Проблем със паленето сутрин!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
gido
Мнения: 36
Регистриран на: Сря 18 юли 2007 11:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Проблем със паленето сутрин!

Мнениеот gido » Пет 10 сеп 2010 10:31


Здравейте колеги!От един месец и аз съм собственик на Поло 1.3GT 91г.пълна инжекция и имам проблем със запалването сутрин.Прочетох всички теми по този въпрос и се насочвам към този син датчик,но не го знам къде се намира за да му махна куплонга/както писа един колега/ за да видя дали ще запали както е студена.Когато загрее колата нямам никакви проблеми със запалването,друг е въпроса,че още не съм сменил и горивния филтър/може и от него да е/ но първо искам да пробвам с този температурен датчик.Благодаря Ви предварително.




gar4a
Мнения: 272
Регистриран на: Съб 31 яну 2009 10:33
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем със паленето сутрин!

Мнениеот gar4a » Пет 10 сеп 2010 14:50


:horror:

Последна промяна от gar4a на Пет 10 сеп 2010 16:47, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Re: Проблем със паленето сутрин!

Мнениеот nosex » Пет 10 сеп 2010 16:10


Изображение
Синия датчик на снимката, успех колега!
Да пишеш какво си направил после :wink:


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Проблем със паленето сутрин!

Мнениеот lrlmodo » Пет 10 сеп 2010 19:39


nosex написа:Изображение
Синия датчик на снимката, успех колега!
Да пишеш какво си направил после :wink:



Да, стискаш металните скоби и теглиш.
Понякога е доста запекла буксата на датчика.
Смвни си и филтъра горивния - до задната дясна гума е.
Колега nosex тоя екран на дистриб капачка - върши ли някаква работа?


gido
Мнения: 36
Регистриран на: Сря 18 юли 2007 11:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Проблем със паленето сутрин!

Мнениеот gido » Съб 11 сеп 2010 7:13


Благодаря Ви колеги,днес ще сменя филтъра а утре сутринта ще пробвам и с датчика и ще пиша.Хубав ден!Между другото ми се губи антифриз а точно там до този датчик ми е доста омаслевено,възможно ли е от там да ми тече антифриз?


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Проблем със паленето сутрин!

Мнениеот lrlmodo » Съб 11 сеп 2010 9:32


Да, пластмасовия корпус е доста проблемен.
Остарява, пука се и т.н.


gido
Мнения: 36
Регистриран на: Сря 18 юли 2007 11:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Проблем със паленето сутрин!

Мнениеот gido » Съб 11 сеп 2010 9:43


Значи,туко що извадих синият датчик и пак не иска да запали,явно проблема е някъде другаде.Направи ми впечатление,че след първото завъртане малко тегаво взе да върти,ще си проверя и акумулатора дали не е заминал.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Проблем със паленето сутрин!

Мнениеот bobocamaro » Съб 11 сеп 2010 9:53


Свали и свещите веднага след като си я въртял на стартер,ако са мокри значи се удавя от много бензин.Ако са съвсем сухи значи не подава достатъчно бензин.Премери колко ома е твоя сензор в момента,би трябвало да са към 3000.
P.S.Внимавай със свещите на студен мотор,ако са много тегави не ги пипай.Тегаво казваш въртяла,ако не е от акумулатор отивай в сервиз на стробоскоп да видят предварение/градуси.

Последна промяна от bobocamaro на Съб 11 сеп 2010 9:56, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Проблем със паленето сутрин!

Мнениеот lrlmodo » Съб 11 сеп 2010 9:55


Мда, при слаб акумулатор съм бил свидетел как ГТ-то върти и не пали.
Провери и за утечка.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем със паленето сутрин!

Мнениеот Vizor » Съб 11 сеп 2010 11:11


Всичките са така. Има ток да завърти стартера, но той дърпа толкова много, че не иска да пусне достатъчно силна искра за да запали сместа. Вънка мирише на бензин, а колата не пали. Тока падне ли при нашите полота под 9 волта при въртене (стартера успява да върти) и няма палене. Вържи още един акумулатор към твоя и завърти да видиш дали ще запали от воле. Ако запали търси проблема в тоците.


gido
Мнения: 36
Регистриран на: Сря 18 юли 2007 11:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Проблем със паленето сутрин!

Мнениеот gido » Съб 11 сеп 2010 14:05


Значи момчета,първо да ви кажа,че съм много зле с автомобилите за да не се смеете каква може да бъде причината,оказа се,че плюсовата клема ми е много разхлабена и не може повече да се стяга.Купих нова,но ще видя утре сутринта дали причината е била в нея.Лошото е,че проблемите идват един след друг,като я изкарахме да направим кръгче след смяната на горивния филтър и колата не може да се изфорсира както трябва прихлъцва,когато си я карам лекичко в града нямам проблеми,но по нагорнище умира.Да уточня,че човека от който я купих е карал колата на метан и сега може да се е задръстила нещо.Отидох при едни майстори сега и ми викат да ходя ди си купувам добавка да ми изчисти дюзите.Вие как мислите има ли смисъл от такава добавка да купувам?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем със паленето сутрин!

Мнениеот Vizor » Съб 11 сеп 2010 15:06


Дюзите се свалят лесно. Най-добре ги свали и отиди да ти ги изчистят с ултразвук. Една добавка е 30-40лв.. за толкова ще ти ги изчистят и премерят дюзите (проверка и чистене..) по-добре направи тази гимнастика


gido
Мнения: 36
Регистриран на: Сря 18 юли 2007 11:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Проблем със паленето сутрин!-решен

Мнениеот gido » Съб 18 сеп 2010 14:29


Значи проблема е решен колеги!След като извиках майстора той замери първо дали токовете са наред,извади едната свещ и даде искра,видя,че и бубината е наред и после извади маркуча от който идва бензин от бензиновата помпа и непотече.Веднага се осъмни в бензиновата помпа и я свалихме,имаше окисляване на буксата и,бръкна с една отверка в отворчетата и/имало някъкви клапанчета/ и колата запали.Та сега съм щастлив.Успех на всички.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта