AEF -6N .-Пали когато иска
-
ilian iliev
- Мнения: 45
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 20:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
AEF -6N .-Пали когато иска
Здравеите колеги.Разгледах доста теми от форума по въпроса и определено ще пробвам повечето от дадените съвети.Та каквъв е проблема.Полото пали когато иска.Най му е трудно първото палене сутрин.Ако завъртя без да подгрявам върти добре, но имам чуството че му трябва време за да докара нафтата.Ако подгрея и то 2 или 3 пъти пали по-бързо, но някак на пресекулки.Стартера върти много бавно и на тласъци.Сякаш стартера изпуска маховика или се заклинва някак.Поне аз така си го представям.И друго, някой път не се включват подгр.свещи.И не се влияе от температурата ,може и цял ден да го карам пак си прави така.Някой път пали веднага ,някой път трябва да му се молиш.Разбрах че трябва да сменя горивния филтър,свещите,някакъв датчик за температурата и ще го направя, но въпроса ми е,ако работата опре до стартер колко би струвал ремонта му, или да си търся друг от авто моргите.Да добавя още нещо,акумолаторът ми е 62 А часа, дали пък той не е слаб.Благодаря предварително.
- eras3r
- Мнения: 763
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 22:13
- Автомобил: Citroen C5 2014г
- Двигател: 2 0hdi 163hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: AEF -6N .-Пали когато иска
Колега...като за начало..си объркал подфорума, този не е за дизолови агрегати.
За трудното палене...и моето поло е AEF и имах същият проблем. Ето ти няколко причини за които аз се сещам.
1. Ако има странен звук (нещо като продължително бръмчене) когато вече палиш това би трябвало да е от бендикса.
2. Ако палиш трудно след 3-4-5 път и както каза не ти подгряват както трябва свещите и отдзад излиза много пушек...смени свещите
3. Вече ако пристриса нещо в двигателят и звукът е страшно...дедазнам как да го обясня..."грозен" значи си за смяна на маховик
4. Акомулаторът ти е доста слабичък за това поло...моят е 74A и 680 стартов и пак му идва слабичък.
5. Може нафтовата помпа да връща нафта когато я угасиш и докато подкачи да се мъчи...това също може да се окаже една от причините.
6. Пиши в раздел "Дизелови агрегати" там ще ти помогнат доста повече според мен
тук при бензинките нямаме много работа
Успех!
За трудното палене...и моето поло е AEF и имах същият проблем. Ето ти няколко причини за които аз се сещам.
1. Ако има странен звук (нещо като продължително бръмчене) когато вече палиш това би трябвало да е от бендикса.
2. Ако палиш трудно след 3-4-5 път и както каза не ти подгряват както трябва свещите и отдзад излиза много пушек...смени свещите
3. Вече ако пристриса нещо в двигателят и звукът е страшно...дедазнам как да го обясня..."грозен" значи си за смяна на маховик
4. Акомулаторът ти е доста слабичък за това поло...моят е 74A и 680 стартов и пак му идва слабичък.
5. Може нафтовата помпа да връща нафта когато я угасиш и докато подкачи да се мъчи...това също може да се окаже една от причините.
6. Пиши в раздел "Дизелови агрегати" там ще ти помогнат доста повече според мен
Успех!

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта