Тампони макферсон
Тампони макферсон
Предстои ми смяна на тампони макферсон на поло3 комби 1999г. Каква марка да търся? Правил ли го е някой в домашни условия? Мерси предварително!
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тампони макферсон
Колега смяната попринцип не е сложна,стига да имаш елементарна техническа грамотност и да не си вързан в ръцете.Необходими са ти скоби за пружините за да можеш да ги свиеш малко и да махнеш свободно тампона.Не си прави експерименти да ги връзваш с тел или други подобни ако нямаш скоби
Преди това трябва да си свалил естествено целия макферсон.Бих ти препоръчал ако имаш възможност да си купиш оригинални тампони,защото тия в магазина се разбиват много бързо.След операцията е необходимо да се мине режглаж на преден мост. 
Re: Тампони макферсон
teodo написа:Как разбра , че са ти за смяна.
Много четене във форума, не е на добре. Вдигнах гумите на крик, лява и дясна поотделно и има по 2 см луфт нагоре, надолу.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Тампони макферсон
Можеш да заложиш и на Febi bilstein. Аз съм доволен от тях. Цената е под 20 лева на тампон с лагерче.
Оригиналните от фолксваген са около 40 лева бройката.
Може да се сменят и без скоби. Отвиваш отгоре гайката , под нея има още една по малка гайка, някой натиска съвсем леко калника, и гайката се отвива.... Заради тая гайка се купуват скоби. Аз си купих , та после видях че не са нужни.
После реглажче , и си в играта. Аз напълних тия лагерчета с грес, да си има....
И помни, стягаш болтовете когато колата е на земята , не на крик...
Оригиналните от фолксваген са около 40 лева бройката.
Може да се сменят и без скоби. Отвиваш отгоре гайката , под нея има още една по малка гайка, някой натиска съвсем леко калника, и гайката се отвива.... Заради тая гайка се купуват скоби. Аз си купих , та после видях че не са нужни.
После реглажче , и си в играта. Аз напълних тия лагерчета с грес, да си има....
И помни, стягаш болтовете когато колата е на земята , не на крик...
-
velimert
- Мнения: 16
- Регистриран на: Чет 20 ное 2008 11:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тампони макферсон
Казваш четене по форума, аз доколкото разбрах от това четене този луфт бил нормален ако е малък до 2см.
Ако греша нека някой да ме поправи, че да ида и аз да си купя 2 и да ги сменя и аз
Ако греша нека някой да ме поправи, че да ида и аз да си купя 2 и да ги сменя и аз
- offside
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 29 апр 2007 20:42
- Автомобил: Passat B5 1997
- Двигател: 1.8 20v ADR
- Местоположение: гр.София
Re: Тампони макферсон
zzzv написа:teodo написа:Как разбра , че са ти за смяна.
Много четене във форума, не е на добре. Вдигнах гумите на крик, лява и дясна поотделно и има по 2 см луфт нагоре, надолу.
Луфт може да има но да не тропат! Когато се разтропа сменяй. Аз лично съм доволен от Лемфьордер и Закс! Но в Софето си ми изкарват най много 20-25 хилки!! 15-20 лв на тампон г/д ! Зависи откъде ги дириш. Смяната аз лично се правям без да се зоря за около час най-много (за двата). Със скоби ги боря. Успех!

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта