работа на три цилиндъра- , и 'полото не ще да пали'-решени

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
skywolker
Мнения: 58
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

работа на три цилиндъра- , и 'полото не ще да пали'-решени

Мнениеот skywolker » Пет 21 авг 2009 17:02


Пускам двата проблема във форума , въпеки че ги реших, за опит на други шофьори като мен.
Бях за около седмица на Рила, на връщане обаче, колата определено имаше проблем.В ниските обороти( без да ги променя) определено се мъчеше и нямаше сила.Още веднага щом се прибрах проверих свещите една по една, махайки кабелите, по този начин установих че при първи цилиндър, няма разлика дали съм закачил кабела или не. Проблемът идваше от там, че проверих с мултицет кабела на свеща и даваше, че работи.-НО- Съмнявайки се в кабела, пробно го смених с кабел от автомобил на колега, и така установих , че макар и мултицета да показва че има ток, кабелчето си беше заминало безвъзвратно.
Вторият проблем се случи преди около 2 часа. НА кръговото на Руски паметник, Полина угасна и не пожела да запали.Най-интересното бе, че бензиновата помпа Не работеше.
С колега свалих и тествах с мултицетче, ток до помпата стигаше, а тя не въртеше.Шашнах си се яко, 285 лв за нова. Ама съмненията са голямо нещо. За да сме сигурни, че не е помпата, извадих я от пласмасите в които стои, и директно я вързахме към акумулатора, и о чудо, ТРЪГНА. След щателна проверка се оказа, че ТЪПАНАРИТЕ от сервиза за аларми са си оставили ръцете, когато са прекъснали кабелите на помпата не са ги изолирали ,и са ги навързали със суха спойка ( ама много лоша) Кабелчетата бяха цъфнали, и от купето едвам са давали някакъв слаб контакт който странно сме засекли първият път с мултицета. След като оправих скапаните кабели , колата заработи , а аз спестих 285лв за нова помпа и куп разправии, ако бях влязал в сервиз.
Пиша всичко това , ако на някой му се случи нещо подобно, независимо колко страшно изглежда, първо да се опита, до колкото е възможно , по логика да си помогне, иначе от сервизите и адвокатите,( и застрахователните агенти) нищо добро. Ако бях влязал в сервиз, Кой знае освен попата какво друго щха да ми сменят.
успех на всички.




Daido
Мнения: 52
Регистриран на: Пон 27 окт 2008 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: работа на три цилиндъра- , и 'полото не ще да пали'-решени

Мнениеот Daido » Пет 21 авг 2009 21:50


Мерси колега. Много беше полезен. Дано на никой не му се случват такива неща. Мой приятел имаше подобен проблем беше му изгорял предпазител на бензиновата помпа, и той така не може да запали. Та два дни в сервиз и немогат да открият какво му е.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 48 госта