проблем с загряването
проблем с загряването
здравейте колеги колата е поло 92г 1.3гт.Та вчера си сложих термостат защото незнам по каква причина го нямаше и от както го сложих колата не иска да сваля температурата под 90 градуса.възможно ли е да не отваря?Как мога да разбера?ако не е от това от какво друго може да е?Имате ли някакви мнения?Мерси предварително
-
Marto_Polo
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: проблем с загряването
Не разбирам какъв е проблема, ако ти работи термостата температурата трябва да ти е 90 градуса и да не я сваля или качва. Ако не отваря, ще ти я качва над 90 и маркуча към радиатора ще е студен.
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: проблем с загряването
Здрасти колега, сигурен ли си че перката ти се пуска? Би трябвало при 90,95 градуса да охлажда. Единствения начин да ти свали температурата е когато караш извън града, тогава на мен ми пада и до 70 градуса. Във града ми държи 87 до 89 градуса максимум. Значи трябва да видиш дали ту пуска въобще перката колата, и ако я пуска трябва да ти пада температурата малко под 90 градуса. Другия вариант е ако не пуска перката температурният датчик на радиатора да е за смяна. И да ти кажа не вярвай много на таблото какво пише при старите коли 80% не отчитат, за това си провери температурата с мулти цет през казанчето.
Късмет.
Късмет.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с загряването
Колега, падането до 70 градуса говори за неуплътняващ термостат при затворено положение 
Температурата на антифриза в казанчето е различна от температурата на антифриза в главата
90 градуса си е оптималната работна температура на двигателя. Перката мисля се включва някъде на 94-96 и изключва на около 86-88 градуса
Температурата на антифриза в казанчето е различна от температурата на антифриза в главата
90 градуса си е оптималната работна температура на двигателя. Перката мисля се включва някъде на 94-96 и изключва на около 86-88 градуса
- vankatajawa
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 15 май 2009 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гара Елин Пелин
Re: проблем с загряването
Имам същото поло със същия проблем за сега изхвърлих термостата,поне до зимата,а радиатора ми е от дизел най голямия!!!
- Peterman
- Мнения: 520
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
- Местоположение: Русе
Re: проблем с загряването
Моето и то рядко стига 90. 
- vankatajawa
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 15 май 2009 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гара Елин Пелин
Re: проблем с загряването
Провери да нямаш въздух в системата обезвъздуши от свички възможни места и проблема ще ти изчезне поне при мен изчезна така на същото поло !!!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта