Та към проблема: преди 2-3 дни колата както работеше загасна и след като я запалих започна да се форсира сама от 2000 до 2500 оборота. след известно каране така откачих акумулатора и след това изчезна проблема до следващата сутрин. Днес свалих дросела и отворих капака на потенциометъра. Оказа се, че се е разбила втулката на оста на моторчето което задвижва остта на клапата. Така при задвижването на зъбните колела се получава усукване и блокира клапата в незатворено положение.
Някой разглабял ли е обстойно там, да знам дали да се пробвам. Въобще дори и да извадя моторчето може ли да му се сложи някаква втулчица. На някои ако му се намира стара клапа с прецакани писти от която да може да се използва моторчето?
На остта на самата клапа има две болтчета, дали ако ги отвия ще излезне остта т.е. остта е от две части и там се събира?
