Проблем със паленето сутрин!
Проблем със паленето сутрин!
Здравейте колеги!От един месец и аз съм собственик на Поло 1.3GT 91г.пълна инжекция и имам проблем със запалването сутрин.Прочетох всички теми по този въпрос и се насочвам към този син датчик,но не го знам къде се намира за да му махна куплонга/както писа един колега/ за да видя дали ще запали както е студена.Когато загрее колата нямам никакви проблеми със запалването,друг е въпроса,че още не съм сменил и горивния филтър/може и от него да е/ но първо искам да пробвам с този температурен датчик.Благодаря Ви предварително.
Re: Проблем със паленето сутрин!

Последна промяна от gar4a на Пет 10 сеп 2010 16:47, променено общо 1 път.
- nosex
- Вечен БАН
- Мнения: 2416
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София (Волуяк/Бояна)
Re: Проблем със паленето сутрин!
Синия датчик на снимката, успех колега!
Да пишеш какво си направил после
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Проблем със паленето сутрин!
nosex написа:
Синия датчик на снимката, успех колега!
Да пишеш какво си направил после
Да, стискаш металните скоби и теглиш.
Понякога е доста запекла буксата на датчика.
Смвни си и филтъра горивния - до задната дясна гума е.
Колега nosex тоя екран на дистриб капачка - върши ли някаква работа?
Re: Проблем със паленето сутрин!
Благодаря Ви колеги,днес ще сменя филтъра а утре сутринта ще пробвам и с датчика и ще пиша.Хубав ден!Между другото ми се губи антифриз а точно там до този датчик ми е доста омаслевено,възможно ли е от там да ми тече антифриз?
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Проблем със паленето сутрин!
Да, пластмасовия корпус е доста проблемен.
Остарява, пука се и т.н.
Остарява, пука се и т.н.
Re: Проблем със паленето сутрин!
Значи,туко що извадих синият датчик и пак не иска да запали,явно проблема е някъде другаде.Направи ми впечатление,че след първото завъртане малко тегаво взе да върти,ще си проверя и акумулатора дали не е заминал.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Проблем със паленето сутрин!
Свали и свещите веднага след като си я въртял на стартер,ако са мокри значи се удавя от много бензин.Ако са съвсем сухи значи не подава достатъчно бензин.Премери колко ома е твоя сензор в момента,би трябвало да са към 3000.
P.S.Внимавай със свещите на студен мотор,ако са много тегави не ги пипай.Тегаво казваш въртяла,ако не е от акумулатор отивай в сервиз на стробоскоп да видят предварение/градуси.
P.S.Внимавай със свещите на студен мотор,ако са много тегави не ги пипай.Тегаво казваш въртяла,ако не е от акумулатор отивай в сервиз на стробоскоп да видят предварение/градуси.
Последна промяна от bobocamaro на Съб 11 сеп 2010 9:56, променено общо 1 път.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Проблем със паленето сутрин!
Мда, при слаб акумулатор съм бил свидетел как ГТ-то върти и не пали.
Провери и за утечка.
Провери и за утечка.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем със паленето сутрин!
Всичките са така. Има ток да завърти стартера, но той дърпа толкова много, че не иска да пусне достатъчно силна искра за да запали сместа. Вънка мирише на бензин, а колата не пали. Тока падне ли при нашите полота под 9 волта при въртене (стартера успява да върти) и няма палене. Вържи още един акумулатор към твоя и завърти да видиш дали ще запали от воле. Ако запали търси проблема в тоците.
Re: Проблем със паленето сутрин!
Значи момчета,първо да ви кажа,че съм много зле с автомобилите за да не се смеете каква може да бъде причината,оказа се,че плюсовата клема ми е много разхлабена и не може повече да се стяга.Купих нова,но ще видя утре сутринта дали причината е била в нея.Лошото е,че проблемите идват един след друг,като я изкарахме да направим кръгче след смяната на горивния филтър и колата не може да се изфорсира както трябва прихлъцва,когато си я карам лекичко в града нямам проблеми,но по нагорнище умира.Да уточня,че човека от който я купих е карал колата на метан и сега може да се е задръстила нещо.Отидох при едни майстори сега и ми викат да ходя ди си купувам добавка да ми изчисти дюзите.Вие как мислите има ли смисъл от такава добавка да купувам?
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем със паленето сутрин!
Дюзите се свалят лесно. Най-добре ги свали и отиди да ти ги изчистят с ултразвук. Една добавка е 30-40лв.. за толкова ще ти ги изчистят и премерят дюзите (проверка и чистене..) по-добре направи тази гимнастика
Re: Проблем със паленето сутрин!-решен
Значи проблема е решен колеги!След като извиках майстора той замери първо дали токовете са наред,извади едната свещ и даде искра,видя,че и бубината е наред и после извади маркуча от който идва бензин от бензиновата помпа и непотече.Веднага се осъмни в бензиновата помпа и я свалихме,имаше окисляване на буксата и,бръкна с една отверка в отворчетата и/имало някъкви клапанчета/ и колата запали.Та сега съм щастлив.Успех на всички.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта