Дросел клапа на 16в- проблеми с продължение
- Blizzarder-VW
- Мнения: 196
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Дросел клапа на 16в- проблеми с продължение
ами магазина му е Овча купел на улица обиколна(президент линкълн и е новото име), посока околовръстното. пада се около 200м след сервиза на D&N, който ти е от другата страна на пътя, ама тва е единствения ориентир за които се сещам. Човека си набавя частите директно от склад(като ги поръчаш идват за около 1 ден) и са мн по-евтини от където и да било другаде.
Re: Дросел клапа на 16в- проблеми с продължение
А аз намерих най-евтиния вариант и той се казва E-bay. Излезе ми 200 и няколко лева с доставката чисто нова. Смених я при майстор и работи перфектно. Поздрави, а ето Ви и линкове според зависи от двигателя.
http://cgi.ebay.co.uk/Brand-New-VW-Seat ... m2556c7c28
http://cgi.ebay.co.uk/VW-Golf-Passat-Po ... 2001r11988
Поздрави
http://cgi.ebay.co.uk/Brand-New-VW-Seat ... m2556c7c28
http://cgi.ebay.co.uk/VW-Golf-Passat-Po ... 2001r11988
Поздрави
Re: Дросел клапа на 16в- проблеми с продължение
здравейте, аз карам 1.6 95-та ... имах същия проблем с тая дроселна клапа .. почистиха ми я .. работеше известно време и пак стана същата работа ... след това смених майстора понеже не исках да се доверявам само на един ... и се оказа, че вече и е дошло времето
но за късмет майстора звънна на един негов бивш колега който имаше такава дроселна клапа от 1.0 двигател .. купих я за 100 лв и колата заспа направо ...
Re: Дросел клапа на 16в- проблеми с продължение
Лоша центровка на делкото според бензина.
Клапата дърпа въздух отдолу през колектора семерингата.
Мръсна клапа.
Смяна на вакумните маркучи че чака до бобината и компа.
Продухване на джаджата във въздушният филтър със короселин.
Зацапан датчик от ляво на колектора мап сензора ако имаш тъкъв.
Слаб акомулатор.
проблем с тоците около перката на радиатора и на датчиците и др.
Датчиците и връзките около климатика
В предният ляв калник от към мотора отдолу влага на устройството, ако имаш такова.
Казвам ти почти всички възможни места от където може да идва тази мизерия.
тъй като не познавам мотамо всички мотори на вагина
Оборотите се колебаят от не добра горивна система - центровка както и от проблем със електричеството в автомобила така че започвай проверките.
П. П. па ще черпиш. Клапата си я купил излишно.
Колата е по свята от жената, трябва да я познаваш (от до) и да не вярваш на хората.
Клапата дърпа въздух отдолу през колектора семерингата.
Мръсна клапа.
Смяна на вакумните маркучи че чака до бобината и компа.
Продухване на джаджата във въздушният филтър със короселин.
Зацапан датчик от ляво на колектора мап сензора ако имаш тъкъв.
Слаб акомулатор.
проблем с тоците около перката на радиатора и на датчиците и др.
Датчиците и връзките около климатика
В предният ляв калник от към мотора отдолу влага на устройството, ако имаш такова.
Казвам ти почти всички възможни места от където може да идва тази мизерия.
тъй като не познавам мотамо всички мотори на вагина
Оборотите се колебаят от не добра горивна система - центровка както и от проблем със електричеството в автомобила така че започвай проверките.
П. П. па ще черпиш. Клапата си я купил излишно.
Колата е по свята от жената, трябва да я познаваш (от до) и да не вярваш на хората.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта