Здравейте колеги
Имам Поло 1.0 1995 и следният проблем :
Миналият ден сутринта когато се прибирах от работа с колата ми беше останало малко бензин,но реших да не заредя тогава като предположих, че ще ми стигне.Тъкмо пристигнах пред блока си и реших да паркирам назад, когато ми изгасна колата.Опитах пак да я запаля, но не можах повече и я избутах.Помислих че е свършил бензина, купих и сложих с тубата в резервоара.При опита да запаля забелязах, че като завъртя ключа в стартера преди да натисна копчето за имобилайзера / както е нормално /ми показва на таблото колко бензин имам,което досега не е било така преди да натисна самия имобилайзер. Двигателят не може да запали и звучи като заключен, все едно съм забравил да натисна копченцето за имобилайзера от дистанционното.
Смятам, че е от имобилайзера и може би трябва да търся автоалармаджия.
Моля да ми помогнете със съвет, особено тези които имали този проблем.
Предварително благодаря!!!
Проблем с имобилайзера и заключен двигател
-
ivonikolov74
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 08 авг 2009 10:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с имобилайзера и заключен двигател
Питай тия, които са ти слагали алармата, как да го "изолираш". При мен се връзват 2 кабела и имобилайзера е аут!
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с имобилайзера и заключен двигател
Кабелите на имобилайзера на алармата е вързан към заводския намери къде е прекъснат двата кабела от алармата ги връзваш директно и ако са прекъснати кабелите от заводския имобилайзер ги възтановяваш и трябва да запали но оставаш без имобирайзер на алармата ако алармата ти е Варан .Успех
-
ivonikolov74
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 08 авг 2009 10:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с имобилайзера и заключен двигател
Благодаря за полезните съвети, колеги !
Днес дойде един алармаджия и ми изолира имобилайзера,но за съжаление отново не можа да запали, дори стана по - лошо!!! След като завъртях ключа на стартера един път, два пъти спря изобщо да върти мотора, като даже ми изчезнаха дигиталния километраж и часовника на таблото,докато не върнах ключа в начално положение на стартера.Алармаджията ми каза, че ми е паднал акумулатора и трябва да го заредя.Когато обаче го сложих на зарядното, светлинният индикатор на зарядното ми показа, че е зареден / т.е червените лампички изгаснаха !!! Смятате ли, че това нормално ? / Може би ще трябва да викам жичкаджия да измери ? Моля Ви отново за съвет съвет, колеги !!! Дали пък не е от стартера проблема ?
Очаквам отговори от Вас! Благодаря отново!
Днес дойде един алармаджия и ми изолира имобилайзера,но за съжаление отново не можа да запали, дори стана по - лошо!!! След като завъртях ключа на стартера един път, два пъти спря изобщо да върти мотора, като даже ми изчезнаха дигиталния километраж и часовника на таблото,докато не върнах ключа в начално положение на стартера.Алармаджията ми каза, че ми е паднал акумулатора и трябва да го заредя.Когато обаче го сложих на зарядното, светлинният индикатор на зарядното ми показа, че е зареден / т.е червените лампички изгаснаха !!! Смятате ли, че това нормално ? / Може би ще трябва да викам жичкаджия да измери ? Моля Ви отново за съвет съвет, колеги !!! Дали пък не е от стартера проблема ?
Очаквам отговори от Вас! Благодаря отново!
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с имобилайзера и заключен двигател
На зарядните им нямам вяра сложи го 12 часа да се помпи на зарядното или първо премери акуто с мултицет дали ти дава 12 волта а на колата докато въртиш под 10волта -нов.Зареди го и докато въртиш ако пада под 10волта нов - държи волтаж а ампераж не .
-
ivonikolov74
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 08 авг 2009 10:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с имобилайзера и заключен двигател
Здравейте отново,колеги !
Най - сетне си реших проблема със запалването на колата !!!
Вчера викнах жичкаджия и познаите какво се оказа ?
Изгоряла бобина.Каза, че често горели на Фолксвагените. Смени ми я в сервиза с чисто нова BERU / 133 лв / + труд 24.00 лв = 157 лв
Дали не ми взе много пари? Вие как мислите ? Ще чакам отговор. Отново благодаря на всички за съдействието.
Най - сетне си реших проблема със запалването на колата !!!
Вчера викнах жичкаджия и познаите какво се оказа ?
Изгоряла бобина.Каза, че често горели на Фолксвагените. Смени ми я в сервиза с чисто нова BERU / 133 лв / + труд 24.00 лв = 157 лв
Дали не ми взе много пари? Вие как мислите ? Ще чакам отговор. Отново благодаря на всички за съдействието.
- Gecatawe
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с имобилайзера и заключен двигател
ivonikolov74 написа:Здравейте отново,колеги !
Най - сетне си реших проблема със запалването на колата !!!
Вчера викнах жичкаджия и познаите какво се оказа ?
Изгоряла бобина.Каза, че често горели на Фолксвагените. Смени ми я в сервиза с чисто нова BERU / 133 лв / + труд 24.00 лв = 157 лв
Дали не ми взе много пари? Вие как мислите ? Ще чакам отговор. Отново благодаря на всички за съдействието.
Нали ти пали колата и си върви сега +- 10лв няма да ти оправят живота
-
ivonikolov74
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 08 авг 2009 10:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с имобилайзера и заключен двигател
Така е !!! Мерси на всички за съдействието.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта