Полото не пали и гасне в движение

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
polo 97 1,4
Мнения: 15
Регистриран на: Съб 12 дек 2009 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Полото не пали и гасне в движение

Мнениеот polo 97 1,4 » Съб 12 дек 2009 21:06


Здравейте колеги!
Карам поло 97 година 1,4 75 к.с. Имам следния пробелем: един ден полото ми отказа да запали след бутаме запали или след като постои около 20 мин и после известно време не го прави този пробелм после пак започна. През известно време не пали когато тя си речи, тъй като е газ и бензин си мислех че е от газта и започнах да я оставям само на бензин преди да я загася. От тогава не е правила този номер. Преди няколко дни загасна в движение. Опитах веднага да я запаляуспях но като подадох газ изоб6то не зацебваше и пак изгасна. Пусанх я по наклона но не успях да запаля така се пробвах известн овреме но без успех. После светна лампата за маслото.спрях. Не течеше масло,а преди да трагна го бях проверявала и беше малко под мин, но долях малко. Пак пробвах да запаля и пак светна лампата на мслото но след след секунди докато се псусках по наклона закасна.Таз ипроцедура трая около 20 мин и после запали полотои трагна без проблем. От тогава не ми е правило проблем. От какво може да бъде. Възможно ли е да е от имобилайзера или е нещо друго?




Потребителски аватар
kojuharov
Мнения: 161
Регистриран на: Пон 23 мар 2009 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна, Polo 1.3i 1995

Re: Полото не пали и гасне в движение

Мнениеот kojuharov » Нед 13 дек 2009 20:45


От мобилайзера незнам дали може да е, но според мен имаш някде лоша връзка. Иначе казано някъде по инсталацията имаш лоша връзка. Аз имах същият проблем и се изкривих докато го отстраня. Проблемът ми се дължеше на лоша връзка в стартовият ключ. Намести се и кота запали, без проблем. Като мина през някоя дупка и загасне. Може да е и от компютърът. Това са само предположения. Трябва да се мери по връзките.


Alexandar_yordanov
Мнения: 314
Регистриран на: Вто 24 ное 2009 17:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Полото не пали и гасне в движение

Мнениеот Alexandar_yordanov » Пон 14 дек 2009 1:42


На голфа имах този проблем. Оказа се, че ми тече антифриз. :beer


polo 97 1,4
Мнения: 15
Регистриран на: Съб 12 дек 2009 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: Полото не пали и гасне в движение

Мнениеот polo 97 1,4 » Пон 14 дек 2009 13:49


еми антифриза не ми тече. Преди един месец смених термостат, защото се оказа че не работи. От тогава антифриза не мръднал. Но ощте нещо ме притеснява. Последния път като загасна в движение после лампичката за алрмата светеше за заключена кола а тя беше отключена!И тези проблеми ги прави само на газ. От както карам в града на бензин не е правила. Превключвам на газ само извън градско и тогава загасна в движение!


Потребителски аватар
ivan.karadenizov
Мнения: 123
Регистриран на: Пон 08 дек 2008 9:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Сливен

Re: Полото не пали и гасне в движение

Мнениеот ivan.karadenizov » Пон 14 дек 2009 16:49


Проблема много ми прилича на този:
viewtopic.php?f=7&t=174828
Дори и да не е същия, почти съм сигурен, че е като някое от преположенията в тази тема.


polo 97 1,4
Мнения: 15
Регистриран на: Съб 12 дек 2009 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: Полото не пали и гасне в движение

Мнениеот polo 97 1,4 » Съб 26 дек 2009 20:28


Колеги къде точно е този датчик на хол?


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Полото не пали и гасне в движение

Мнениеот anonimko » Нед 27 дек 2009 8:46


Датчика на хол се намира в делкото вътре под палеца и се захранва от една букса отстрани на делкото с три кабела.


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 829
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Полото не пали и гасне в движение

Мнениеот 4i4o-dido » Нед 27 дек 2009 9:02


Как можеш да си провериш дали е от датчика-откачваш куплунга от делкото.Той е с 3 извода.Първо мериш на двата крайни и трябва да имаш над 10v..След това си постави куплунга обратно.Вземаш обикновен светодиод и му запояваш съпротивление 1ком.Този диод го свързваш между зеления/среден/ извод и кафявия/-/.При изправен датчик като въртиш на стартер диода трябва да премигва.А можеш същото да го провериш и на буксата на бобината .Тя също е 3.Прикачвам един фаил в него е описано подробно-на http://store3.data.bg/anbuch/VW%20polo/ ... ic_rus.pdfпослените 3-4 страници.Kолега, гледам че си от Пловдив,ако искаш пиши на ЛС.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 48 госта