате нещо нещо на ум-пишете.Благодаря за съвета.
- 4i4o-dido
- Мнения: 829
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Polo-проблем със запалването.
Обикновенно този номер го прави при ниско напрежение-под 8v.Замери на колко волта ти пада при въртене на стартер-не трябва да е под10.5v.Провери и ''масата''към купето и мотора.
Re: Polo-проблем със запалването.
не ги разбирам много обаче ако вътиш много пада акомулатора
иначе тоя звук виш от каде е и ще е по лесно на колегите да ти помогнат !
-
atliman1978
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 13:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Polo-проблем със запалването.
След като онзи ден си прибрах уж оправената кола от един майстор,реших сам да се заема с проблема.Открих,че минусовия контакт на буксата влизаща в бобината е нагорял.В последствие видях,че минусовия пров.влизащ в буксата е със стопена изолация(др. 2 проводника също бяха с нарушена изолация).Тези дни ще ги сменя и се надявам проблема да се отстрани. 

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта