Та днес смених Ламбдата и засега вс. е ОК. Майсторът каза че като съм я окъпал /старата де/ и компа се е шашнал и колата затова е угаснала /такава грешка беше записана/ Сложих й бобина Телефункен/Беру Джърмани /91 год. производство/ купена от колега във форума hp7909, за което му благодаря че е наистина работеща.
Монтираха ми и "новата" клапа и махнахме съпротивлението от термодатчика, дето лъжеше компа, че е студена за да вдига оборотите и същите вече компа ги поддържа около 710-720/мин.,като не се влияят от консуматори. Забележката беше че ако се вкл. всички консуматори динамото няма да може да им насмага /макар че съм с 90А/
Поне нагледно видях кривите на Ламбдата и направих разлика м/у старата и новата, което няма да забравя. Та, колега провери си Лабдата де - затова пиша в твоята тема /с извинения/.
Поздрави и безаварийни на всички във форума.
гасне в движение-решено
-
mirro_21
- Мнения: 217
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: гасне в движение?
незнам,може и да е тя,защото ми се всигна разхода с 1л. и то безпричинно.
смених само малсото и филтрите за сега,но нищо.
намалиха ми заплатата и тоя месец няма да я бъде,
но забелязах друго-сега когато се позатопли времето,го няма това придърпване при потегляне на първа и на задна,няма го и гасненето и замислянето,като подам газ.
и веднага,когато започна да вали се появи пак.(това ме навежда на бобина,ма нито е пробита,нито има изкри на тъмно).
а за придърпването при пускане на ППХ по наклон,го засекох-всеки път става точно на 1800 оборота.
вчера се возих в една 4-ка и помолих приятеля ми да вкл. МФА-то и на моментния разход показа,че точно на 1800 оборота изкл.и се вкл. подаването на горивото.
дали има някаква връзка соред Вас?
смених само малсото и филтрите за сега,но нищо.
намалиха ми заплатата и тоя месец няма да я бъде,
но забелязах друго-сега когато се позатопли времето,го няма това придърпване при потегляне на първа и на задна,няма го и гасненето и замислянето,като подам газ.
и веднага,когато започна да вали се появи пак.(това ме навежда на бобина,ма нито е пробита,нито има изкри на тъмно).
а за придърпването при пускане на ППХ по наклон,го засекох-всеки път става точно на 1800 оборота.
вчера се возих в една 4-ка и помолих приятеля ми да вкл. МФА-то и на моментния разход показа,че точно на 1800 оборота изкл.и се вкл. подаването на горивото.
дали има някаква връзка соред Вас?
Re: гасне в движение?
Имах същите симптоми: понякога гаснеше в движение на свободна. Като включа на скорост запалва без проблем. Понякога, когато е на свободна и на място падат оборотите и гасне (голям проблем в задръстванията). Поради съвсем друга причина смених акумулатора и проблема се реши. Не съм имал никакъв повод да се съмнявам в стария досега. Та може ли стъпковия мотор да се държи неадекватно ако му е ниско напрежението? И възможно ли е по нищо друго да не личи, че акумулатора е започнал да си отива?
-
Vichi
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 09 мар 2010 18:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria Sofia
Re: гасне в движение?
колега и аз имах такъв проблем с моята само дето мойта е карбуратор проблема ми беше в гуфрирания маркуч които излиза от генерацията и влиза във въздушния фитър казаха ми че като се спускам по наклони колата гулта по студен въздух и затова гасне слойих си такъв маркуч и сега нямам никакжи проблеми маркуча струва 3 лв.
-
mirro_21
- Мнения: 217
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: гасне в движение?
да наистина проблема беше,че смучеше въздух.
при мен беше от маркучето за климата.сега няма проблеми.
при мен беше от маркучето за климата.сега няма проблеми.
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: гасне в движение?
Би ли обяснил по-точно за кое маркуче става дума.
-
mirro_21
- Мнения: 217
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: гасне в движение?
утре ще погледна,кое точно беше(за да ти го обясня като хората),ако не ще го снимам.
по спомен маи беше този дето излиза от троиника и отива на към бобината,другите 2,които излизат от дрите страни на троиника отиват към купето и кум възд.филтър.
утре ще ти дам по обстоино обяснение,че с това и кучетата ще ми се смеят!
по спомен маи беше този дето излиза от троиника и отива на към бобината,другите 2,които излизат от дрите страни на троиника отиват към купето и кум възд.филтър.
утре ще ти дам по обстоино обяснение,че с това и кучетата ще ми се смеят!
Re: гасне в движение?
Аз имах този проблем.Оказа се кабела на ламда сондата.Виж да не се е разпарчатосал и да прави късо някъде.Отдолу имаше нещо въртящо и ако кабела е излязъл от скобата туй го бийй яко.
-
mirro_21
- Мнения: 217
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: гасне в движение-решено
Каспър,разбра ли за кое маркуче ти говория или да го снимам?
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: гасне в движение-решено
Направи му една снимка да го видим.
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: гасне в движение-решено
Колегата предполагам има впредвид мъркуча които излиза от мужду маркучите за радиаторчето и отива в клапана или другия маркуч които е свързан със същия клапан намиращ се до бобината.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта